Ei kukaan ole yrittänyt kieltää. Hyvä kysymys, mikä on seuraava kysymys ?
Arvaa jos et tiedä !
Miksi Lipposesta, Halosesta ja Lindtmanista saa kirjoittaa, vaikka se on politiikkaa ?
14
159
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi persut yrittävät kieltää muilta politiikasta kirjoittamisen ?
- Anonyymi
Persuilla on 24 aloitusta, ettei politiikasta saa kirjoittaa, mutta persut itse saavat !!!
- Anonyymi
Elipan naanplstapskaksi joukolla häirikkövil tuilijan tahtiin
Muistan kuinka sinä aloittaja väärensit tampereen vaalituloksetkin vil tuilakseksesi
Silloin tajusinmitäps ka täällä häiriköit - Anonyymi
Nyt menään kaapaspos taavan vil tulijantahtiin palstaa pitkin ja poikin häirikönmalliin
- Anonyymi
Persuista saa kirjoittaa vain jos olisi kehumista, mutta kun ei ole. Ei ikinä.
- Anonyymi
Persujen logiikka kulkee päinvastoin kuin muilla.
- Anonyymi
Pskanpuhekursseja an tavahärikkö luulee että joku vastaisi keskittyen hänen laiskoihin kopioihinsa ja kuluttaisi aikaa lintmaanisiin. Nyt pannaanpal staapreseeseen noin vain että roikaa
- Anonyymi
Persun "logiikkaa" ei pysty ymmärtämään kuin toinen persu.
- Anonyymi
Ei ne ymmärrä edes toisiaan. Apinoivat vaan.
- Anonyymi
Persu on HYVIN HYVIN VIHAINEN, jos muut politiikasta asiallisesti kirjoitetaan,
mutta PERSUT ITSE saavat kirjoittaa poliittisia vihapuheitaan. - Anonyymi
Per Seilijäjäirikkön kanssa ei keskuseskella vaan vain vilttuillaan ja pannaanpalstaa pinoon jotta ei sikaa tuhlaannu
Sikavaras häirikkölintmaani yrittää viedä sikaanne tämä onva roitus - Anonyymi
Miksi persut yrittävät kieltää muilta politiikasta kirjoittamisen ? Persuilla on
24 aloitusta, ettei politiikasta saa kirjoittaa, mutta persut itse saavat !!! - Anonyymi
Se on persun "logiikkaa". Siitä ja persun älyn tasosta paljastavimpia juttu tasosta
on persuehdokkaan oma äänestys kevään vaaleissa Porin suunnalla.
Ehdokas äänesti itseään, mutta ei saanut laskennassa yhtään ääntä.
Aikoi valittaa vaalivilpistä, kun ei osannut numeroaan kirjoittaa.- Anonyymi
10 +
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136