Olen lähes joka kerran saman ongelman edessä lähtiessäni lentomatkalle. Finnair on siirtynyt samalle hokkuspokkuslinjalle muiden halpalentoyhtiöiden kanssa, niin että lentolipun ostaessasi et todella tiedä mitä lentosi tulee vielä lipun oston jälkeen maksamaan. Kun matkatavarahinnasto on niin sekava kun olla vaan voi. Miksi sekavan lentomatkustuksen pitää tehdä asiakkaalle vielä sekavammaksi, niin että hän kääntyy helposti pois Finnairin asiakkuudesta muiden lentoyhtiöiden asiakkaaksi. Miksi pitää sekoittaa pää jollain lentoluokilla, medium, ultra ja erikois-ultra ja vaikka mitä. Kyllä niiden selaamiseen saa päivänsä kulumaan mutta olisi tähdellisempääkin tekemistä. Oli lipun taso mikä hyvänsä, niin matkatavarahinnasto pitäisi olla täysin sama
selvyyden vuoksi, lennät sitten vippiluokassa tai pummilla. Käsimatkatavara ja sen hinta näkyviin, ruumalaukku ja sen hinta näkyviin, polkupyörä ja hinta näkyviin, kitaralaukku ja hinta näkyviin, sitten yleishinta ruumatavaralle jonka max mitat on näkyvissä. Silloin tiedän lippua ostaessani jo mitä lentoni maksaa ilman yllätyksiä. Nopeaa ja selkeää, eikä tarvitse jonottaa asiakaspalvelunumerossa viemässä palvelijankaan aikaa ihan turhaan. Sama hinta laukuille, oli luokka mikä hyvänsä. Miksi yksinkertaiset asiat pitää aina, ja oikein tekemällä tehdä vaikeiksi?
Mikä on matkatavarahinnaston selkeässä ilmoittamisessa niin vaikeaa
Anonyymi-ap
1
290
Vastaukset
- Anonyymi
Muistaakseni lipun valinnan jälkeen voi valita lisäpalvelut, joiden valinnan jälkeen näet varauksen hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655440Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti862770- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191914Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561231Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131133- 881115
- 901106