Purran tekemät velatkin muuttuvat kohta saataviksi hänen puheissaan.
Pääministeri on taivaanrannan maalari
11
97
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan toivotaan-petteri.
- Anonyymi
Toivotaan-petteri toivoo, että sen "tulkinnanvaraiset" jutut uppoaisivat kansaan.
- Anonyymi
purra valehtelee jo omistavansalapsia e ihän hän pysty edes synnytään kun on niin saastanen kohtu että sikiötki kuolee välimään hullulla pojalla on kyllä lapsia aikasenmasta suhteesta, niin riikka on varmaan ilkeä äitipuoli,
- AnonyymiUUSI
Ilkeä on ilkeä aina.
- Anonyymi
Onko joku oikeasti niiin dille, että luulee Purran yksin tekevän velkapäätöksiä?
- AnonyymiUUSI
Purra päättää, hän on velkaministeri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Purra päättää, hän on velkaministeri.
Hän ei päätä yksin mitään, kuten ei kukaan muukaan siinä laitoksessa.
- AnonyymiUUSI
Riikka Purra teki ennennäkemättömän JYTKYN !!!
Onneksi olkoon Riikka Purra!
Teit velkaJYTKYN ja PS kannatuksen putoamisJYTKYN. - AnonyymiUUSI
PS:n parin vuoden takaisesta vanhasta gallup-kannatuksesta n. 25%
on jäljellä enää noin 7,5%. Työ on ollut äärimmäisen tehokasta.
Purra jatkoon vaan niin PS:ää ei kannata enää kukaan :D :D :D- AnonyymiUUSI
Juuri niin ! Purran "jytky" on löysät housussa.
- AnonyymiUUSI
Petteri Orpon umpisokeus on kauhistuttavaa mutta ymmärrettävää. Hän elää kokoomuksen märkää valveunta, johtaa iloisin mielin maata kohti päivää, jolloin laskut erääntyvät ja todellisuus on kohdattava. Se päivä tulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066