Puolangalla on mainio Lankafest, joten eikös tänne Sotkamoonkin voisi pistää pystyyn uuden festarin, nimittäin JaLankaisFestin! Se voitaisiin järjestää entisellä emäntä koululla, josta olisi monorail yhteys keskustaan. Tai vaihtoehtoisesti possujuna...
Ehdotuksia esiintyjiksi? Varmaan ainakin Kaija Koo ja Juha Tapio?
JaLankaisFest
Anonyymi-ap
2
325
Vastaukset
- Anonyymi
Liikennelupafest kirjaston pihalla vesisateessa. Esiintymässä Veikko Ahvenainen ja karaokeklubi. Maksuton tapahtuma, kunta maksaa Ahvenaiselle 5 000 euroa ja karaokeklubille 1 000 euroa. Maksuton invataksikuljetus Himmmelistä.
- Anonyymi
Ja voi ettien että miten hyvä suunitelma ! Ehdotamma että puukataan esintymää tango laulajia sekä arttu wishkari. Se on laati musaa se ! Kerran porvoolaisessa kapakassa artun kansa poristiin ja oli siinä aikamoinen veitikka sanokaa mun sanoneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721