"Ylen kysely: Yli 40 prosenttia katsoo, että Suomen pitäisi tunnustaa Palestiinan valtio"
"Yli 40 prosenttia suomalaista katsoo, että Suomen pitäisi tunnustaa Palestiinan valtio!!!"
Minä en ainakaan ole saanut kyselyä.
Siis kuinka monelta on kysytty?
Miljoonalta, kahdelta miljoonalta?
Mikä on tuo outo otsikko? 40 prosenttia suomalaista…!!! Siis tuon mukaan täyttä valhetta.
Luullaanko YLE:ssä, että kaikki suomalaiset ovat typeriä?
Kai nyt joku raja täytyy olla JOPA YLEssäkin.
Ylen epämääräinen kysely
7
137
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et ymmärrä miten mielipidekyselyt tehdään, niin ole edes hiljaa. Meneppä vaikka googleen ja ota selvää mitä tarkoittaa otanta.
- Anonyymi
"Jos et ymmärrä miten mielipidekyselyt tehdään, niin ole edes hiljaa."
Ole sinä hiljaa, jos et tajua.
Kirjoitin siitä, että otsikko ja koko artikkeli oli vääristelty mielipidekyselyä hyväksi käyttäen.
"40 prosenttia suomalaista" on täysin valheellinen ja harhaanjohtava.
"Kaikki Ylen kansanedustajakyselyyn vastanneet..."
Siis kyseessä olikin kansanedustajakysely, ilmoittaa pari riviä lopussa.
Ei 40 prosenttia suomalaista, kuten OTSIKKO väittää!
Toimittajana häpeäisin julkaista tuollaisen epämääräisen uutisen. Täysin ala-arvoinen.
Siinä on käytetty galluppia tehdäkseen taas yksi anti-Israel otsikko.
Tuo on puhdasta piilomediaa, jolla yritetään valheellisesti vaikuttaa lukijoiden mielipiteisiin, valheellinen otsikko (suuri osa lukee ainoastaan otsikon), ja lopussa joku totuuden sana, ettei ihan valheesta voi syöttää.
- Anonyymi
Ja verorahoilla tällainen paska laitos puuhastelee.
- Anonyymi
Suomen kansa on opetettu pelkäämään julkisuutta ja eritoten Mediain Galluppeja,itaesuojeluna !? Joten ei ihme,että enemmistö rasistisia ja variseus uskovaisia !?
EI siis ihme, että palli oon nykästy istuvan alta !? - Anonyymi
Sinulta eikä valtaosalta muiltakaan suomalaisilta ole kysytty sen takia, kun mieli mielipidemittaukset eivät ole kansanäänestyksiä.
- Anonyymi
Tarpeeksi kun toistetaan jää kuulijoille mieleen,Palestiinan itsenäisyys pitäisi hyväksyä.Se on sitä mielipiteen muokkausta.
- Anonyymi
Niin. Kuinkahan useaa suomalaista kiinnostaa, saako Palestiina itsenäisyyden vai ei.
Euroviisut oli osoitus siitä, että vasemmistolaisten hallitsema valtamedian YLEn ja MTVn sitkeä yritys levittää vihaa Israelia kohtaan ei onnistu.
Ja tietenkin Helsingin Sanomat ei ole pahasti YLEä jäljessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939