Olen rauhallinen ja kunnollinen mies, eläkkeellä. Aion matkustaa henkilöautolla Välimeren rannikolle. Aikataulua tai reittiä ei määritelty, vaan lähtö pääkaupunkiseudulta kesäkuun alussa ja loppu rannikolla, Italia tai Kreikka. Luulen matkalle, kiireetömästi ja pysähdyksillä mielenkiintoisissa paikoissa, menee noin 5-10 päivää. Yksin matkustaminen ei ole kovin viisasta, otaisin mukaani matkaseuraa, mieluiten 20-70-vuotiaan naisen (häirintä on poissuljettu). Reitistä voidaan keskustella, samoin kuin päätepisteestä. Matkakuluja ei tarvitse maksaa. Muut kulut erikseen. Itse yövyn edullisissa hotelleissa. Voit päättää yhteisen matkan missä ja milloin tahansa.
matka henkilöautolla etelään, Italia tai Kreikka
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136