lehti taitaa olla liian varma ja helppo työpaikka kun ei ole niin väliä miten ja koska uutisia julkaisee, kunhan jotain jonninjoutavaa vasemmalla kädellä tuotettua.
Uutisten otsikot tulevat viikon myöhässä, hyvä jos silloinkaan ja poliisiuutiset täysin kieltolistalla.
Outoa toimintaa. Saisi lopettaa koko aviisin.
Jämsän seutu
25
725
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeassa. Aivan turhaa jorinaa. Keskusuomalaisesta saa lukea päiviä aijemmin.
- Anonyymi
Ihan totta tuo.
Itselle tullut Jämsän Seutu 50 vuotta kestotilauksena, sitten olen tilaillut lyhyitä tarjousjaksoja. Viime vuonna erehdyin tekemään tilauksen 12 kk;ksi.
On jutut niin heppoisia, että olen irtisanonut tilauksen nyt maksetun kauden loppuun.
Enemmän saan yleensä tietoa paikkakunnan asioista Keskisuomalaisesta, vaikka siitäkään en pääse netistä lukemaan, kun otsikot ja muutaman rivin sen jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta tuo.
Itselle tullut Jämsän Seutu 50 vuotta kestotilauksena, sitten olen tilaillut lyhyitä tarjousjaksoja. Viime vuonna erehdyin tekemään tilauksen 12 kk;ksi.
On jutut niin heppoisia, että olen irtisanonut tilauksen nyt maksetun kauden loppuun.
Enemmän saan yleensä tietoa paikkakunnan asioista Keskisuomalaisesta, vaikka siitäkään en pääse netistä lukemaan, kun otsikot ja muutaman rivin sen jälkeen.Keskusuomalaistalin pääsee lukemaan kunhan maksaa tilauksen.
- Anonyymi
Keskisuomalainen ilmestyy joka päivä. Jämsän Seutu vain kerran viikossa. Siksi saa lukea päiviä aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskisuomalainen ilmestyy joka päivä. Jämsän Seutu vain kerran viikossa. Siksi saa lukea päiviä aiemmin.
Miksei Jämsän Seutu - lehdestä tehdä paksumpaa versiota , jossa kerrottaisiin maanantain asiat omassa kategoriassaan, ,tiistain uutiset, keskiviikon, torstain ja perjantain omissa aukeamissaan. Siis edelleen yksi lehti viikossa, kuten tähänkin asti, mutta laajasti ja mielenkiintoisesti.
Viikonlopun uutiset tulisivat maanantain lehdessä. Tai siirretään viikonlopun uutiset vekkariin.
Pystyisi lukemaan koko viikon jämsän tapahtumat ja asiat kootusti ja asiallisesti ja fakta pohjaisesti kerrottuna.
- Anonyymi
Onkohan se kallista painaa oma pikkulehti?
- Anonyymi
Ilmasiks saa kun omaa painaa
- Anonyymi
On se kallistakin, mutta suurempi työ on sen koostamisessa ja julkaisukuntoon saattamisessa.
Varsinkin jos meinaa yksin pakertaa, jolloin lähes mahdotonta.
Ruovesi- lehdessä on muistaakseni 5 työntekijää.
Tosin se on pitkälti mainoslehti. - Anonyymi
Ei itse asiassa ole. Valtion lehtituet ovat ruhtinaalliset.
- Anonyymi
Kyllä on tultu alaspäin Koillis-Hämeen ajoista... ja rajusti!
- Anonyymi
Laittakaa lehden toimitukselle aiheita, tekevät juttuja kyllä. Taitaa olla vain pari toimittajaa enää töissä.
- Anonyymi
Jos tekisivät jutun paikallislehdestä , joka ennen ilmestyi, joka arkiaamu postilaatikkoon.
Lehti joka on tehty ja painettu oman kylän lehden tiloissa . Oman kylän tehtaan paperiin.
Lehti oli välttämätön tietolähde aamukahvipöydässä.
Montako lakkiais, syntymäpäivä ,hää, yms kutsua ja/Tai kiitosta on nykyisessä?
Paperinen kunnolla tehty paikallislehti työllisti useita muitakin , kuin lehden omaa väkee.
Surkeaksi on mennyt nykyaika .. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tekisivät jutun paikallislehdestä , joka ennen ilmestyi, joka arkiaamu postilaatikkoon.
Lehti joka on tehty ja painettu oman kylän lehden tiloissa . Oman kylän tehtaan paperiin.
Lehti oli välttämätön tietolähde aamukahvipöydässä.
Montako lakkiais, syntymäpäivä ,hää, yms kutsua ja/Tai kiitosta on nykyisessä?
Paperinen kunnolla tehty paikallislehti työllisti useita muitakin , kuin lehden omaa väkee.
Surkeaksi on mennyt nykyaika ..Ei tarvitsisi tulla posstilaatikkoon joka arkipäivä, kunhan olisi laatikossa edes niinä aamuina, kun on ilmestymispäivä. Nykyisin tulee milloin sattuu, vaikka asutaan ihan keskustan tuntumassa. Toimituksen ovelle matkaa 2 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsisi tulla posstilaatikkoon joka arkipäivä, kunhan olisi laatikossa edes niinä aamuina, kun on ilmestymispäivä. Nykyisin tulee milloin sattuu, vaikka asutaan ihan keskustan tuntumassa. Toimituksen ovelle matkaa 2 km.
Jämsä on niin kuppanen kylä jottei siellä ole mitään uutisoitavaa
- Anonyymi
Eiköhän se ole toimittajien tehtävä ideoida ja tehdä juttuja.
Koko maailma on auki, kyllä niitä juttuja piisaa. Tosin paikallisesti kun ei oikein mitään tapahdu niin ei juuri ketään kiinnosta. - Anonyymi
Eihän ne toimittajat osaa Jämsän Seudussa nykyisin muuta, kun laittaa lehteen, että "lähetä meille juttuvinkki" ja kommentin, että "peukuta meitä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsisi tulla posstilaatikkoon joka arkipäivä, kunhan olisi laatikossa edes niinä aamuina, kun on ilmestymispäivä. Nykyisin tulee milloin sattuu, vaikka asutaan ihan keskustan tuntumassa. Toimituksen ovelle matkaa 2 km.
Ei kai sitä lehteä siellä toimituksessa paineta, jokainenhan sen tietää.
- Anonyymi
Onko ne toimittajat edes paikallisia? Jotain mänttiläisiä kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne toimittajat osaa Jämsän Seudussa nykyisin muuta, kun laittaa lehteen, että "lähetä meille juttuvinkki" ja kommentin, että "peukuta meitä".
Ja poliisi pyytää vihjeitä.
Vaikka itse poliisi työskentelee kolmessa vuorossa 24h ympäri vuorokauden palkallisena.
- Anonyymi
Tuolle munkinhokijalle pitäisi kyllä perustaa ihan ikioma lehti:"Munkkiniemen kreivin sanomat".
Lehti käsittelisi vain erilaisia hokemia munkeista, sekä jämpsän portista.- Anonyymi
Hitot se hokija mikään kreivi ole edes vitsi mielessä, vaan ihan täysi härikkö ja pölvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitot se hokija mikään kreivi ole edes vitsi mielessä, vaan ihan täysi härikkö ja pölvästi.
Ihme, ettei munkinhokijaa ole bannattu! Siirtyis ilmeisesti lehtien yleisönpalstoille? 🙈😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme, ettei munkinhokijaa ole bannattu! Siirtyis ilmeisesti lehtien yleisönpalstoille? 🙈😂
Sehän se ihme onkin, ettei ole bannattu! Olen tehnyt lukemattomia ilmoituksia sen jatkuvasta häiriköinnistä. Lopputulos on, että juuri ne höpinät, mitä olen ylläpidolle ilmoittanut, poistetaan, mutta sama tyhjän jauhaminen saa jatkua edelleen.
Enää en viitsi edes tehdä ilmoituksia, kun ylläpito on toimissaan täysin mitätön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se ihme onkin, ettei ole bannattu! Olen tehnyt lukemattomia ilmoituksia sen jatkuvasta häiriköinnistä. Lopputulos on, että juuri ne höpinät, mitä olen ylläpidolle ilmoittanut, poistetaan, mutta sama tyhjän jauhaminen saa jatkua edelleen.
Enää en viitsi edes tehdä ilmoituksia, kun ylläpito on toimissaan täysin mitätön.Minä olen tehnyt samoin ja sama käytäntö, se yksi poistetaan ja ei muuta kuin uutta munkki-hokemaa tulee putkeen.
Ja mikä ihmeellisintä, tätä hokijaa arvostelevat kommentit usein poistetaan.
Tämä reppana ei varmaan ymmärrä, että hänen hokemisistaan ei tykätä, kun ei tajua lopettaa.
Ei muuta kuin joka hokemasta vaan ilmianto, niin eiköhän ylläpidon hermotkin viimein kärähdä ja häirikkö poistuu?
- Anonyymi
Kyllä tuo munkinhokija siitä rauhottuu viimeistään 50-vuotiaana jos elää saa,
Epäilen kyllä että ei saa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241