Poliisilta varoitus VALEKUUROISTA miehistä

Anonyymi-ap

Pohjanmaalla on liikkunut kaksi mies ryhmää.
He valehteleva, eli t e k e y t y v ä t kuuroiksi.
N ä y t t e l e v ä t olevansa kuuroja, ja lähestyvät Vanhuksia.

Toinen miespari on pidätetty, toinen liikkuu vapaana.

Varokaa, ja tehkää ilmoituksia poliisille.

Samaa voi tapahtua missä tahansa!

16

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kesäilmiöitä nää on, myös kerjääminen on alkanut, CMn edessä nainen istuu käsi ojossa itseään keinuttaen....

• Anonyymi

alottajalle ;

jaaaa vai on varottanu,
      no
      äsken uutisissa sanottiin
      että huomenna on kuuroja liikkeellä ( ovatko vale kuroja ? )
      ja aurinkoki josski paistaa,

• Anonyymi

Rosmot on pidätetty.

• Anonyymi

jooo niin luki lehdessä, hyvä kun saivat kiinni

• Anonyymi kirjoitti:

jooo niin luki lehdessä, hyvä kun saivat kiinni

Kyllä niitä uusia "kuuroja" tulee ilmenemään vaikka yhdet on saatu tilapäisesti kiinni.
        Täällä meillä niitä on pyörinyt parkkipaikoilla jo monet kesät.

• Anonyymi

Niillä on lappuja joissa kerätään rahaa

Tai kysytään jotain kolikkoa tai vaihtorahaa

mutta on tarkoitus että kaivatte kukkaron esiin varastetta vaksi reksika ja reksi vaksiks

• Anonyymi

Kyllä paljastuvat kun höpisee itsekseen ääneen kuuluvsti jotain oikein törkeätä esim heidän ulkonäöstä.

• Anonyymi

Kun kysyy, että teidänkö kavereita ne kuurot oli, jotka jo jäivät kiinni?

Ei, ihan totta, eri ole leikin asia, kun avulias vanhus haluaa auttaa, avaa kukkaronsa ja samassa koko kukkaro ja kuurot olivat jo kaukana.

Mummolta meni rahat ja paperit.

• Eipä ne taitaisi ymmärtää vaikka kuulisivatkin. Pitäisi osata puhua niitten omalla kielellä .

• Anonyymi

Rovaniemellä oli Kaupan parkkipaikalla nuorehko ulkomaalainen mies joka kauppasi kiikareita.

• Anonyymi

Viimeksi tyrkyttivät kukan käteen ja alkoivat vaatia maksua siitä!

• Anonyymi

Kerjäläisille ei pidä antaa liian suurta rahaa, tai he tarttuvat kiinni ja alkavat vaatia lisää. Alkavat selittää, että kotona vauva..., pojalle uudet kengät...

Olen pari kertaa erehtynyt antamaan setelin ja ne oli viimeiset kerrat. Pysytään vaan pienissä kolikoissa.

Huomasin kerran Hgin Elielinaukiolla että eräs mies toi näitä ison ryhmän pakettiautolla. Eli: eivät ole köyhiä yksilöitä rahapulassa, vaan ammattihuijareita, jotka keräävät rahaa mafialle.

• Anonyymi

Oikeastaan olisi siis parempi olla antamatta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan olisi siis parempi olla antamatta mitään.

Muistan tasa-arvovaltuutetun ottaneen sen kannan, ettei ole hyvä antaa mitään kerjäävälle, koska se vain lisääntyy sitä mukaa, ja pian on joka paikassa kerjääjiä.

• Anonyymi

Ei kannata kun ne puhuu sitä temua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe