Jota isännöi ilmeisesti Elias Erkko, talvisodan luojana, väitti presidentti Paasikivi !? Nämä asiakirjat,joko hävitetty tietoisesti,kuin historiana,mutta muistelmistä löytyy !?
Ei talvisotaakaan, ilman sotilasasimiesten kokousta Helsingissä,1938 !?
6
122
Vastaukset
- Anonyymi
Onko niin kieroa ja kaksinaamaista valtiota kuin Suomi,varataa lapsiperheiltäkin, kuin Israeil palestiinalaisilta, eikä ole vaikea todistaa !?
- Anonyymi
Onhan meillä Mediat,joiden monopoolilla ei ole rjoja !?
- Anonyymi
Paasikivi muistelmissaan,kertoi Elias Erkon estäneen pääosin,Piertarin suoja-alueen neuvottelut,jossa tarjous oli kaksinkertainen maa-alueesta,siirtokorvauksineen !?
- Anonyymi
Niin, ilman hölmöjä päättäjiämme Suomi olisi paljon suurempi ja itsenäinen valtio. Nyt se ei sitä enää ole ja pian suomea ei ole enää lainkaan.
- Anonyymi
Suomessahan toimiiYhdysvaltain(Biden) , mielinen varjohallitus,Rasismi johtotähtenä !?
- Anonyymi
Sanotaan,että rehellisyys perii maan,se on kuitenkin kuin kielettyä meilläkin, oikein maan johdossa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204415Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103214Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm452423Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791089
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2421058- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681029Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e140902