Niin, tietääkö joku viisas vastauksen tähän? En nimittäin ole löytänyt kaupoista ikkunalastoihin vaihtokumeja?
Maassa on isojakin yrityksiä, mm. Sini. Ja joo kyllä siellä myydään ikkunalastoja, mutta ei vaihtokumeja niihin. Kumi menee yllättävän äkkiä toimimattomaksi, eli ei tee enää tehtäväänsä. Ikkunoihin alkaa tulla ns. vesiviiruja. Joten jos haluat toimivan välineen, sinun on ostettava koko väline, ja se tulee kalliimmaksi.
Onko kyseessä bisnesajattelu? Eli että yritys tienaa enemmän tällä tavalla, että kuluttajan täytyy ostaa koko välineistö, vaikka ei tarvitsisi kuin sen vaihtokumin. Itse välinehän ei ole edes rikki.
Miksi siivousvälineitä markkinoivat eivät valmista ikkunalastan vaihtokumeja kuluttajille?
Anonyymi-ap
1
175
Vastaukset
- Anonyymi
Osta kunnolliset ammattitason vehkeet, niihin saat varaosiakin. Tosin esim. lastankumit ovat laadukkaita ja kestävät kotikäytössä vuosia. Löydät siivoustarvikeliikkeistä ja niiden verkkokaupoista.
Esimerkki: https://www.siivous.fi/fi/tuotteet/tuotteet/siivousvalineet/ikkunoiden-pesu
Noista Pulexeista en tiedä, mutta ainakin Ungerit ovat laatukamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998666Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683021- 161413
- 761038
- 681017
- 27975
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55923
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864