"Presidenttipari Helsinki Pride -.6viikon suojelijoiksi |🏳️🌈 |🏳️🌈 |🏳️🌈
Alexander Stubb Suzanne Innes-Stubb
"Tapahtuman suojelijoina seisomme yhdenvertaisuuden puolella aina syrjintää ja kaikkea häirintää vastaan", sanovat Alexander Stubb ja Suzanne Innes-Stubb.
TASAVALLAN PRESIDENTIN KANSLIA
JULKAISTU 02.06.2025 17:56
MTV UUTISET – STT
|🏳️🌈|🏳️🌈|🏳️🌈
Helsinki Pride huipentuu lauantaina 28.6. Pride-kulkueeseen.
Tänä vuonna Helsinki Pride -viikon suojelijoina toimivat presidentti Alexander Stubb ja hänen puolisonsa Suzanne Innes-Stubb. Tapahtuman teemana on Ylpeyttä ilman rajoja, kertoo Helsinki Pride -yhteisö tiedotteessa.
🌈🌈🌈
– Tapahtuman suojelijoina seisomme yhdenvertaisuuden puolella aina syrjintää ja kaikkea häirintää vastaan. Jokaisella ihmisellä on oikeus arvokkuuteen ja itsemäärittelyyn ja tulla kohdatuksi kunnioittavasti riippumatta henkilökohtaisista ominaisuuksista, sanovat Stubb ja Innes-Stubb.
Helsingin Sanomien mukaan kyseessä on ensimmäinen kerta, kun istuva presidentti toimii tapahtuman suojelijana"!
SIC!|🏳️🌈|🏳️🌈|🏳️🌈
Presidentti & pso ovat vuoden -25 Priden suojelijoina! Pvm. 28.6.-25.
9
257
Vastaukset
Hieno ele meidän presidentiltä. Ei ole hän syrjinnän kannalla, siitä Stubbille rouvineen kiitos.
Minua huvittaa, kuinka tämä koskee vanhoillisten kepuleiden, ja persujen sekä kristillisten sieluun. He kun haluaisivat homot ynnä muut vähemmistöt piiloon. Joko itku alkoi?
Persut ja kristilliset (heissä ei ole mitään kristillistä) ovat vähemmistöä nykyään, ainakin kannatukseltaan.- Anonyymi
Jee jee jee!
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🥒🍑 - Anonyymi
Edelliset Priden "suojelijat" ovat osallistuneet myös kulkueeseen, miten käy tänä kesänä -25?
🌍🗽🌈🌈🌈🌤☀️
https://pride.fi/pride-media/suomen-tasavallan-presidentti-alexander-stubb-ja-puoliso-suzanne-innes-stubb-ovat-helsinki-pride-viikon-suojelijoita-vuonna-2025/
Pride järjestäjät hehkuttaa juttua omilla info-sivuillaan!
Lykkyä pyttyyn! - Anonyymi
Pride-viikko ja päätapahtuma 28.6. lähestyy Helsingissä - oletteko valmiita .
Myös Heinolan "sivukylännpride" voi alkaa!!!
😍🥰🤩😘 - Anonyymi
Millonhan heteroille järjestetään vastaava?
- Anonyymi
No niin... se on hienoa että suvaisevaisuutta löytyy!
Mutta liputksen samanaikaisuus olisi toisiaan tukevaa ihmisokkeutta se on sanottava!
Miten siis Pride viikolla koko valtakunnassa olisi muita liputuspäiviä samaan aikaan, - jos ei yksityisiä kuten häät tai hautajaiset, liputus kuolleen kunniaksi, kaste, rippi ym. perhejuhlat menee kyllä prideliputksen ohi!
Liputus voi olla myös samaan aikaan - kuten muiden maiden liputukset myös aiheen mukaan! Tunnetko itsesi syrjityksi vai mitä meuhkaat?
Heteroilla on pridet jokaisena vuoden päivänä. Ei heitä ole kukaan kaappiin ajamassa tai vittuilemassa siitä, jos vaikka kumppaniaan pitää kädestä julkisuudessa.
- Anonyymi
Jahas; sensuuri iskenyt eilisiin postauksiini eli eläköön se kuuluisa sanan vapaus tässä alas ajetussa Suomessa!
Nyt alan harkita jopa sitä, että kun tähän asti olen ollut suvakki pride ja muitakin porukoita/ryhmiä kohtaan, niin jotain muuttuu jatkossa. Se vitun erivärinen lippu lähtee salosta, jos ei muuten, niin sitten yöllä!- Anonyymi
Niissä sinun roskaviesteissä ei ollut mitään ”suvaitsevaista”. Täysin päinvastoin, siksi niistä teinkin ilmoitukset ja jos vielä samanlaista asiatonta ja lapsellista sontaa tänne yrität laittaa, ne lähtee myös. Voin ottaa niistä kuvakaappaukset jolla voin todistaa että kuinka ”suvaitsevainen” muka olet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305712Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522931Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3331518Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2241170- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151