yksi kysymys Irmeli R

Anonyymi-ap

olen yrittänyt saada soitoasi perseen nuolija hoitajiesi kautta soitin numeroosi joku vastasi puhuin yli tunnin. tämä ei kojenus meni hyvi oli n päivää. ensimmäinen ei onnistunut kotiin lääkäri kertoi kyllä se veri löytää tiensä ei onnistunut suoni oli liian tukossa. onnistunut kotiin kolme päivää. meidän pääministerille tehtiin sama asia niin oli ainakin vuode osatolla kaksi viikoa rutiini asian takia nykyään ja taisi saada palkaa. miksi ei politiika tai puolue asia. perkele, kun kysyin puheet loppui puj'huin yksin ilman vastausta.

9

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pallo laajennus meni hyvin sairaala aika kolme päivää. pääministeri Orpo ainakin kaksi viikkoa jos enemmän palka juoksi.

• Anonyymi

Ei jumaleissön. Tämmösten kanssako on aikaa jutella tunti..hieman epäilen. M1stä vaan pöytään.
      Mulle se olisi 30 sekuntia ja seuraava potilas.

• Anonyymi

Siinä ei ehdi vielä tuheroon tutustua kunnolla. Yks lipaisu ja seuraava potilas. Tarpeeksi monta potilasta , niin eiköhän ala värisemään.

• Anonyymi

Lopeta jo kohta hyvä ihminen tämä

• Anonyymi

Joo jos tämä pitää lopettaa teen sen. joo miksi aloitin turhaan tämän tiesin jo alusta alkaen pelaavani suurilla panoksilla ja olevani varma häviäjä tiesin riskit. miten meni hyvin kai meni menetin kaikki jäljelle jäi vapaus ja henki haluan pitää kummatkin. mitä niitä menettämään kaikkia. joo se henki olen perkele elänyt laina ajalla mitä siitä. sen verran mitä sain tilalle PERKELE PYSTYN AJATTELEMAAN KUIN AMMATTI RIKOLLINEN HYVÄKSYMÄÄN TEKOJA MITÄ EN ENNEN. KIITOS PERKELE EN OLE ENÄÄ IHMINEN JA OMAATUNTOA JOS ON ON JÄLJELLÄ PIENI MUISTO. JOO EN OLE TAPPANUT KETÄÄN VIELÄ. JA TOIVON ETTEI TARVITSE IKINÄ PÄÄSEN KUOLEMAAN VAPAANA SIIHEN VUOSIA SITTEN LUKEMAAN ÄKKI KUOLEMAAN. NÄYTTÄÄ VÄHÄN JOUTUA ODOTTELEMAAN. SOVITAAN TÄMÄ ON VIIMMEINEN KOMMENTI. MIELIPIDE ILMAN PASKAN VEIVAAMISTA ILMAN LISÄMIELIPITEITÄ. JOO MIKÄ SE M1 ON EOI TARVITSE VASTATA TUSKIN SE MITÄÄ MUKAVAA ON OLEN MIELUUMMIN TIETOSI OMANASI. NUKKUKAA HYVIN SAATANAN SOTEKESKUS JOS TARVITSEN TEITÄ KÄYTÄN ENSIN KAIKKI PUOSKARIT ILMAN PÄIVÄÄKÄÄN LÄÄKISTÄ JA KAIKKI LÖYDETTÄVÄT POPPAMIEHET JOS JOKU RAAHAA MINUT HOITOON SINNE EI TARVIT SE MUUTA TYÖTÄ KUIN VAHVISTAA EI VOI MITÄÄN KOMMENTIA KUOLKLUT ON JOO TULIPAHAN TODISTETTUA AINAKIN VITUTUKSEEN EI VOI KUOLLA. JA TURHA TAPELLA TUULIMYLLYJÄ VASTAAN AINA HÄVIÄT.

• Anonyymi

Aamen

• Anonyymi

Rahvaan hoito ? no katotaan parinviikon kuluttua .

• Anonyymi

Joo taidan vastata luulaksei timurhaa. Tämä vitun kuulemma joudun vassari tai muun. Aattelinuosiin minkään aatteen ideologian lannataka. Tai lobbari ainut mikä sanon suoraan on peruss. Lainaus Jussi Halonen tänne tulevat Suomalaisten elätetettävilsi minun mielipide sanotaan tuskin näistä makuista nimeitetuöyisä.seursaaviistaavists suomalaisen ras7mö rasismin kohteiksi päätyvien väärän ihon värin tai uskonnollisen.hevon oaskan uhrien tietävät suomessa olevan sotkun josta vitun idiootit tänäkin päivänä luulevat saatavan rahaa.. saa luulla totuus on voit saada kuponki jos on nälkä tai tarvitset jonkun ratin jonka voit sanoa vaatteeksi jos nämä maku henkilöt tietäisivät minne päätyvät tuskin tänne kukkaan haluaisi . Voin mainita entisen siskon miehen joka ei saanut töitä sahalta edes lankun möttäjänä muka huonon kielitaidon takia.. Joo seuraavana päivänä kelpasi Virolainen en tiedä kieli taidosta oli ainakin oikean värinen. Siskon ukko päätyivät lähihoitajaksi joka on ollut 29 tai yli 25 vuotta joku saman värinen kertoi MOT ohjelmassa ,kun täältä ei muuta työtä saa ihon värin vuoksi hoitaja pulan vuoksi. Voin kertoa olin ambulansin kyydissä mies ja nainen näkivät sairaalan portaissa näitä väärän värisiä naisia oöpuhuivat jotain jota en nyt kuullut olen varma olivat jotain rasistisia ajatuksia. Joo olipa tämä J..Hallaaho presidentti ehdokkajana mäkätti tehdään Suomesta kaikille turvallinen maa niinpä sattuivat törmäämään tämä väärän värinen miies J.Halla ajoon kaupunkia Mikkeli joidenkin vähän väkivaltaisten jötkien porukassa tajusivat paras häipyä paikalta. Joo tehdään kaikille Suomesta turvallinen maa ei taitanut tuntua turvalliselta. Entisen siskoni mies on maksanut verot zsuomeen ainakin 25. Vuotta .onko indeksi Ben maksanut mitään kok.??? Kun kuulemma siirsi omaisuutensa vaimonsa niiömiin ,kun olisi pitänyt maksaa. Ja tämä mäkättää alkukaudesta P.Orrpo hyvin vointi Suomen pelastaja voisi kertoa oman versionsa mikä hyvinvointi Suomi .minusta Suomi ei ole koskaan mikään hyvin vointi valtio ei ainakaan kaikille,ehkä kokoomuksen äänestäjille ja rikkaille js koijareille. En aio äänestää ensi vaaleissa ketään yliouoluerajojen jotain paskan synonyymi hyvä tulokseen virkaan en vasemmisto suuntausta enkä oikeistoa.

• Anonyymi

E n bmviitsinyt lukea kaikkia jotka kommentoi syy olivat luultavasti.ri niitä joista joåa minä voisin käyttää nimeä sekopäisiä jona joksi Miniä halutaan
      Leimata voin ketmryia psyko alkeita tunnetko. Leimatuksi Joo listaa kyllä löytyy vastasin. Yleensä ei tai ei nyt ciumidib vastaa nuyta mitä luulette korvan hyötyä ei mitään m jos joudutte hoitoon tai jotain vastaavaabän neuvo trustäbm tusk7n käytettään minimi hullu olette kai mielessänne ja tyhmiä totuus hoitajat jo9a se mukava ja ioo7nee5 idioootit b lääkärit käyttää sitä nimeä omissa porukoissaan me mäytepöåån ettei muka tiedetä. Tervetuloa todellisuuteen...JOS UNOHDIN KERTA.TOTRUKAQ SANAAN HULLU JOS EI TULE TUTUTUKSI KYLLÄ KUSIPÄITÄ LÖYTYY ETTEI UNOHDU

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4388
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      150
      3187
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2502
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      51
      2435
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2115
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1632
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1484
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1253
    Aihe