olen yrittänyt saada soitoasi perseen nuolija hoitajiesi kautta soitin numeroosi joku vastasi puhuin yli tunnin. tämä ei kojenus meni hyvi oli n päivää. ensimmäinen ei onnistunut kotiin lääkäri kertoi kyllä se veri löytää tiensä ei onnistunut suoni oli liian tukossa. onnistunut kotiin kolme päivää. meidän pääministerille tehtiin sama asia niin oli ainakin vuode osatolla kaksi viikoa rutiini asian takia nykyään ja taisi saada palkaa. miksi ei politiika tai puolue asia. perkele, kun kysyin puheet loppui puj'huin yksin ilman vastausta.
yksi kysymys Irmeli R
25
1068
Vastaukset
- Anonyymi
pallo laajennus meni hyvin sairaala aika kolme päivää. pääministeri Orpo ainakin kaksi viikkoa jos enemmän palka juoksi.
- Anonyymi
Ei jumaleissön. Tämmösten kanssako on aikaa jutella tunti..hieman epäilen. M1stä vaan pöytään.
Mulle se olisi 30 sekuntia ja seuraava potilas.- Anonyymi
Siinä ei ehdi vielä tuheroon tutustua kunnolla. Yks lipaisu ja seuraava potilas. Tarpeeksi monta potilasta , niin eiköhän ala värisemään.
- Anonyymi
Lopeta jo kohta hyvä ihminen tämä
- Anonyymi
Joo jos tämä pitää lopettaa teen sen. joo miksi aloitin turhaan tämän tiesin jo alusta alkaen pelaavani suurilla panoksilla ja olevani varma häviäjä tiesin riskit. miten meni hyvin kai meni menetin kaikki jäljelle jäi vapaus ja henki haluan pitää kummatkin. mitä niitä menettämään kaikkia. joo se henki olen perkele elänyt laina ajalla mitä siitä. sen verran mitä sain tilalle PERKELE PYSTYN AJATTELEMAAN KUIN AMMATTI RIKOLLINEN HYVÄKSYMÄÄN TEKOJA MITÄ EN ENNEN. KIITOS PERKELE EN OLE ENÄÄ IHMINEN JA OMAATUNTOA JOS ON ON JÄLJELLÄ PIENI MUISTO. JOO EN OLE TAPPANUT KETÄÄN VIELÄ. JA TOIVON ETTEI TARVITSE IKINÄ PÄÄSEN KUOLEMAAN VAPAANA SIIHEN VUOSIA SITTEN LUKEMAAN ÄKKI KUOLEMAAN. NÄYTTÄÄ VÄHÄN JOUTUA ODOTTELEMAAN. SOVITAAN TÄMÄ ON VIIMMEINEN KOMMENTI. MIELIPIDE ILMAN PASKAN VEIVAAMISTA ILMAN LISÄMIELIPITEITÄ. JOO MIKÄ SE M1 ON EOI TARVITSE VASTATA TUSKIN SE MITÄÄ MUKAVAA ON OLEN MIELUUMMIN TIETOSI OMANASI. NUKKUKAA HYVIN SAATANAN SOTEKESKUS JOS TARVITSEN TEITÄ KÄYTÄN ENSIN KAIKKI PUOSKARIT ILMAN PÄIVÄÄKÄÄN LÄÄKISTÄ JA KAIKKI LÖYDETTÄVÄT POPPAMIEHET JOS JOKU RAAHAA MINUT HOITOON SINNE EI TARVIT SE MUUTA TYÖTÄ KUIN VAHVISTAA EI VOI MITÄÄN KOMMENTIA KUOLKLUT ON JOO TULIPAHAN TODISTETTUA AINAKIN VITUTUKSEEN EI VOI KUOLLA. JA TURHA TAPELLA TUULIMYLLYJÄ VASTAAN AINA HÄVIÄT.
- Anonyymi
Aamen
- Anonyymi
Rahvaan hoito ? no katotaan parinviikon kuluttua .
- Anonyymi
Joo taidan vastata luulaksei timurhaa. Tämä vitun kuulemma joudun vassari tai muun. Aattelinuosiin minkään aatteen ideologian lannataka. Tai lobbari ainut mikä sanon suoraan on peruss. Lainaus Jussi Halonen tänne tulevat Suomalaisten elätetettävilsi minun mielipide sanotaan tuskin näistä makuista nimeitetuöyisä.seursaaviistaavists suomalaisen ras7mö rasismin kohteiksi päätyvien väärän ihon värin tai uskonnollisen.hevon oaskan uhrien tietävät suomessa olevan sotkun josta vitun idiootit tänäkin päivänä luulevat saatavan rahaa.. saa luulla totuus on voit saada kuponki jos on nälkä tai tarvitset jonkun ratin jonka voit sanoa vaatteeksi jos nämä maku henkilöt tietäisivät minne päätyvät tuskin tänne kukkaan haluaisi . Voin mainita entisen siskon miehen joka ei saanut töitä sahalta edes lankun möttäjänä muka huonon kielitaidon takia.. Joo seuraavana päivänä kelpasi Virolainen en tiedä kieli taidosta oli ainakin oikean värinen. Siskon ukko päätyivät lähihoitajaksi joka on ollut 29 tai yli 25 vuotta joku saman värinen kertoi MOT ohjelmassa ,kun täältä ei muuta työtä saa ihon värin vuoksi hoitaja pulan vuoksi. Voin kertoa olin ambulansin kyydissä mies ja nainen näkivät sairaalan portaissa näitä väärän värisiä naisia oöpuhuivat jotain jota en nyt kuullut olen varma olivat jotain rasistisia ajatuksia. Joo olipa tämä J..Hallaaho presidentti ehdokkajana mäkätti tehdään Suomesta kaikille turvallinen maa niinpä sattuivat törmäämään tämä väärän värinen miies J.Halla ajoon kaupunkia Mikkeli joidenkin vähän väkivaltaisten jötkien porukassa tajusivat paras häipyä paikalta. Joo tehdään kaikille Suomesta turvallinen maa ei taitanut tuntua turvalliselta. Entisen siskoni mies on maksanut verot zsuomeen ainakin 25. Vuotta .onko indeksi Ben maksanut mitään kok.??? Kun kuulemma siirsi omaisuutensa vaimonsa niiömiin ,kun olisi pitänyt maksaa. Ja tämä mäkättää alkukaudesta P.Orrpo hyvin vointi Suomen pelastaja voisi kertoa oman versionsa mikä hyvinvointi Suomi .minusta Suomi ei ole koskaan mikään hyvin vointi valtio ei ainakaan kaikille,ehkä kokoomuksen äänestäjille ja rikkaille js koijareille. En aio äänestää ensi vaaleissa ketään yliouoluerajojen jotain paskan synonyymi hyvä tulokseen virkaan en vasemmisto suuntausta enkä oikeistoa.
- Anonyymi
E n bmviitsinyt lukea kaikkia jotka kommentoi syy olivat luultavasti.ri niitä joista joåa minä voisin käyttää nimeä sekopäisiä jona joksi Miniä halutaan
Leimata voin ketmryia psyko alkeita tunnetko. Leimatuksi Joo listaa kyllä löytyy vastasin. Yleensä ei tai ei nyt ciumidib vastaa nuyta mitä luulette korvan hyötyä ei mitään m jos joudutte hoitoon tai jotain vastaavaabän neuvo trustäbm tusk7n käytettään minimi hullu olette kai mielessänne ja tyhmiä totuus hoitajat jo9a se mukava ja ioo7nee5 idioootit b lääkärit käyttää sitä nimeä omissa porukoissaan me mäytepöåån ettei muka tiedetä. Tervetuloa todellisuuteen...JOS UNOHDIN KERTA.TOTRUKAQ SANAAN HULLU JOS EI TULE TUTUTUKSI KYLLÄ KUSIPÄITÄ LÖYTYY ETTEI UNOHDU - Anonyymi
Perkele mitäköhän tuo viimeisesen kirjoitin taisin sitten olla helvetin. Perkele enemmän kännissä kuin tavallisesti tässä vitun paska mediassa julkaisussani asioita. Kirjoitus virheiseistä päätellen . No kiva soitin eilen sotekeskukseen taas tuli luuria korvaan taisin puhua liian paljon totta joten välissä vaihtui puhuva pää sotessa. No kyllä minä taisin vähän vittuilla mutten valehdellut ja sielläkin pysyttiin asia linjalla, kun ette oikein kommentoinut vaan pidiitte turpanne kiini kiitos siitä. Ei ollut pää tarkoitus puhua irmelistä tai rantasilan kusipäästä...no halusin välittää kiitokset ,että menevät oikeaan osoitteeseen tarkoitan sairaala Novaan, Kyllön terveys asemaa ja Mikkelin keskussairaalaa siitä,että onnistuivat pitämään äitini maanantaihin 21 päivä asti hengissä.joten kiitos kaikille mukana olleille . Joutsan ei paljon kiitosta heru . Vähän kumminkin siis helvetin vähän olihan tämä joutsassa vuodeosastolla makoilemassa jos olen oikeassa siellä taisi olla joku pätevä lääkäri joka osasi käyttää hyvää nappia en tiedä miten hyvää kai tarpeell7nen ja tilanne taisi olla aika vakava. Mutsin puheen mukaan sen jälkeen alkoi petin ympärillä pyöriä hoitajaa silmiinpistävän usein . Joten kiitos edes sille lääkärille ja vähän hoitajillekin ,kun tilanteen tajusitte ja kävitte Joo sanotaan edes kyttäämässä onko se äitee edes hengissä. Kai hoitajat kyttäsi sen takia ettei voida mistään syyttää. Se siitä. Joo jos tarvitsen jotain hoitoon liittyvää mieluummin saan sitä Novassa kuin joutsan sotekeskuksessa voi hyvällä tuurilla selvitä hengissä. En ole koskaan uskonut sisarhento valkoiseen täältä joutsasta tuskin löytyy. Niin kiitos minun ja sanotaan omasta ja tämånkerran siskoni puolesta hyvästä hoidosta kaikille mukana olleille hoitajille muille päteville lääkäreille. Lopetan tähän ennen kuin alan puhumaan henkilökohtaisista asioista ja perkele lääkäreistä lähinnä tunareista perkele en lähde kiittelemään 40.vuodesta paska elämää jonka tuomari takia en ja siitä huolimatta olen hengissä perkele pitäisikö muka kiitellä siitä vastuun pakoilijota jotka ei tutkittu ilmiselvää tunarointia . Muuten Joo tämän kirjoitti perkele se ehkä vielä vähän ihminen jossain määrin joka vähän nukuttuaan herätessään alkaa näin kiroilemalla vitupäät olen yhä hengissä. Olisin terve tai terveempi ilman hoitojanne väärillä lääkkeillä tunarin määrittämällä joita käytin vuosikausia. Joo Irmeli ei sinun tarvitse sitä nallipyssyå tai pippurisumutetta minun takia mukana pitää en ole edes ajatellut tappaa sinua. Kohde on jyväskylässä jos olen tarpeeksi kännissä siis liian kännissä voin ostaa sen yksisuuntaisen lipun. Toivottavasti ei. Olet Eero Rantasila ja sinä ammatikuntanne mätämunia kumpikin. Jos otit nokkin mikä siinä senkin vaan paskat kai sitten voi tulla kunnian loukkausta ja laitonta uhkausta jälkimmäistä on niin paljon pitäisi tiiltä nauttia ainakin kahden vuoden edestä jos perkele rahakorvausta vaaditte jää perkele suunnilleen t paita huonommasta päästä yhdet farkut sukat kengät takki patja voi olla vittu ,että tuon kaltaiset paskat voi ulosmitata jopa ne pakkaset kalsaritkin. Onnea olit kai ennen jonkinlainen lääkäri et ole enää mitään mietin oletko edeserityisemmin älykäs .Jos perkele aiot toimittaa päpilään joka nyt ei ole yllätys en lähde vapaaehtoisesti lähden raudoissa jos siltä tuntuu laita edes oikeat miehet asialle ei huvittaisi 112 ensihoitajien piikkimiesten yleensä isojen jätkien kanssa otella ei niille pärjää tuskin kytillekkään tulos on kumminkin sama lähden mieluummin Maijalla kuin pökerryksiin huumattuna. Joten hyvää päivän jatkoa elä itsesi kanssa.tiedät kuka ja miksi .E.R
- Anonyymi
Kiitos tästä taas
- Anonyymi
Perkele eitarvitse kiitellä ilo oli minun puolellani vastaan lisää Eero ja Irmeli ovat ammattikuntansa mätämunia moraalittomia paskoja.jos minusta olisi riippunut hyvä palkainen tarkoitan ylipalkattu lääkärin ura ja muu hoitoalan työ olisi molemmilla jäänyt haaveeksi joka ei ikinä olisi ikinä toteutunut.. Eero on jo tainnut olla muutaman vuoden eläkkeellä. Netin mukaan sen ujon rakkonsa kanssa. Jos minusta olisi kirjoitettu perkele tuskin siellä olisi kirjoitettu hienotunteisesti ujosta rakosta.. jos jäi sanomatta olette kumpikin ammattikuntanne häpeä pilkkuja. Minulla ei ole hävettävää ainakaan teihin verratessa moneen tämän saatanan paikkakunnan alkuperäis asukkaaseen verrattuna. Joo vähän huumoria ja älyllis5ä havannoinyia mistä tunnistaa alkuperäisen useamman polven joutsalaisen silmistä tarkemmin tai ei tarkkaan katsottuna alkuperäis väestöllä näyttää jokaisella olevan jotain kellertävää silmissä. Joo tästä ei tarvitse kiitellä saitte ihan ilmaiseksi. Tarkoitin mitä sanoin olen ollut jo neljä päivää niin ei mene kännin piikkiin. Perkele mutsille kävi hyvin vaikka kuoli teki eriläänisså ei haudada tänne ja varmuudeksi hautaan pääsee ihan omilla rahoilla. Minulle käy huonommin vittumaisemmin kuolen joutssassa ja haudadaan joutsaan j luultavasti kunnan varoilla ja perkele tuo riittää vitutuksen syyksi jos hauta olisi muualla vituttaisi vähemmän ja olisi jossain erilääbissä mieluusti 100.km 150.km päässä keskisuomessa olisi joku mennyt hyvin ja oikein ei vituttaisi eikä ainakaan ZHÄVETTÄUSI IHAN PERKELEESTI. JOTEN PERINTEISESTI SUKSIKAA VITTUUN KAIKKI. E.R
- Anonyymi
Onhan hyvä että työllä itsensä elättävä vaikkakin politiikalla saatiin työ ja edustuskuntoon .
- Anonyymi
Mikä työ liittyykö tähän .Jos liittyy Joo hyvä,että, on muitakin vittumaisia ihmisiä. Politiikka no onhan se hienoa politiikka kuulin kauan sitten tarkoittaa kai jotain yhteisten asioiden hoitamista. Niin en minun järki ymmärtänyt kai sitten paikkakunnan yleisen mielipiteen mukaan olen vielä tyhmempi mitä luulette ja jokainen paikallinen tuntuu melkein joutsalaisen kansalais velvollisuudeksi tehdä jotenkin minulle selväksi..no olen kai asiassa sitten yhden ihmisen oppositio välistä olen törmännyt.??? Olisiko sittenkin niitä harhoja mitä minulla ei pitäisi olla selvästi minua helvetin tyhmemmåtkin ovat sen halunneet tehdä selväksi. Joo politiikka minusta omien etujen ajamista. Ainoa rehellinen politiikka vähän kirjoitti kirjan kaksi kautta taiteilija muusikko Juice Leskinen arvioi kirjan asia kyllä Maunu Koivistossa oli yksi rehellisyyteen viittaava piirre kirjassa ei löytynyt ainoastaan sanaa ihminen Maunu puhui äänestäjistä u oli vittuilua ei kirjoitus virhe en ole lukenut enkä aio arvostelu oli aikoinaan Soundi lehdessä. Joo hienoa tämä hyvin vointi valtio ja sen pelastajaksi itsensä nimennyt nykyinen pääministeri p.orpo on joko vielä tyhmempi mitä minua pidetään viitteineen minusta Suomi ei ole ikinä ollut hyvinvointi valtiol eikä tule ikinä olemaan sitä pääministerin puolue kannasta riippumatta tarkoitin oli oikealta vasemmalta tai keskeltä. Tämän parempaa meille ei ikinä ole tarjolla ainakaan köyhille joilla taskun pohjallaei ei löydy rahan sijaan reikä. Ok
- Anonyymi
Kyllä hän on loisto ihminen osaa selvittää kivut ja kolotuksen ja saa ne hoidettua . Ihana osaaja
- Anonyymi
Hyvä jJOS osaa minä käyn huomenna suomalaiAISITTAIN sanoen jotta kaikki ymmärtää varmasti zVIINA KAUPASSA JA UNOHDAN KAIKEN VAIKKEI OLE ENNENLÄÄN ONNISTUNIT. ONNEKSI KRAPULA ON NYKYÄÄN JOSKUS HELPOMPI ENKÄ IRMELIÅ SIIHEN TARVITSE..
- Anonyymi
Tämähän on hyvä tieto
- Anonyymi
Perke siitä osaajasta vielä onkohan mitään sitä. Ei minusta.??? Ihana voi olla pitäisi tavata muissa merkeissä kuin lääkärinä..
- Anonyymi
Voi huah mees nukkuu nyt
- Anonyymi
Ei ooooo ihme jos ei kukaan soittele .
- Anonyymi
Joo tietääkö joku onko irmelillä joku ihme juttu käytössä. Kuten sanottu irmeliä en tavoittanut puhuin yli tunnin satuin vilkaisemaan lokiin eipä löytynyt mitään, että olisin puhunut kenenkään kanssa yli tunnin mikä on syy.? Kysyn olisihan mukava tietää.?
- Anonyymi
No jos sinä koitat soittaa niin sillä varmaan esto sulta tuleviin puheluihin
- Anonyymi
mikä oli keskustelun pointti
onko tullut istuttua huttulassa liikaa nuoruudessa ja nyt maksetaan velkoja - Anonyymi
Sekopään juttuja
- Anonyymi
Joutsassa pahimpia sekoja ne itsensä muiden yläpuolelle nostaneet. Nimilista olisi piiiiiitkä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081