Ei kukaan ole yrittänyt kieltää. Hyvä kysymys, mikä on seuraava kysymys ?
Arvaa jos et tiedä !
Miksi Lipposesta, Halosesta ja Lindtmanista saa kirjoittaa, vaikka se on politiikkaa ?
12
121
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi persut yrittävät kieltää muilta politiikasta kirjoittamisen ?
- Anonyymi
Persuilla on 24 aloitusta, ettei politiikasta saa kirjoittaa, mutta persut itse saavat !!!
- Anonyymi
Lum kerohäirikkövilt tuilee täällä postapskauksillaan ja panettelee
Se ei ole keskuseskelua eikä pollitikkaa
Vaanvil tuilua
Ja tähän voi vas tata tata viltuilula lintmaanisesta kanps piheesta ahlosen syränhyysännästä ja lipposenmuijan pitkesta
Sekäännei ole kesuskelua eikäpollitikkaa jaon Tietenkin vastavil tuilua - Anonyymi
Elipan naanplstapskaksi joukolla häirikkövil tuilijan tahtiin
Muistan kuinka sinä aloittaja väärensit tampereen vaalituloksetkin vil tuilakseksesi
Silloin tajusinmitäps ka täällä häiriköit - Anonyymi
Nyt menään kaapaspos taavan vil tulijantahtiin palstaa pitkin ja poikin häirikönmalliin
- Anonyymi
Persuista saa kirjoittaa vain jos olisi kehumista, mutta kun ei ole. Ei ikinä.
- Anonyymi
Persujen logiikka kulkee päinvastoin kuin muilla.
- Anonyymi
Pskanpuhekursseja an tavahärikkö luulee että joku vastaisi keskittyen hänen laiskoihin kopioihinsa ja kuluttaisi aikaa lintmaanisiin. Nyt pannaanpal staapreseeseen noin vain että roikaa
- AnonyymiUUSI
Persun "logiikkaa" ei pysty ymmärtämään kuin toinen persu.
- AnonyymiUUSI
Ei ne ymmärrä edes toisiaan. Apinoivat vaan.
- AnonyymiUUSI
Persu on HYVIN HYVIN VIHAINEN, jos muut politiikasta asiallisesti kirjoitetaan,
mutta PERSUT ITSE saavat kirjoittaa poliittisia vihapuheitaan. - AnonyymiUUSI
Per Seilijäjäirikkön kanssa ei keskuseskella vaan vain vilttuillaan ja pannaanpalstaa pinoon jotta ei sikaa tuhlaannu
Sikavaras häirikkölintmaani yrittää viedä sikaanne tämä onva roitus
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272024
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841629Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611484Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331172- 1101093
- 761077
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511073Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003