Sdp:n vasen siipi aikoo äänestää rajaturvallisuuslakia vastaan huomisessa äänestyksessä.
Tuo porukka saisi siirtyä vasemmistoliittoon.
Vasemmisto ja vihreät eivät välitä Suomen turvallisuudesta.
Ne ovat perinteisesti venäjämielisiä.
SDP:n jakautuminen kahtia
17
141
Vastaukset
- Anonyymi
Uudet jalkaväkimiinat valmistetaan
ja lasku lähetetään Haloselle ja pyydetään että hän
hoitaa eräpäivään mennessä rahat esim. YK:lta- Anonyymi
Työnnä ps.ka juttusi prseseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnnä ps.ka juttusi prseseesi.
Tässä näyte vassarin sivistyksestä.
- Anonyymi
Putin taputtaa verisiä käsiään vasemmiston päätökselle.
- Anonyymi
Luopiot pitää potkaista pellolle SDP:stä.
Mutta ei Antti ja Tytti tee sitä.
Tytti on salaa samaa mieltä vasemmistosiiven kanssa.
Onhan hän sanonut, että oma maa ajattelu on vahingollista.
Pitää ajatella naapurin etua - Venäjää.- Anonyymi
''Onhan hän sanonut, että oma maa ajattelu on vahingollista. ''
Vain umpitollo jauhaa asiayhteydestä irroitettua lausetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Onhan hän sanonut, että oma maa ajattelu on vahingollista. ''
Vain umpitollo jauhaa asiayhteydestä irroitettua lausetta.Niin, ei hän noin sanonut vaan, oma maa ENSIN ajattelu on vaarallista.
- Anonyymi
Joopa joo....
Vastaan äänestäjän mielipide...
'' Isoin ongelma on, että se on räikeässä ristiriidassa meidän perustuslain ydintä vastaan ja se rikkoon meidän kansainvälisiä velvoitteita ja EU-oikeutta.'' - Anonyymi
Onneksi suurin osa kansanedustajista on tervejärkisiä ja ajattelevat suomalaisten turvallisuutta.
Suomen tekemät sopimukset on tehty aivan toisenlaisessa maailman ajassa.
Vasemmiston pitäisi tulla nykyaikaan eikä elää suomettumisen ajassa. - Anonyymi
Jalkaväkimiinoja ei tarvita.
- Anonyymi
Suomessa laitetaan kymmeniä miljoonia euroja ulkomaalaisten sairaalahoitoon, ja SDP haluaa ulkomaalaisia lisää jonoihin?
- Anonyymi
perseillyt Halonen saa laskun jalkaväkimiinoista jossa hänen on maksettava
se eräpäivänänä tarvittaessa haettavat rahat rysien johtajamalta YK:ta tai
al assadilta sydänystävältään Moskovasta - Anonyymi
Ent. ylen toimittaja Harakka on varsinainen tyhjäntoimittaja ja pikkumainen vänkääjä. Putoaa seuraavissa eduskuntavaaleissa.
- Anonyymi
Aloitus on persun provo.
- Anonyymi
Mitenkäs persu nyt kirjoittaa politiikkaa ? Persuillahan on noin 20 aloitusta,
että politiikan kirjoittaminen on kiellettyä tällä palstalla, pitää mennä
politiikkapalstoille. - Anonyymi
Persulla sakkaa.
- Anonyymi
Persu kiukustuu tästä. Persu ei salli politiikasta kirjoitettavan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798