Meillä kävi kaksi todella lihavaa perhetyöntekijää ja meidän tuolit on aina kestäneet normaalipainoisia niin näiden alla narisi tuolit ja lähes hajosi niin oli kirjanneet Perheellä on rikkinäisiä kalusteita. Mitä helvettiä. Minunko pitäisi varautua isokokoisiin ihmisiin??? Itsekin vähän pyöreä,mutta kyllä nämä tuolit on minua kestäneet!!!P
Mitä hemmettiä !
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Eduskunnan ministeriaitiossa kepun mätisäkille oli tehty oma vahvistettu tuoli, josta oli poistettu käsinojat, jottei tuoli nousisi mukana kun se valehteli kyselytunnilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.232946- 1131857
Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗951630Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue2401606- 191450
- 2451368
Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh281333Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏211037En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet251032Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista671013