Yhteiskanne Suomen yritysrekisteri / net collection huijausta vastaan

Kuinka monella on kokemusta tästä kusetuksesta? Eli perustat yrityksen. Viikon päästä tulee puhelu jossa halutaan " tarkistaa tiedot", ja sitten tuleekin laskua perään. Ja puhelun nauhoitetta et ikinä tule saamaan, vaikka tietosuojalaki sanoo että sinun kuuluu se saada ilman estettä. Paras skenaario on se että saat jonkun tekemän tekstikoosteen muka puhelusta.

Vituttaako ketään muuta niin paljon että lähtisi yhteiskanteeseen mukaan? Kuinka montaa täälläkin on kusetettu juuri näin? Oletteko erehtyneet jopa maksamaan?
Yhteiskanteella voisimme rokottaa kusettajia takaisin, ja jo maksaneet voivat saada hyvitystä. Nyt jumalauta pitää tehdä asialle jotain. Arvaa väijyykö nää roistot just esim. nuoria jotka perustaa oman yrityksen? Jos me vanhemmatkin joskus langetaan tähän paskaan, niin nuorilla ei ole mitään saumaa.

Minä ainakin haluan ajaa tätä asiaa, olisi helvetin mukavaa jos saisi muitakin mukaan keitä tämä on koskettanut. Mulle ainakin vittu riittää tää paskan syöminen. Aina joku väijymässä jossakin ja vetämässä välistä!

Yritykset voivat tosiaan tehdä yhteiskanteen, ja voimme mahdollisesti saada apua Suomen Yrittäjiltä, Kauppakamarilta tai toimialaliitoilta.

Laittakaa vaan viestiä, ruvetaan korjaamaan näitä epäkohtia itse.

Sammy

13

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieno ajatus. Minua ovat vainonneet ja häiriköineet jo useita vuosia ja laskua tulee toinen toisensa perään. Uhataan käräjillä yms. Eikä heille mene perille vaikka kuinka laittaisi viestiä etten ole mitään sopimusta tehnyt

• Sama täällä. Tää porukka on jahdannut mua kanssa jo vuodesta 2020. Nyt pitää pistää kampoihin, nyt alkaa ihan oikeasti vituttamaan jo!

Kaikki jotka tulee mukaan, tässä on emaili jonka tein eilen. Laittakaa sinne viestiä niin saan sitten vaikka teidän firman nimen niin tiedän ketkä ovat mukana.

Eli tässä on s.posti : yhteiskanne(at)gmail(piste)com

• Anonyymi
        Sammyonline kirjoitti:

Sama täällä. Tää porukka on jahdannut mua kanssa jo vuodesta 2020. Nyt pitää pistää kampoihin, nyt alkaa ihan oikeasti vituttamaan jo!

Kaikki jotka tulee mukaan, tässä on emaili jonka tein eilen. Laittakaa sinne viestiä niin saan sitten vaikka teidän firman nimen niin tiedän ketkä ovat mukana.

Maksaakohan tällainen mitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Maksaakohan tällainen mitä?

Moikka. Koitan kerätä mukaan jonkun lähelle 200 yrittäjää, sillälailla sais kulut pienemmäksi. Olen laskeskellut että jollain 200 yrityksen porukalla lasku olisi n.200-300 euroa per naama, voi olla vähemmänkin jos saadaan rahallista tai muuta apua esim. Suomen Yrittäjiltä, Kauppakamarilta tai toimialaliitoilta. Porukkaa on jo mukana mutta lisää tarvitaan. Ensin kerätään jengi kasaan, sitten varmistetaan että kaikki ovat tehneet rikosilmoituksen, ja jutellaan noiden esim. Suomen yrittäjien kanssa. Sitten kerätään kaikkien todisteet kasaan ja aletaan katsomaan kuka meitä edustaa oikeudessa.

Nää samat firmat on kusettaneet tuhansia yrittäjiä jo varmaan parinkymmenen vuoden aikana, luulisi että saadaan joku 200 firmaa mukaan helposti. Jos ei tee mitään, nää samat kusettajat vaan kasvattaa korkoa tälle velalle ja myöhemmin voikin sitten joutua maksamaan jos käy paska säkä. Toi velka on nopeasti useita tonneja. Minä haluan tästä asiasta lopullisesti eroon ja vaadin että kaikki me saamme perkele korvausta! Kukaan ei ole tehnyt vielä mitään yhteiskannetta näitä paskiaisia vastaan. Nyt on jo korkea aika!

Tässä jutussa on mukana yksikin yritys jonka velka oli jo vanhentunut 3 vuoden jälkeen, silti tulee laskua ja uhkailua oikeustoimilla. Tää paska ei lopu ennenkuin asialle tekee jotain. Minä en perkele ainakaan suostu nielemään paskaa enää!

Laita mulle viestiä tonne yhteiskanne(at)gmail(piste).com mailiin. Siellä on parempi jutella.

Sammy

• Anonyymi

Joo, alkoi taas tulla laskuja ja uhkauksia. Ilmoitin eteenpäin.

• Sama täällä. Taas tuli just tänään uusi perintäkirje.Tein jo äsken rikosilmoituksen.

Kaikki jotka tulee mukaan yhteiskanteeseen, tässä on emaili jonka tein eilen. Laittakaa sinne viestiä niin saan sitten vaikka teidän firman nimen niin tiedän ketkä ovat mukana.

• Anonyymi

Mä olen ehdottomasti mukana!
      2019 laitoin firman pystyy n ja heti soitti SYR ja antoi ymmärtää, että johonkin listaan pitää kuulua. Meilissä tuli lasku. Olin varmaan

• Moikka. Joo en edes tiedä mikä toi SYR on, on vissiin joku taas uusi aputoiminimi jolla kusetus jatkuu. Pitää ruveta oikeasti taistelemaan tässä jutussa. Mä en jaksa enää tätä että nää apinat roikkuu niskassa vuosia!

Kaikki jotka tulee mukaan yhteiskanteeseen, tässä on emaili jonka tein eilen. Laittakaa sinne viestiä niin saan sitten vaikka teidän firman nimen niin tiedän ketkä ovat mukana.

• Kiitos niille jotka ovat jo laittaneet viestiä. Lisää porukkaa vaan mukaan! Jos sua on kusetettu Suomen yritysrekisterin tai heidän monien aputoiminimien kautta, liity messiin! Tässä ei vielä tarvi kenenkään maksaa yhtään mitään, kerätään porukkaa vaan kasaan ja aletaan sitten pinoamaan jokaisen todisteita yhteen. Mitä enemmän porukkaa on mukana, sitä vähemmän homma maksaa per naama ja sitä varmemmin oikeuden on oikeasti tehtävä asialle jotain.

Joku 200 yrittäjää olisi kiva, enemmän olisi vielä parempi. Koitetaan saada ihan korvausta asiassa, minä haluan että tulee ihan tuomio ja saadaan kärsimykselle korvausta! Tollaiset kusettajat eivät ymmärrä kuin rahallista menetystä! Mulle ainakin riitti tää juttu!!!

Laittakaa vaan viestiä tänne : yhteiskanne(at)gmail(piste)com

Sammy

• Anonyymi

Mulle tulikin just perintämaksun net collectionilta suomen yritysrekisterista. Tein heti reklaamatio sähköpostilla. En ainakaan meinaa maksaa sitä laskua. Mulle soitettiin v. 2021 kun perustettiin yritystä ja olen jo tehnyt ilmoitus poliisille silloin mutta nyt tuli vieläkin laskun. Mitä voi tehdä?

• Ei me yrittäjät voida muuta kuin tehdä yhteiskanne. Meillä ei ole lainsuojaa juuri ollenkaan, pitää taistella itse kusettajia vastaan.Rikosilmoitus ie johda mihinkään, mutta se on hyvä todiste sinun kannalta oikeudessa.

Laita mulle mailia tänne : yhteiskanne(at)gmai(piste)com

Kokoonnutaan yhteen ja palkataan lopuksi asianajaja. Haetaan kunnolista rahallista korvausta ja toimenpidekieltoa kusettajille ja heidän kaikille aputoiminimilleen.

Sammy

• Anonyymi

Firman puhelinnumero henkilölle, jolla ei ole nimenkirjoitusoikeutta, jos toiminnan kannalta mahdollista.

Aina kun joku alkaa kauppaamaan, niin kertoo ettemme tee sopimuksia puhelimitse eikä nimenkirjoitusoikeutta.

Silloin kun kokemattomana aloitettiin, niin monelta rikokselta säästyttiin.

• Anonyymi
      UUSI

Net Collection Oy:ltä tulee tosiaan nyt kirjeitä reklamoidusta Suomen Yritysrekisterin höpöhöpölaskusta. Net Collection Oy ei ole muuten perintätoiminnan harjoittajien rekisterissä, joten heidän perintäkirjeillään saa pyyhkiä takamusta: https://peksi.avi.fi/

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      104
      3695
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3183
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      227
      2784
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2349
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1666
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1486
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1466
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1351
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      15