Tässä ainakin TradeRepublicista saa sen lahjaosakkeen ja matkustaessa myös automaatti nostot ovat siis ilmaisia koko maailmassa.
Kaunis metallikortti tai virtuaalinen tai sitten se muovinen.Itse saa valita myös jälkikäteen
https://traderepublic.com/en-fi/nocodereferral?code=c3cxdct0
Todellakin laaja valikoima ja nopeus ja helppous.
TradeRepuplic
3
194
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että on kilpailua erittäin hyvä
Itse en tee monia kauppoja - esim. tänä vuonna en ole myynyt mitään, alkuvuodesta vähän ostin
Isoimmat kaupankäyntivolyymini ovat joskus olleet runsaat 100 000 e vuodessa joista olen maksanut noin satasen kuluja ( tästä voi mielessä vähentää 30% koska jos säästää kuluja siitä menee myyntivoittovero)
(Tällä menetyksellä saan veroilmoituksen suomakaisvälittäjältä etuna eli tarvi tehdä sille mitään)
Mutta kilpailu välityksessä on todella hyvä asia - Anonyymi
Tää omien affilinkkien jakaminen huuhaasivustoille on sekä kyseenalaista, että noloa.
- Anonyymi
Itseasiassa viittaus kutsu uudelle asiakkaalle saa liittyessä TR 20e yllätys osakkeen lahjaksi. Miksi aina pitää mollata jos et ole tietovainen otappa kuule selvää asiasta ennen kun mollaat.
Ei paha ollenkaan. Nike, Nvidia,Tesla yms. Joku se niistä sen saa uusi asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819