Kuinka monella on kokemusta tästä kusetuksesta? Eli perustat yrityksen. Viikon päästä tulee puhelu jossa halutaan " tarkistaa tiedot", ja sitten tuleekin laskua perään. Ja puhelun nauhoitetta et ikinä tule saamaan, vaikka tietosuojalaki sanoo että sinun kuuluu se saada ilman estettä. Paras skenaario on se että saat jonkun tekemän tekstikoosteen muka puhelusta.
Vituttaako ketään muuta niin paljon että lähtisi yhteiskanteeseen mukaan? Kuinka montaa täälläkin on kusetettu juuri näin? Oletteko erehtyneet jopa maksamaan?
Yhteiskanteella voisimme rokottaa kusettajia takaisin, ja jo maksaneet voivat saada hyvitystä. Nyt jumalauta pitää tehdä asialle jotain. Arvaa väijyykö nää roistot just esim. nuoria jotka perustaa oman yrityksen? Jos me vanhemmatkin joskus langetaan tähän paskaan, niin nuorilla ei ole mitään saumaa.
Minä ainakin haluan ajaa tätä asiaa, olisi helvetin mukavaa jos saisi muitakin mukaan keitä tämä on koskettanut. Mulle ainakin vittu riittää tää paskan syöminen. Aina joku väijymässä jossakin ja vetämässä välistä!
Yritykset voivat tosiaan tehdä yhteiskanteen, ja voimme mahdollisesti saada apua Suomen Yrittäjiltä, Kauppakamarilta tai toimialaliitoilta.
Laittakaa vaan viestiä, ruvetaan korjaamaan näitä epäkohtia itse.
Sammy
Yhteiskanne Suomen yritysrekisteri / net collection huijausta vastaan
8
406
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno ajatus. Minua ovat vainonneet ja häiriköineet jo useita vuosia ja laskua tulee toinen toisensa perään. Uhataan käräjillä yms. Eikä heille mene perille vaikka kuinka laittaisi viestiä etten ole mitään sopimusta tehnyt
Sama täällä. Tää porukka on jahdannut mua kanssa jo vuodesta 2020. Nyt pitää pistää kampoihin, nyt alkaa ihan oikeasti vituttamaan jo!
Kaikki jotka tulee mukaan, tässä on emaili jonka tein eilen. Laittakaa sinne viestiä niin saan sitten vaikka teidän firman nimen niin tiedän ketkä ovat mukana.
Eli tässä on s.posti : yhteiskanne(at)gmail(piste)com- Anonyymi
Sammyonline kirjoitti:
Sama täällä. Tää porukka on jahdannut mua kanssa jo vuodesta 2020. Nyt pitää pistää kampoihin, nyt alkaa ihan oikeasti vituttamaan jo!
Kaikki jotka tulee mukaan, tässä on emaili jonka tein eilen. Laittakaa sinne viestiä niin saan sitten vaikka teidän firman nimen niin tiedän ketkä ovat mukana.
Eli tässä on s.posti : yhteiskanne(at)gmail(piste)comMaksaakohan tällainen mitä?
Anonyymi kirjoitti:
Maksaakohan tällainen mitä?
Moikka. Koitan kerätä mukaan jonkun lähelle 200 yrittäjää, sillälailla sais kulut pienemmäksi. Olen laskeskellut että jollain 200 yrityksen porukalla lasku olisi n.200-300 euroa per naama, voi olla vähemmänkin jos saadaan rahallista tai muuta apua esim. Suomen Yrittäjiltä, Kauppakamarilta tai toimialaliitoilta. Porukkaa on jo mukana mutta lisää tarvitaan. Ensin kerätään jengi kasaan, sitten varmistetaan että kaikki ovat tehneet rikosilmoituksen, ja jutellaan noiden esim. Suomen yrittäjien kanssa. Sitten kerätään kaikkien todisteet kasaan ja aletaan katsomaan kuka meitä edustaa oikeudessa.
Nää samat firmat on kusettaneet tuhansia yrittäjiä jo varmaan parinkymmenen vuoden aikana, luulisi että saadaan joku 200 firmaa mukaan helposti. Jos ei tee mitään, nää samat kusettajat vaan kasvattaa korkoa tälle velalle ja myöhemmin voikin sitten joutua maksamaan jos käy paska säkä. Toi velka on nopeasti useita tonneja. Minä haluan tästä asiasta lopullisesti eroon ja vaadin että kaikki me saamme perkele korvausta! Kukaan ei ole tehnyt vielä mitään yhteiskannetta näitä paskiaisia vastaan. Nyt on jo korkea aika!
Tässä jutussa on mukana yksikin yritys jonka velka oli jo vanhentunut 3 vuoden jälkeen, silti tulee laskua ja uhkailua oikeustoimilla. Tää paska ei lopu ennenkuin asialle tekee jotain. Minä en perkele ainakaan suostu nielemään paskaa enää!
Laita mulle viestiä tonne yhteiskanne(at)gmail(piste).com mailiin. Siellä on parempi jutella.
Sammy
- Anonyymi
Joo, alkoi taas tulla laskuja ja uhkauksia. Ilmoitin eteenpäin.
Sama täällä. Taas tuli just tänään uusi perintäkirje.Tein jo äsken rikosilmoituksen.
Kaikki jotka tulee mukaan yhteiskanteeseen, tässä on emaili jonka tein eilen. Laittakaa sinne viestiä niin saan sitten vaikka teidän firman nimen niin tiedän ketkä ovat mukana.
Eli tässä on s.posti : yhteiskanne(at)gmail(piste)com
- Anonyymi
Mä olen ehdottomasti mukana!
2019 laitoin firman pystyy n ja heti soitti SYR ja antoi ymmärtää, että johonkin listaan pitää kuulua. Meilissä tuli lasku. Olin varmaanMoikka. Joo en edes tiedä mikä toi SYR on, on vissiin joku taas uusi aputoiminimi jolla kusetus jatkuu. Pitää ruveta oikeasti taistelemaan tässä jutussa. Mä en jaksa enää tätä että nää apinat roikkuu niskassa vuosia!
Kaikki jotka tulee mukaan yhteiskanteeseen, tässä on emaili jonka tein eilen. Laittakaa sinne viestiä niin saan sitten vaikka teidän firman nimen niin tiedän ketkä ovat mukana.
Eli tässä on s.posti : yhteiskanne(at)gmail(piste)com
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466344
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284367- 952844
- 412257
- 332052
- 532005
- 1091850
- 221739
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491