Olen etsimässä videokameraa elokuvan kuvaukseen. Ei kuitenkaan mitään yli 70€.
Laatu maksimissaan 740p, koska editointi laitteeni ei tue isompaa resoluutiota.
Videokameraa etsimässä
7
231
Vastaukset
- Anonyymi
Kattele esimerkiksi Tori.fi palvelusta käytetty videokamera. Vanhemmat kamerat tukevat alempia tarkkuuksia. Toki niissä on monesti asetukset, että millä tarkkuudella kuvataan.
- Anonyymi
Haluaisin ostaa sen uutena enkä käytettynä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutena ei saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyyhän niitä videokameroita , joissa on myös 720p tarkkuus. Varmaan joku GoPro tyylinen kanera riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyyhän niitä videokameroita , joissa on myös 720p tarkkuus. Varmaan joku GoPro tyylinen kanera riittää.
Osaisitko kertoa myymälää josta sellaisen voisi ostaa halvalla.
- Anonyymi
Ei Windows Movie Makerillakaan voi tehdä kuin 1080p elokuvia mutta voi sillä editoida esim. 4k-videoita, lopputulema vaan on korkeintaan 1080p
- Anonyymi
Voin editoida vain 740p-laadulla, koska editoin 13 vuotta vanhalla läppärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787