Olipa kiva katsella kun niin monella tytöllä oli kehon peittona hame ja etenkin sukkahousut.
Hameet ja sukkahousut
10
504
Vastaukset
- Anonyymi
- Siita Huolimatta - !
- SDP:n Sosialisti-Sanna - HILLUU - Vain - VerkkoSukissa ja Tissit Paljaana - !- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Oli kyllä hiukan kevyt pukeutuminen, kun ilman lämpötila oli paikoitellen alle 15 astetta ja kylmä tuuli puhalteli.
- Anonyymi
Kiva kun saattaa vilahtaa.
- Anonyymi
Kyllä hame tytöillä/naisilla on kiva katseltava. Vielä jos on sukkahousut .
- Anonyymi
Sukkahousut on ihmiskunnan törkein 'keksintö'. 60-luvulla oli vielä mahdollisuus edetä kädellä reittä pitkin ylöspäin ja kun sukka loppui oli paljas iho ja sitten OOH !!!
- Anonyymi
Sitä aikaisemmin oli saumasukat ja sukkanauhaliivit, ne vasta ihanat olivat, jännä näpläillä liivin helmuksia.
Kyllä sukkikset on maailman ihanin keksintö naiset ja niiden jalat näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä iteki käytän sukkiksii ja nylon sukkia
- Anonyymi
Ei voi olla kuin samas mieltä,Sukkahousut on ihanat kun vaimo käyttää niit illalla kun katsotaan tv sarjoja ja pääsee hiromaan sukkahousuja.Vittu että kiihottaa!,
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla kuin samas mieltä,Sukkahousut on ihanat kun vaimo käyttää niit illalla kun katsotaan tv sarjoja ja pääsee hiromaan sukkahousuja.Vittu että kiihottaa!,
Kyllä ja vaimon kanssa käytetään myös yhessä 😊😏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512