Elikkäs perusmuotoista turvallisuusselvitystä ollaan tekemässä ja 9 vuotta sitten tuli hölmöiltyä 20 vuotiaana ja sain sakkorangaistuksen huumausaineenkäyttörikoksesta. Tuleeko tämä ilmi turvallisuusselvityksessä? Olin samana vuonna asepalveluksessa ja sieltä minua ei ulos heitetty, kotiuduin kuitenkin kersanttina. Tämän jälkeen on tullut käytyä parit koulut (kaupanala ja amk-tutkinto) sekä olen ollut töissä usealla eri työnantajalla. Tämän tapahtuman jälkeen olen kuitenkin elänyt nuhteetonta elämää ja n.6 vuotta tapahtuman jälkeen partio poliisi laittoi tikkarin suuhun, ja testi oli negatiivinen. Eli olen elänyt nuhteetonta elämää 9 vuotta. Työ johon selvitys tehdään on aliurakoitsija homma, eli oma työnantajani ei tätä kuitenkaan tee. Voiko tämä merkintä ollla este työnsaannille?
Perusmuotoinen turvallisuusselvitys ja huumausaineenköyttörikos
3
217
Vastaukset
- Anonyymi
Turvallisuusselvityksessä näkyy sakkorangaistukset, mutta yksittäistapauksella ei liene mitään merkitystä mainitsemassasi asiassa.
Voisi merkitä jotain esim. lentäjäksi pääsemiseen tai muussa toimessa, jossa huumeille on ehdoton nolla-linja.- Anonyymi
Työ on siis suunnittelua, ja en totisesti ole pääsuunnittelija vaan pakanpohjimmainen kun olen 2kk sitten tullut taloon
- Anonyymi
Sakkotuomiot ei näy turvallisuusselvityksessa 3 vuoden jälkeen. Vankeustuomiot näkyvät pidempään 5 tai 10 vuotta. Eli ei huolta. Tuo sakkosi on kokonaan poistunut poliisn sakkorekisteristä 5 vuodessa joka tapauksessa. Tieto on kyllä edelleen olemassa tuomioistuimilla, mutta sen käyttö olisi lainvastaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022172Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122029Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501415Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821079Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57987Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402958Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41848- 56809
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70744