Mistäs ne revitään? Itse ehdotan että lapsilisät kokonaan pois ja eläke kaikilta alle 70v.
Puolustusmenot
13
258
Vastaukset
- Anonyymi
Onko vaihtoehtoja? Olemme sodassa ja elämme sotataloudessa.
- Anonyymi
Ei Hämeenlinna joudu niitä maksamaan.
- Anonyymi
Kyllä se pikkuisen joutuu ainakin välillisesti. Kuntalaiset myöskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pikkuisen joutuu ainakin välillisesti. Kuntalaiset myöskin.
Hitto Naton piti maksaa vaan jotain 700 000€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto Naton piti maksaa vaan jotain 700 000€
Nyt kaikki varmaan tajuavat ettei Joulupukkia ole olemassa😬
Artisti maksaa😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kaikki varmaan tajuavat ettei Joulupukkia ole olemassa😬
Artisti maksaa😁Nato on vaan ylikallis remonttireiska. Tarvittaessa ei näy missään.
- Anonyymi
Määritellään tienpito puolustusmenoiksi, ymmärrän myös vasemmiston kantaa, hankintojen pitäisi lähteä tarpeista eikä prosenteista, kun on nippu rahaa aina löytyy halukkaita ottajia kaikenlaisilla syillä.
- Anonyymi
Raideleveyden vaihtoonkin menee aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raideleveyden vaihtoonkin menee aika paljon.
Kerropas millä Nato tuo kalustonsa jossei raiteetkaan sovi?
- Anonyymi
Ehdotan Suomen hallinnon lakkauttamista, tosi siinä menee samalla armeija myös, mutta se on suurta säästöä veronmaksajille, eli kansalle.
- Anonyymi
Toki hallinto on järkevä ja hyödyllinen, yhdistettynä kelvolliseen lainsäädäntöön, mutta mutta, ongelma on hallintoa toteuttavissa subjekteissa, jotka eivät pää sääntöisesti toteuta lainsäädäntöä, joten on aivan turha rajoittaa instanssia joka ei vain toimi, siitä ei ole kuin vahinkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki hallinto on järkevä ja hyödyllinen, yhdistettynä kelvolliseen lainsäädäntöön, mutta mutta, ongelma on hallintoa toteuttavissa subjekteissa, jotka eivät pää sääntöisesti toteuta lainsäädäntöä, joten on aivan turha rajoittaa instanssia joka ei vain toimi, siitä ei ole kuin vahinkoa.
Muutama kirjainhuti, mutta asia varmaan tuli selväksi, ja varsin olematonta Suomen hallinnon touhuun, jossa edes maalitaulua ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama kirjainhuti, mutta asia varmaan tuli selväksi, ja varsin olematonta Suomen hallinnon touhuun, jossa edes maalitaulua ei ole.
Kumpa näissä sinun sepustuksissasi edes olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742