Varokaa hyvät ihmiset sitä Avast antivirusta. kaupataan aggressiivisesti ja siitä ei pääse millään ilveellä eroon. Tilasin alehintaisen, kun peloteltiin jatkuvasti, että olen seurannassa.
Ok, tilasin vuodeksi 35,88 maksavan mihin tuli joku härpäke lisää 14, 99 eurolla.
Luulin kaiken olevan ok, mutta sitten alkoi jatkuva sähköpostitulva. Tililtäni oli ilman suostumustani veloitettu 93,99 euroa ja 74,99 euroa tuon em lisäksi. Elikkä minulle on myyty useita päällekkäisiä toimintoja ilman lupaani.
Avastilla ei ole suomenkielistä palvelua. Olen monesti laittanut englanninkielellä palautteen ja ne menne kuin Kankkulan kaivoon. Tänään soitin sinne, muka suomalainen palvelu, mutta ei puhuttu suomenkieltä.
Herran tähden tuota ryöstämistä, itku melkein tulee. Miten tuosta sonnasta pääsee eroon? Teenkö poliisille rikosilmoituksen? Taitaa olla turhaa, kun ulkomainen toimija.
Nyt joudun ilmeisesti ottamaan digitalkkarin poistamaan ja purkanmaan nuo sopimukset ja sehän maksaa. No maksakoon, kun haluan lopullisesti eroon tuosta paskasta. Olen NIIN vihainen ja petetty. Myydään Suomeen, mutta ei suomenkielistä palvelua muualla kuin siinä suunnattomassa tyrkytyksessä. Näin niitä tyhmiä, köyhiä, vanhoja eläkeläisiä huijataan.
HÄLYTYS! VAROITUS! VARNING!
10
191
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/verkkokauppa/peruuttamisoikeus-verkkokaupassa/#peruuttamisoikeus-palvelu
Jos meni yli 2vko, niin hommaa liikkeestä ammattilainen avuksi. - Anonyymi
Sehän on jos vaikka uusi tietokone,
pitää ensitöikseen poista "bloatware" uninstall , poista asennus
eli usein joku mcafee tulee jossain koneissa.. sama puhelimissa
puhelimissa ja tietokoneissa on riittävä OMA ilmainen tietoturva palomuureineen
samoin Selaimissa ON, asetuksilla voi myös Tehostaa sitäkin tietoturvaa
Puhelimissa ylimääräinen virustorjunta voi todella paljon hidastaa
puhelimiin ei voi tulla mitään koska oletus on että ei asennu muualta kuin google play kaupasta - Anonyymi
lähes kaikki tarjoukset on semmoisia "turhakkeissa" tai jos jokin vaik liian halvalle,
että se sitoo jatko tilauksiin ym. mitkä lukee pienellä jossain alhaalla tai on valmiiksi ruksattuja päälle, eli pitää ruksata pois ne.. - Anonyymi
Voi olla kopioversio Avastista joka on huijaus, eli ei aito.
Eli sinua on huijattu, tee rikosilmoitus - Anonyymi
kipikapivauhdilla asiantuntija paikalle laittamaan kone kuntoon ja jatkorahastus poikki.
- Anonyymi
Tiedätkö että tililtäsi ei voi ilman suostumustasi veloittaa yhtään mitään.
- Anonyymi
Jos laitat korttisi numeron jonkun jatkuvan palvelun, kuten näiden viruspalveluiden, asiakastietoihin, niin joka kk/vuosi sieltä ihan automaattisesti veloitetaan palvelun hinta. kannattaa olla tarkkana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos laitat korttisi numeron jonkun jatkuvan palvelun, kuten näiden viruspalveluiden, asiakastietoihin, niin joka kk/vuosi sieltä ihan automaattisesti veloitetaan palvelun hinta. kannattaa olla tarkkana.
Niin, eli suostumuksella.
- Anonyymi
Olen käyttänyt Avastin free versiota eri koneilla jo noin 20 vuotta. Aina olen kuitenkin kieltäytynyt ostamasta maksullista "täydellistä" versiota. Lisäksi olen käyttänyt Ccleaner ohjelman ilmaista versiota saman ajan. Virukset ja muut härpäkkeet pysyy pois. Tiedostot, evästeet ja rekisterit pysyvät hallinnassa muutaman minuutin kuukautisella puhdistus ajolla.
- Anonyymi
Kyllä se kovasti kauppaa Suomeen palveluaan ja ei toimi suomenkielellä. Erittäin runsaasti pettyneitä asiakkaita, kun lukee mistä vain palautteita. Hirveä rosvo. Jos myydään Suomeen niin pitää olla TÄYDELLISET ohjeet niin, että kaikki ne ymmärtää.
Varsinkin ikääntyviä rahastetaan ja ryöstetään ankarasti. Mistä saa apua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760