Bachon tunkki Motonetistä täysin susi

Anonyymi-ap

Ostin 4-vuotta sitten Motonetistä tunkin joka oli Bacho merkkinen ja hintaa 249-269€ välillä. Tämä ns. merkkitunkki on täysin susi tuote ja on hajonnut käytössä lukuisia kertoja mm kahva irtoaa tai pyörii tyhjää ja nyt viimeksi jumiintui ylä-asentoon jolloin jouduttiin toisen hallitunkin kanssa nostamaan autoa apurungosta tukivarren päästä että saatiin Bacho pois välistä. Bachosta on nyt pettänyt venttiilin kara se pyörii tyhjää. Tätä tunkkia on tosiaan jouduttu korjaamaan useita kertoja ja nyt tuli mitta täyteen täysin paskaa laatua. Motonetissä ensin heiman lupailtiin asiaa hoitaa ja haaveilin jo että ottavat paskan takaisin ja laittavat sen vaikka romulavalle kiertoon mutta sitten sain puhelun jossa kerrottiin että mitään ei korvata eikä Bacho ota maahantuojana mitään vastuuta asiasta kun takuu on mennyt. Tässä käy niinkuin aina tälläisissä että kuluttaja lähtee pois pärjäävät varmaan ilman minuakin. Tämä on juuri tätä päivää mikään ei kestä ei halpa eikä kallis ja kaikki on sutta. Teen kuten tein jo AutoDocin kanssa joka ei rikkinäisestä tuotteesta palauta rahoja vaan alkoi vaatimaan ammattikoulutuksesta todistusta ( sellainen koulutus on kyllä) että on ollut pätevä asentaja asentamassa ohjaustehostimen pumppua paikalleen .... no se pumppu oli täysin väljä kun sen paketista otti mutta silti ei saanut rahoja takaisin. Eipä sitten ostella Autodocista mitään eikä kyllä Motonetistäkään. Pitäkää tunkkinne köyhät talot jotka ette voi vastata myymistänne tuotteista. Bachon tunkit kyseistä ostettua yksilöä ovat olleet todella huonoja eikä niihin kannata rahojaan laittaa.

0

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        119
        1712
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        99
        1538
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        37
        1003
      4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        29
        899
      5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        38
        861
      6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        50
        826
      7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        43
        768
      8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        760
      9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        758
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        37
        740
      Aihe