Miten paljon ootte antaneet valmistuneille rahaa?
Vastavalmistuneet
9
135
Vastaukset
- Anonyymi
200 euroa
- Anonyymi
Köyhät! Yhdysvalloissa annetaan koulutukseen kymmeniä jopa satoja tuhansia dollareita.
- Anonyymi
Maahanmuuttaja ?
- Anonyymi
Minä oon vaa peruskoulun käynyt 28v mies. Vähän tulee sellainen haikee olo koska en voi suorittaa mitään koulutusta laaja alaisten oppimisvaikeuksien takia ja skitsofrenian takia. Joudun tyytymään eläkkeeseen ja pieneen työhommaan sen päälle. Ei voi mitään elämän on lyhyt
- Anonyymi
500€ siirsin tyttären säästötilille.
Voi nostaa. ja käyttää tilin varoja kun täyttää 20 vuotta.
Siihen asti korkoa kasvaa tilillä olevat varat.
Käyttö rahaa annoin 100€ ja pääsee ystävien kanssa vähän juhlimaan.- Anonyymi
Onneksi vasemmisto pääsee kohtaa valtaan kun nuokin rahat varmasti köyhiltä otettu jotka annoit sille. Prkl kapitalisti. Sanokaa ei kokoomukselle ja persuille. Meiltä leikataan ja annetaan noille rikkaille sontiaisille
- Anonyymi
Tuonkin 500e ois voinu antaa köyhille kuin vetää kurkusta alas. Ahneita nuo kokkarit ja persut. Mikään ei riitä pitää vielä pienituloisilta ottaa rahat. Tuossakin on tavallisen työttömän koko käyttö raha kuukaudeksi jonk he vain saavat.
- Anonyymi
5 euroa laitoin yhteiskeräykseen tutulle ylioppilaalle tällä kylällä,toisella paikkakunnalla asuvalle sukulaisylioppilaalle laitoin onnittelukortin ja 20e. Minusta oikein hyvät lahjat pienituloiselta!
- Anonyymi
Kommunismi pitäs asettaa suomeen olen sen kannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136