Hondan, Suzukin ja Minin menestys johtuu niiden pienestä lukumäärästä liikenteessä.
Automalleittain tarkasteltuna vähävikaisimpien kärkikymmenikköön kiilaa peräti neljä Toyota-mallia: Verso-S, Corolla, Auris ja Avensis.
Kymmenvuotiaana se laatu ja luotettavuus punnitaan;
https://tekniikanmaailma.fi/10-vuotiaiden-katsastukset-automerkeista-honda-vahavikaisin-vikakuningas-tesla-myos-eniten-ajettu/
10-vuotiaiden katsastukset: Vähävikaisimpien kärkikymmenikköön kiilaa peräti neljä Toyota-mallia.
46
251
Vastaukset
- Anonyymi
Kun oikein lasketaan niin kymmenen vähävikaisimman joukossa on kuusi Toyotan autoa, sillä Lexukset ovat myös Toyotan autoja.
- Anonyymi
Se on todella kova juttu. Enemmänkin olisi, jos malleja riittäisi.
- Anonyymi
Valitettavasti avaaja ei edes ymmärtänyt, ettei kyseisen automallin määrä ratkaise, vaan prosentuaalinen osuus mallista. Toinen mitä repppana ei tajua, ettei katsastus kerro autojen luotettavuudesta mitään, eikä kerro kuinka paljon niitä korjataan katsastusten välissä. Myös katsastuksissa oleellista on syyt miksi ei läpäise sitä,
Mutta jostain Teron pitää yrittää vääntää helpotusta tuskaansa aina kuukauden vaihteessa. 🤭- Anonyymi
Itkettääkö?
- Anonyymi
Oletko selaisin?
- Anonyymi
Sinulla on aivan käsittämättömät ajatukset.
- Anonyymi
Johan on aloitus aiheuttanut suuren valheiden ja vihan puuskan.
- Anonyymi
Jos osaat ja ymmärrät ajatella asiaa niin liikenteessä olevien autojen pienellä määrällä on positiivinen vaikutus vikoihin.
- Anonyymi
Johan on katkera itku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos osaat ja ymmärrät ajatella asiaa niin liikenteessä olevien autojen pienellä määrällä on positiivinen vaikutus vikoihin.
Et taida noita prosentti hommia ymmärtää, kuin viinapullon kyljestä . Keskity niihin .
- AnonyymiUUSI
Tero on niin tyhmä jos sillä ois lasipää näkis miten kusivirtaa ja paskatekeepatoja.
- Anonyymi
Skodan ajokilometrit ovat paljon yli keskiarvon. Tojotalla on taas ajettu keskimäärin paljon väemmän. Autojen lukumäärällä ei ole mitään merkitystä tilastossa. Hah.
- Anonyymi
Nomutta, jotain sen itäautoiivanankin pitää yrittää kun ei skoda-da pärjää edes perussyynissä?
- Anonyymi
Johan sinulla on kuvitelmat.
- Anonyymi
Ajetut kilometrit kun ovat ainoa mittari.
Kiva jos Toyota on ykkönen kuten se on tienpäällä tekemään jonon .
Hsrmits ei vaikka oma passatti 2019 malli 210000 ajettuna ei läpäisyt katsastusta,
Kun alapallonivel oli väljä,luulisi kun tämäkin auto on huollettu 30 000km välein..
- Anonyymi
Verso S:n voi nähdä jopa kerran vuodessa.
- Anonyymi
Riippuu missä asut.
- Anonyymi
4perättäinen honda menossa ja tämän jäkeen en osta minkäänlaista autoa enää,,hyvä auto jolla ajan loppuaikani ,ensi vuonna 70v🤔
- Anonyymi
Hondat ovat laatutuotteita, paras japanilainen ollut aina. Tällä hetkellä paras hybridijärjestelmä ja muillakin osa-alueilla Toyotaa edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondat ovat laatutuotteita, paras japanilainen ollut aina. Tällä hetkellä paras hybridijärjestelmä ja muillakin osa-alueilla Toyotaa edellä.
Jos noin olisi niin myyntikin olisi Toyotaa edellä, mutta kun noin ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondat ovat laatutuotteita, paras japanilainen ollut aina. Tällä hetkellä paras hybridijärjestelmä ja muillakin osa-alueilla Toyotaa edellä.
Hondan hybridi järjestelmä ainakin alkujaan oli kehno ja siksi Toyota voitti sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondan hybridi järjestelmä ainakin alkujaan oli kehno ja siksi Toyota voitti sen.
Onhan se Honda melkolailla hyvä moottoripyörä ja perämoottori Yamahan jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondan hybridi järjestelmä ainakin alkujaan oli kehno ja siksi Toyota voitti sen.
Honda vetää sähkömoottorilla, maksimi vääntö aina käytössä, ei vaihdelaatikkoa, ei huuda täyskaasukiihdytyksessä, parempi suorituskyky vastaavalla kulutuksella, enempi vääntöä, reagoi heti kaasuun, ei nyi missään ajotilanteessa. Ei akun tyhjenemisiä tai relevikoja, rikkinäisiä lämmönvaihtimia. Tämä esimerkkinä 2.0 tekniikan vertailussa.
Mietin vaan, että miten joku voi olla näin tietämätön asioista, kun ne testit ja mitatut arvot on kaikkien luettavissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se Honda melkolailla hyvä moottoripyörä ja perämoottori Yamahan jälkeen.
Honda on ollut aina moottoripyörissä ja perämoottoreissa valmistaja, josta muut koittaa ottaa mallia. Monia maailmanmestaruuksia eri moottoripyöräsarjoissa ja -luokissa. Formuloissa nyt monta MM-titteliä peräjälkeen ja legendaarinen McLaren Honda lisäksi. Aika kaukana on muut japsit ja ylipäätään mikään muu valmistaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Honda vetää sähkömoottorilla, maksimi vääntö aina käytössä, ei vaihdelaatikkoa, ei huuda täyskaasukiihdytyksessä, parempi suorituskyky vastaavalla kulutuksella, enempi vääntöä, reagoi heti kaasuun, ei nyi missään ajotilanteessa. Ei akun tyhjenemisiä tai relevikoja, rikkinäisiä lämmönvaihtimia. Tämä esimerkkinä 2.0 tekniikan vertailussa.
Mietin vaan, että miten joku voi olla näin tietämätön asioista, kun ne testit ja mitatut arvot on kaikkien luettavissa.Ei vaihdelaatikkoa, mutta alennusvaihde kuitenkin Hondassakin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaihdelaatikkoa, mutta alennusvaihde kuitenkin Hondassakin .
Ja tasauspyörästö. Toki nämä löytyy sähköautoistakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondat ovat laatutuotteita, paras japanilainen ollut aina. Tällä hetkellä paras hybridijärjestelmä ja muillakin osa-alueilla Toyotaa edellä.
Samaa mieltä Toyotan ollessa halpisbulkki Honda on.
Ihan paras. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Honda on ollut aina moottoripyörissä ja perämoottoreissa valmistaja, josta muut koittaa ottaa mallia. Monia maailmanmestaruuksia eri moottoripyöräsarjoissa ja -luokissa. Formuloissa nyt monta MM-titteliä peräjälkeen ja legendaarinen McLaren Honda lisäksi. Aika kaukana on muut japsit ja ylipäätään mikään muu valmistaja.
Honda alkoi valmistaa hybridi-Insightiä vuonna 1999. Auton ensimmäinen sukupolvi oli peräti kummallinen, kaksipaikkainen pikkuauto. Autossa akusto vei niin paljon tilaa, että sitä pilkattiin akkukuljettimeksi.
Malliuudistus toi lisää sisätilaa, mutta ei muuten asioita paljon kohentanut. Sähkömoottorin teho oli niin pieni (14 hv), että bensiinimoottoria tarvittiin joka tapauksessa käytännössä kaikkeen. Vuonna 2012 Insight kulutti selvästi yli kuusi litraa satasella. Etuistuin oli surkean lyhyt, ohjaus tunnoton ja liian kevyt sekä jousitus Suomen teille aivan liian jäykkä.
Auto jäi täysin Toyota priuksen varjoon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Honda on ollut aina moottoripyörissä ja perämoottoreissa valmistaja, josta muut koittaa ottaa mallia. Monia maailmanmestaruuksia eri moottoripyöräsarjoissa ja -luokissa. Formuloissa nyt monta MM-titteliä peräjälkeen ja legendaarinen McLaren Honda lisäksi. Aika kaukana on muut japsit ja ylipäätään mikään muu valmistaja.
Honda Insight oli yksi ensimmäisistä hybridiautoista, joita valmistettiin. Se esiteltiin vuonna 1999, ja se oli etuvetoinen auto, jossa oli 1.0 litran kolmisylinterinen bensiinimoottori ja pieni sähkömoottori. Insightin tarkoituksena oli tarjota polttoainetehokas vaihtoehto perinteisille polttomoottoriautoille. Insight ei saavuttanut samanlaista menestystä kuin Toyota Prius.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Honda on ollut aina moottoripyörissä ja perämoottoreissa valmistaja, josta muut koittaa ottaa mallia. Monia maailmanmestaruuksia eri moottoripyöräsarjoissa ja -luokissa. Formuloissa nyt monta MM-titteliä peräjälkeen ja legendaarinen McLaren Honda lisäksi. Aika kaukana on muut japsit ja ylipäätään mikään muu valmistaja.
Toyota toi kunnon hybridin markkinoille, mutta Honda ei.
Insightin ongelma oli hybriditekniikka, ei niinkään laadullisesti vaan teknisiltä ratkaisultaan. Toyota nimittää omaansa täyshybridiksi ja sitä Hondan hybridit eivät olleet.
Ero täyshybridin ja Hondan hybridin välillä on siinä, että Honda toimi 100 %:sti polttomoottoriautona, jota vain avustettiin sähköisesti. Auto ei siis lähtenyt liikkeelle sähkövoimalla, kuten täyshybridi teki, vaan polttomoottori kävi per aina. Täyshybridi lähtee liikkeelle pelkällä sähköllä ja kevyellä jalalla kulkee pari kilometriäkin sähköllä.
Jos asiaa yksinkertaistaa, niin Insight on CVT-vaihteinen bensa-auto, jota avustetaan sähköllä.
Tuossa varmasti syy, miksi Honda vetäytyi hybridimarkkinoilta ainakin Euroopassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Honda on ollut aina moottoripyörissä ja perämoottoreissa valmistaja, josta muut koittaa ottaa mallia. Monia maailmanmestaruuksia eri moottoripyöräsarjoissa ja -luokissa. Formuloissa nyt monta MM-titteliä peräjälkeen ja legendaarinen McLaren Honda lisäksi. Aika kaukana on muut japsit ja ylipäätään mikään muu valmistaja.
Ensimmäiset Insight-yritelmät olivat vaisuja ja jäivät auttamatta Toyota Priuksen jalkoihin.
- Anonyymi
Vm 2014 Octavioilla on ajettu enemmän kuin vm 2010 Corolloilla ja hylkäysprosentti on pienempi.
- Anonyymi
Mikä siinäkin on että ei se kansanauton köyhänkansanmalli jaksa kiinnostaa?
- Anonyymi
Onko Skodalla jotain omaa sateenvarjon ja pissapojan täyttökauluksen lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinäkin on että ei se kansanauton köyhänkansanmalli jaksa kiinnostaa?
Skodan täyssähköt on jo niitä sinun "köyhän kansan" malleja kuten Yarikset ja Yaris Crossit on Toyotalla. Corolla on rikkauden Bolt-kuskien suosikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodan täyssähköt on jo niitä sinun "köyhän kansan" malleja kuten Yarikset ja Yaris Crossit on Toyotalla. Corolla on rikkauden Bolt-kuskien suosikki.
Onko skodasta enää muuta muistoa jälellä kuin politrukin irvistys maskissa ja itäautostatus aatteen innoittajana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko skodasta enää muuta muistoa jälellä kuin politrukin irvistys maskissa ja itäautostatus aatteen innoittajana?
Poika, kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko skodasta enää muuta muistoa jälellä kuin politrukin irvistys maskissa ja itäautostatus aatteen innoittajana?
Täyssähköt 311 vs 19. Revi Tero siitä huumoria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko skodasta enää muuta muistoa jälellä kuin politrukin irvistys maskissa ja itäautostatus aatteen innoittajana?
Kakara kun saat kortin puhu siitä....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kakara kun saat kortin puhu siitä....
Onko itäauto Skoda jo valloittanut itäeuroopan markkinat vai Ladako siellä vielä on kukkona tunkiolla?
- Anonyymi
Toyotan sähköautovyöry alkaa syksyllä.
- AnonyymiUUSI
Toyota on siis 2026 eniten myyty sähköauto?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on siis 2026 eniten myyty sähköauto?
Toyotahan on koko maailman ylivoimaisesti eniten ostettu auto niinkuin Suomessakin on päässyt käymään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toyotahan on koko maailman ylivoimaisesti eniten ostettu auto niinkuin Suomessakin on päässyt käymään!
Autoja vai Yariksia ja Yaris Crosseja?
- AnonyymiUUSI
Honda on oikeasti kestävä.
Myös automyyjät tietävät sen.- AnonyymiUUSI
Se vähäinen Honda-määrä vain näyttää siltä. Sitä se ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4684207Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3191745- 1171577
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991438Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601405- 521366
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi1001277- 451129
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341108