Kaikille parempi ratkaisu, että vasurit ja osa demareista ja vihreistä pakkaisivat kassinsa ja muuttaisivat venäjälle. Siellä heille olisi käyttöä ja saisivat mielipiteilleen ymmärrystä.
Siellä heidän kotimaa.
Puolustustahto
7
66
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Persuthan ne on sitä suuntaa kumartaneet, mutta nyt takki on näköjään kääntynyt.
- AnonyymiUUSI
Muistaakseni se oli OttoVille kuusinen demareista jotka toisen maailmansodan aikaan veljeilivät venäjän kanssa suomea vastaan. Vihervassarit vastustivat rajalakeja ja heillä on heikoin puolustustahto, joten tyhjää yrittää projisoida tuotakin persuja vastaan mitä itse olette.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni se oli OttoVille kuusinen demareista jotka toisen maailmansodan aikaan veljeilivät venäjän kanssa suomea vastaan. Vihervassarit vastustivat rajalakeja ja heillä on heikoin puolustustahto, joten tyhjää yrittää projisoida tuotakin persuja vastaan mitä itse olette.
Siis ei me olla persuja?!? Vai mitähän yritit sanoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis ei me olla persuja?!? Vai mitähän yritit sanoa?
Ole mikä hyvänsä, mutta älä vääristele totuutta siitä, että sosialistit on kautta aikain veljeilleet venäjän kanssa muodostaen Terijoen varjohallituksenkin. Lisäksi epäisänmaallisimmat puolueet löytyy tällä hetkellä vihreistä ja vasemmistosta joiden suomi vihamielisyys on kylläkin enemmän venäjää kumartelevaa ja suomelle pyllistävää toimintaa.
- AnonyymiUUSI
Nyt eletään nykyaikaa. Useampikin persu on viime aikoihin asti veljeillyt venäläisten kanssa.
- AnonyymiUUSI
Voit toki tuoda myös faktaa aiheeseen? "Mutta kun persu" ei toimi joka vihaöyhötykseesi. Mihis unohdit demareiden ja vasemmistonkin viimeaikaiset venäjäkytkökset? 😂
- AnonyymiUUSI
Vai venäjälle avauksessa mainitut.
Vaikkakin jo muutaman hlön siirtymisellä molemmissa valtioissa väestön sivistystaso nousisi runsaasti ja venäjällä huomattavan runsaammin, olisi se venäjälle sentään liian suuri älystysshokki.
"Ei helmiä sioille''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797