Onko kellään suositusta hyvästä, mutta edullisesta digitaalikamerasta? Hinta voisi olla max. ~250€. Kuvanlaadun ei tarvitse olla mitenkään ihmeellinen, mutta että saisi kuitenkin kivoja kuvia.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Vai että kivoja kuvia.....miten ois tommonen?
https://proshop.fi/Kamerat/DENVER-KCP-ROSE/3369646 - Anonyymi
Jaa. minäkin olen kaupitellut Canonin pokkaria, mutta eipä se ole ketään kiinnostanut. Kännykällä ne kaikki nykyään kuvaa.
- Anonyymi
Parista uudemmasta pokkarista on kokemusta ja paskoja ovat. Ei ole näiden kehitykseen panostettu ikiaikoihin, joten kontataan samoissa asioissa kun 15 vuotta sitten. Tai osin jopa toimii huonommin.... Kuvanlaatu sinällään suht ok, mutta se ei ok, että kameta tilttaa joka 3. kuvan jälkeen ja pitää resetoida irrottamalla akku. Kun kilpailua ei enää ole, niin aika EVVK asenteella näköjään näitä kyhätään.
Eli kannattaa mieluummin ostaa kunnolliseksi havaittu kamera käytettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍86800Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60493
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486