Tulkitsenko oikein, että Aiforia Technologies on nettovelaton vaikka tulos ei mairittele.
Aiforia nettovelaton firma?
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä - nettovelaton firma tosiaan kyseessä.
Kovin pitkään ei kyllä kassa kestä tuota reilun 10 miljoonan tappiota vuosittain - tai no, voihan niitä sunnattuja anteja tietty järjestellä tasaisin väliajoin, jos hätä pukkaa. - Anonyymi
Hyvin tuntuu riittävän
- Anonyymi
Mitäs tuumitte missä hinnassa, jos missään, ostaisitte tai lisäisitte jos jo salkussa?
Kuitenkin liikevaihto ei ole notkahtanut vaan kasvaa kokoajan. Eli uskaltaako tässä odotella käännettä esim. 2027 oltais jo plussalla tuloksen suhteen vai onko vasta 2029 ensimmäinen realistinen vuosi tällä tahdilla. - Anonyymi
Inderesin raportissa mainitaan esim:
"Odotamme liikevoiton kääntyvän kasvun tuella positiiviseksi vuonna 2029 ja yhtiön tekevän 20 MEUR:n (aik. 15 MEUR) edestä osakeanteja vuosina 2025-26"
Joten vielä ei kiirettä kyytiin ole.
2,85 - 3,00 euron kohdalla voisi jo laittaa pitempään salkkuunkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926