Tässä ainakin TradeRepublicista saa sen lahjaosakkeen ja matkustaessa myös automaatti nostot ovat siis ilmaisia koko maailmassa.
Kaunis metallikortti tai virtuaalinen tai sitten se muovinen.Itse saa valita myös jälkikäteen
https://traderepublic.com/en-fi/nocodereferral?code=c3cxdct0
Todellakin laaja valikoima ja nopeus ja helppous.
TradeRepuplic
6
523
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että on kilpailua erittäin hyvä
Itse en tee monia kauppoja - esim. tänä vuonna en ole myynyt mitään, alkuvuodesta vähän ostin
Isoimmat kaupankäyntivolyymini ovat joskus olleet runsaat 100 000 e vuodessa joista olen maksanut noin satasen kuluja ( tästä voi mielessä vähentää 30% koska jos säästää kuluja siitä menee myyntivoittovero)
(Tällä menetyksellä saan veroilmoituksen suomakaisvälittäjältä etuna eli tarvi tehdä sille mitään)
Mutta kilpailu välityksessä on todella hyvä asia - Anonyymi
Tää omien affilinkkien jakaminen huuhaasivustoille on sekä kyseenalaista, että noloa.
- Anonyymi
Itseasiassa viittaus kutsu uudelle asiakkaalle saa liittyessä TR 20e yllätys osakkeen lahjaksi. Miksi aina pitää mollata jos et ole tietovainen otappa kuule selvää asiasta ennen kun mollaat.
Ei paha ollenkaan. Nike, Nvidia,Tesla yms. Joku se niistä sen saa uusi asiakas. - Anonyymi
Tuossa ylhäällä ainakin juurikin se liittymisosoite jolloin koko palvelu on ilmainen muudenkin ja saat lahjaksi jotain jota kannattaa odottaa. Parempi mielestäni kuin Degiro tai Etoro ym. Jos vaan päivätreidaus kiinnostaa ym bondit jne.
Trade Republic – tärkeimmät edut lyhyesti
Edullinen kaupankäynti:
Vain 1 € per toimeksianto (osakkeet, ETF:t, kryptot, joukkovelkakirjat)
Säästösuunnitelmat (esim. kuukausisijoitukset) täysin ilmaisia
Korkoa käteiselle:
4% vuosikorko tilillä makaaville varoille, maksetaan kuukausittain
Sijoittaminen pienillä summilla:
- Voit ostaa murto-osia osakkeista ja ETF:istä alkaen 1 €:sta
Trade Republic -kortti
Metallinen tai muovinen debit-kortti / Mirror
1 % Saveback ostoksista sijoituksiin (max 15 €/kk), jos sijoitat vähintään 50 €/kk säästösuunnitelmiin
- Mahdollisuus pyöristää ostokset ja sijoittaa erotus automaattisesti
Ilmaiset käteisnostot ulkomailla:
- Kortilla voi nostaa rahaa automaateista **ilman kuluja maailmanlaajuisesti**
Uusille asiakkaille lahjaosake:
- Liittyessä voi saada lahjaksi osakkeen (esim. Tesla, Nike, Nvidia ,Apple ym )
Helppokäyttöinen sovellus
- Moderni mobiili- ja selainkäyttöliittymä, sopii erityisesti aloitteleville sijoittajille
Turvallisuus ja sääntely:
- Säännelty Saksassa (BaFin), talletussuoja 100 000 € asti
- Osakkeet säilytetään erillään asiakkaan nimissä HSBC:llä - Anonyymi
Aika mielenkiintoista tämäkin IBKR kaupankäynti ja ilman isoja kuluja.
Earn USD 200 per
Client will earn up to USD 1,000.
Earn USD 200 cash for referring a friend to Interactive Brokers.
Your friend can also earn up to USD 1,000 in IBKR stock (NASDAQ: IBKR).
You can receive up to 15 referral bonuses during a year and 30 referral bonuses during a lifetime.
https://ibkr.com/referral/davy270- Anonyymi
Woow kiitti . Mahtava kuule jemmu siinä kivasti nyt Nordnetin jää kakkoseksi ja vautsi lahjaki oli yllätys liittyessä.
Ei paha ollenkaan kyllä täytyy sanoa vaihtelua tälläkin saralla.
Interactive Brokers (IBKR) on yksi maailman tunnetuimmista ja arvostetuimmista online-välittäjistä, erityisesti aktiivisille ja ammattimaisille sijoittajille. Tässä tiivistetty katsaus sen tärkeimpiin ominaisuuksiin:
Kaupankäynti ja sijoitustuotteet
Pääsy yli 160 markkinaan yli 36 maassa
Voit käydä kauppaa osakkeilla, ETF:illä, optioilla, futuureilla, valuutoilla, joukkovelkakirjoilla ja rahastoilla
Yksi yhtenäinen alusta kaikille tuotteille ja valuutoille
Hinnoittelu ja palkkiot
Komissiot alkaen 0 € (esim. USA:n osakkeet)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k764058- 1053574
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833383Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382809- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130