Miltä paikanpäällä näyttää ?
Uutisoivat täällä Suomessa, että loukkaantuneita ainakin 50 ja yksi kuollut.
Uskaltaako lähteä, juhannusviikolla matka ?
Marmariksen maanjäristys
7
204
Vastaukset
- Anonyymi
Rakia naamariin, niin ei edes huomaa, kun peitto heiluu !
- Anonyymi
Eihän se itse järistys ollut Marmariksessa, oli vaan siellä asti tuntunut, luinkohan jostain, että olisi ollut Iznirissä. Kerran itsekkin ollut Marmariksessa, kun meidän kohteesta 8km päässä oli maanjäristys, ei kova, mutta sen verran tuntui, että tiesi jotain tapahtuneen.
- Anonyymi
Nykyihminen, etenkin suomalainen, on sen verran etääntynyt luonnosta, että kannattaa seurata, kuinka katukissat käyttäytyvät näissä tilanteissa.
Nythän ne olivat pyrkineet sisään kiinteistöihin. Jos ne pakenevat vuorille, on tulossa tsunamiaalto. Silloin kissojen perään vaan. - Anonyymi
Useita kiinteistöjä on vaurioitunut järistyksessä. Itse ainakin haluan varmistaa, onko hotellissa rakennevaurioita ennenkuin varaan majoitusta.
Uusia järistyksiä on takuuvarmasti tulossa. - Anonyymi
Kyllä riuku tärähti, kun jysäytin karhunkierroksellisen noroa
- Anonyymi
Viimeyönä rysähti riuku taas. Ei paha.
- Anonyymi
Eu noita kilinöitä lasketa, etenkään juhannusaattona. Krapulassa kun on palannut tärisyttää viikon 7 riksteriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931