https://www.is.fi/autot/art-2000011160359.html
Muissa autoissa ruostuminen alkaa pellin päältä eikä sisältä. Toyotan ruoste muhii aikansa ja sen havaitsee vasta silloin kun on jo myöhäistä eli auto on läpimätä.
Toyotan corten pelti ruostuu sisältäpäin.
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmat puolet pellistä ruosteettomia mutta sisältä ruosteessa. Tuo oli jo aivan uusi keksintö.
- Anonyymi
Ei ole uusi keksintö, vaan tuli minulle tutuksi 80-luvun tojolootan kanssa. Päältäpäin 6 vuotiaana ostamani auto OK, mutta ruoste eteni mm. pyöränkaarien pokkauksissa yms. peltien liitoskohdissa sekä takaluukun sisällä.
Siinä vaiheessa, kun maalipintaan alkoi ilmestymään pienenpieniä ruostekukkia, peli oli jo aikapäiviä sitten menetetty. Pelti siellä maalin alla oli jo ihan näkkileipää. Autoon pitikin 8 vuoden ikään mennessä uusia pyöränkaaret ja takakontin pohja. ja pari vuotta myöhemmin koko takaluukku.
Sen lisäksi että kaikenlaita muutakin vikaa piisasi. Keskimäärin 5 tkm välein korjaus ja 10 tkm välein öljynvaihto.
Mm. bensan tankkausputki ruostui puhki. Tämäkin näkyy yhä keikkuvan "yleisimmät viat" listoilla.
Oli 2 tollolootaa samalla kertaa. Ensimmäinen ja viimeinen.
- Anonyymi
Minulla on ollut 15 Toyota Corollaa ja jokaisella olen ajanut ainakin 20 000 nkilometriä enkä ole kertaakaan jäänyt kantoon kiinni eikä ole ruostunut yhtään.
- Anonyymi
On se kieltämättä saavutus, ettei tolloloota ole vielä hajonnut käsiin, vaikka mittarissa on jo noin kunnioitettava km -määrä.
Länsiautoissa ei välttämättä ole noilla kilometreillä vielä tehty edes 1. öljynvaintoa, mutta se on eri juttu. Eri mantereen ja eri vuosituhannen tuote. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kieltämättä saavutus, ettei tolloloota ole vielä hajonnut käsiin, vaikka mittarissa on jo noin kunnioitettava km -määrä.
Länsiautoissa ei välttämättä ole noilla kilometreillä vielä tehty edes 1. öljynvaintoa, mutta se on eri juttu. Eri mantereen ja eri vuosituhannen tuote.Uskotko tuota pöljää?
- Anonyymi
Ostakee Dacia ja lopettakaa itsenne kärvistely. DACIA ON PARAS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673