Olen rauhallinen ja kunnollinen mies, eläkkeellä. Aion matkustaa henkilöautolla Välimeren rannikolle. Aikataulua tai reittiä ei määritelty, vaan lähtö pääkaupunkiseudulta kesäkuun alussa ja loppu rannikolla, Italia tai Kreikka. Luulen matkalle, kiireetömästi ja pysähdyksillä mielenkiintoisissa paikoissa, menee noin 5-10 päivää. Yksin matkustaminen ei ole kovin viisasta, otaisin mukaani matkaseuraa, mieluiten 20-70-vuotiaan naisen (häirintä on poissuljettu). Reitistä voidaan keskustella, samoin kuin päätepisteestä. Matkakuluja ei tarvitse maksaa. Muut kulut erikseen. Itse yövyn edullisissa hotelleissa. Voit päättää yhteisen matkan missä ja milloin tahansa.
matka henkilöautolla etelään, Italia tai Kreikka
0
321
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 401653
Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä91037- 1511034
**** mies anna jokin vinkki
Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...671020- 1211011
- 63944
- 57914
Eli sä nainen
Siis halusit pitää jonkinlaisen kontaktin ja ylläpitää yhteyttä. Etsitkö jotain mysteeristä ja kiehtovaa vai halusitko t49911P-karjalassa juorutaan ihan kaikki.Pitäisikö muuttaa Etelä-karjalaan?
Täällä Pohjois-karjalassa juorutaan ihan kaikki. Ei voi luottaa edes viranomasiin joita sitoo vaitiolovelvollisuus. Ka15907Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on3851