Onko kellään tietoo paljon yksi kirjain hautakiveen maksaa sain tarjouksen 13€eli pisteet pilkut saman. hintaiset. (siis niistäkin veloitetaan 13€.
hautakivet
Anonyymi-ap
5
416
Vastaukset
- Anonyymi
- Ootko Tyhmä SDP:n Sosialisti-PUNIKKI-Kommunisti - - ? ?
- Anonyymi
Kaikkea noita toki, mutta voitko ymmärrettävästi selkokielellä ilmaista vastauksesi kysymykseen.
- Anonyymi
mutta rahallahan selviääjos ei ole sosiaalihuollon asiakas. ky
syppä Pajun kukasta. hyvä palvelu.- Anonyymi
No ainakin myyjät siellä on sellaset, että yksi kerta siinä liikkeessä riitti.
- Anonyymi
No tämän takiahan jälkikasvulle annetaan lyhyet ja ytimekkäät nimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu655638Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204337Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712264
- 171956
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1391840- 951402
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771008