Pohjanmaalla on liikkunut kaksi mies ryhmää.
He valehteleva, eli t e k e y t y v ä t kuuroiksi.
N ä y t t e l e v ä t olevansa kuuroja, ja lähestyvät Vanhuksia.
Toinen miespari on pidätetty, toinen liikkuu vapaana.
Varokaa, ja tehkää ilmoituksia poliisille.
Samaa voi tapahtua missä tahansa!
Poliisilta varoitus VALEKUUROISTA miehistä
16
210
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011268583.html
Selvennystä tapahtumista ja rikosten tekotavasta. - Anonyymi
Kesäilmiöitä nää on, myös kerjääminen on alkanut, CMn edessä nainen istuu käsi ojossa itseään keinuttaen....
- Anonyymi
alottajalle ;
jaaaa vai on varottanu,
no
äsken uutisissa sanottiin
että huomenna on kuuroja liikkeellä ( ovatko vale kuroja ? )
ja aurinkoki josski paistaa, - Anonyymi
Rosmot on pidätetty.
- Anonyymi
jooo niin luki lehdessä, hyvä kun saivat kiinni
Anonyymi kirjoitti:
jooo niin luki lehdessä, hyvä kun saivat kiinni
Kyllä niitä uusia "kuuroja" tulee ilmenemään vaikka yhdet on saatu tilapäisesti kiinni.
Täällä meillä niitä on pyörinyt parkkipaikoilla jo monet kesät.
- Anonyymi
Niillä on lappuja joissa kerätään rahaa
Tai kysytään jotain kolikkoa tai vaihtorahaa
mutta on tarkoitus että kaivatte kukkaron esiin varastetta vaksi reksika ja reksi vaksiks - Anonyymi
Kyllä paljastuvat kun höpisee itsekseen ääneen kuuluvsti jotain oikein törkeätä esim heidän ulkonäöstä.
- Anonyymi
Kun kysyy, että teidänkö kavereita ne kuurot oli, jotka jo jäivät kiinni?
Ei, ihan totta, eri ole leikin asia, kun avulias vanhus haluaa auttaa, avaa kukkaronsa ja samassa koko kukkaro ja kuurot olivat jo kaukana.
Mummolta meni rahat ja paperit. Eipä ne taitaisi ymmärtää vaikka kuulisivatkin. Pitäisi osata puhua niitten omalla kielellä .
- Anonyymi
Rovaniemellä oli Kaupan parkkipaikalla nuorehko ulkomaalainen mies joka kauppasi kiikareita.
- Anonyymi
Viimeksi tyrkyttivät kukan käteen ja alkoivat vaatia maksua siitä!
- Anonyymi
Kerjäläisille ei pidä antaa liian suurta rahaa, tai he tarttuvat kiinni ja alkavat vaatia lisää. Alkavat selittää, että kotona vauva..., pojalle uudet kengät...
Olen pari kertaa erehtynyt antamaan setelin ja ne oli viimeiset kerrat. Pysytään vaan pienissä kolikoissa.
Huomasin kerran Hgin Elielinaukiolla että eräs mies toi näitä ison ryhmän pakettiautolla. Eli: eivät ole köyhiä yksilöitä rahapulassa, vaan ammattihuijareita, jotka keräävät rahaa mafialle.- Anonyymi
Oikeastaan olisi siis parempi olla antamatta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan olisi siis parempi olla antamatta mitään.
Muistan tasa-arvovaltuutetun ottaneen sen kannan, ettei ole hyvä antaa mitään kerjäävälle, koska se vain lisääntyy sitä mukaa, ja pian on joka paikassa kerjääjiä.
- Anonyymi
Ei kannata kun ne puhuu sitä temua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798