Tarjolla on 1,1 volttia, ja sitten 1,4 volttia. Tuo isompi volttimäärä nähtävästi nopeampi, mutta sitten taas kuumempana käyvä.
Mikä olisi hyvä jännite muistille?
7
209
Vastaukset
- Anonyymi
Jännitteen nosto ei tuo nopeutta. Liika jännite nostaa lämpöjä ja aiheuttaa epävakautta. Hyötyä jännitteen nostosta saa silloin, mikäli haluaa saada muistit toimimaan nimellistaajuutta korkeammilla kelloilla. Jännitteen nostokaan ei tee vakaaksi, muistipiireillä on omat rajansa, ja joillakin ne voivat tulla vastaan hyvinkin nopeasti.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa se alempivolttinen muisti.
- Anonyymi
Windows grillaa sen kuitenkin!
- Anonyymi
Muistin spekseissä on "SPD voltage 1,1V" ja Tested voltage 1,40V". Biosissa ei mitään jännitteitä näy, mutta paljon muita eri parametreja. Kunhan saa muisit niin pitää katsoa muuttuuko näkymä.
- Anonyymi
Käyttöikäähän se lyhentää jos käyttää liian suurella jännitteellä. Ongelmia alkaa tulla luultavasti vasta 10+ vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttöikäähän se lyhentää jos käyttää liian suurella jännitteellä. Ongelmia alkaa tulla luultavasti vasta 10 vuoden kuluttua.
Muistikammoilla näytti olevan elinikäinen takuu valmistajan puolelta. Varmaan tuo 1,4 volttia on siis ihan ok siltä osin.
- Anonyymi
Biosin valikkoon tuli XMP-vaihtoehto 6000 MT/s, jossa tosin korkeampi CL-arvo kuin mitä muistikampa kykenisi. Custom-modissa voisi arvoja kait naputella itsekin. Mutta mitään jännitearvoa ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202978- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611