Kannattaako?
Jos myy asAs Oy n tai kiinteistön onko mitä hyötyä vahvistaa peruskirja? Omistaja leski ja lapset.
Näkeekö ostaja perukirjasta muutakin, kun kiinteistön tiedot. Siinä on hetut, tilien numerot ja saldot ym henkilötietoja ja yksityisiä asioit, miksi nämä pitäisi antaa vieraalle ihmiselle?
Välttyykö tältä, jos perukirjan vahvistaa Digi virastossa?
Peruskirjan vahvistaminen?
7
285
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko yrittää kysyä uudestaan asiaasi, suomeksi?
- Anonyymi
Kyllä minulle asia selvisi, mutta en tiedä vastausta. Miksi sellainen akti on keksitty ellei siitä ole jotakin hyötyä? Kiinnostaisi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulle asia selvisi, mutta en tiedä vastausta. Miksi sellainen akti on keksitty ellei siitä ole jotakin hyötyä? Kiinnostaisi tietää.
Minä tietäisi vastauksen mutta en ymmärrä mitä kysyttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tietäisi vastauksen mutta en ymmärrä mitä kysyttiin.
Kannattaako perukirja vahvistaa, mitä hyötyä asunto ja kiinteistökaupassa vahvistamiseksi on
En usko, että tiedät kun et tajua edes mitä kysytään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako perukirja vahvistaa, mitä hyötyä asunto ja kiinteistökaupassa vahvistamiseksi on
En usko, että tiedät kun et tajua edes mitä kysytäänEi perukirjaa vahvisteta, sitä ei voi vahvistaa. Osakkaiden nimet voi vahvistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että tiedät kun et tajua edes mitä kysytäänAvauksessa kysyttiin peruskirjasta. Ehkä tarkoittaa talon muurauksen papereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että tiedät kun et tajua edes mitä kysytäänPeruskirjasta aloittaja kyseli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408