GALLUP: Kenet julkkiskisaajan haluaisit nähdä TTK-tanssiparketilla tänä syksynä?

37

1306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Madonna tai Britney Spears.

    • Anonyymi

      Ohjelman voi lopettaa näitä samoja räkättäjiä ei jaksa katsoa. Pimiä ulos ja se bvanha tuomaristo. Uusia raikkaita kasvoja tv vaatii.

      Miten voi olla, että nämä samat naamat on joka kanavilla ja kyllä he voi laittaa jäähylle.

      Toiset ahnehtii kyynärpää taktiikalla ja muille ei sijaa. Eikö kanavat ja tuottajat, ohjaajat osaa valita uusia kasvoja sillä kyllä on todella järkyttävää kun esim tämä Pimiä on joka mainoksessa, ruuudussa ja ties missä. Miljoonatulot ukolla ja hänellä eikö voi olla jo lastensa kanssa ihan oikeasti.

      Ahneilla on paskainen loppu!

      • Anonyymi

        Jos tuomaristo vaihtuisi, niin katsojamäärät tippuisi kolmanneksella, koska tuttuus tuo hyvää mieltä ja turvaa. Poikkeus olisi, jos uudessa tuomaristossa olisi vähintään yksi KOVA nimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuomaristo vaihtuisi, niin katsojamäärät tippuisi kolmanneksella, koska tuttuus tuo hyvää mieltä ja turvaa. Poikkeus olisi, jos uudessa tuomaristossa olisi vähintään yksi KOVA nimi.

        En keksi montaa nimeä tuomaristoon, jotka pitäisi katsojamäärän nykyisellään. Antti Tuisku? Sanna Marin?

        Mitä tulee kilpailijoihin, niin niiden ei tarvitse olla A-luokan julkkiksia, koska tanssiparin seuraaminen koukuttaa. Totta kai auttaa, jos yksi tai kaksi osallistujaa on kovan luokan julkimoita, niin sillä saadaan se 100 000 katsojaa lisää ensimmäiselle jaksolle.

        Eniten ihmisiä kiinnostaa kovan luokan julkkis, jonka ei voisi uskoa osallistuvan tanssiohjelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En keksi montaa nimeä tuomaristoon, jotka pitäisi katsojamäärän nykyisellään. Antti Tuisku? Sanna Marin?

        Mitä tulee kilpailijoihin, niin niiden ei tarvitse olla A-luokan julkkiksia, koska tanssiparin seuraaminen koukuttaa. Totta kai auttaa, jos yksi tai kaksi osallistujaa on kovan luokan julkimoita, niin sillä saadaan se 100 000 katsojaa lisää ensimmäiselle jaksolle.

        Eniten ihmisiä kiinnostaa kovan luokan julkkis, jonka ei voisi uskoa osallistuvan tanssiohjelmaan.

        Tietenkin Esko ja Martina , siinä olisi katsottavaa miten " ammattitanssijat " pärjäisivät tai sitten tulisi täydellinen mahalasku, veikkaan jälkimmäistä !
        Eivät ilmeisesti edes uskalla osallistua, vaikka rahaa kilisisi kassaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin Esko ja Martina , siinä olisi katsottavaa miten " ammattitanssijat " pärjäisivät tai sitten tulisi täydellinen mahalasku, veikkaan jälkimmäistä !
        Eivät ilmeisesti edes uskalla osallistua, vaikka rahaa kilisisi kassaan !

        Ei heitä kutsuta, syy on juuri se, että ovat ammattitanssioita. Martina on lisäksi niin kiireinen ja työtelijäs ettei ehdi osallistua. Muita brojekteja hällä on.


    • Anonyymi

      En ketään koska ohjelma ihan hanurista.

    • Anonyymi

      Kultamekko Ida

    • Anonyymi

      Ehdottoma Tuksun, jos on vielä hengissä 🥰😍🥰😍😘😘😘

      • Anonyymi

        Aki, tai Rita Manninen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aki, tai Rita Manninen.

        jOOPAJOO


    • Anonyymi

      Joutaa lopettaa, samaa skeidaa vaikka jokunen naama vaihtuu.

    • Anonyymi

      Bile -ilmari ja jorma uotinen
      Heinähäkillinen Seta- sdp- homotusta

    • Anonyymi

      Armi Toivanen. Hän pystyy esittämään kaikki roolit.

    • Anonyymi

      en todellakaan ketään..nää samat julkkis apinat..ovat pilaa koko tanssille..se että tän formaatti on juuri tuo...vähän rajaa..

    • Anonyymi

      Kommenttien perusteella näyttäisi siltä, että on aivan sama kuka siellä hyppii ja heiluu. Meitsillekään ei mitään väliä, koska en katsele kuin joskus pätkiä sieltä täältä.

      • Anonyymi

        Riku Nieminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riku Nieminen.

        Miksi sää mulle vastaat? Ts. otit väärästä kohdasta "kommentoi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riku Nieminen.

        Kuka hän on ????? Iso D eli Danny ja Reetu keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sää mulle vastaat? Ts. otit väärästä kohdasta "kommentoi".

        Olisko näppäillyt VÄÄRIN.
        Mitä itse luulet?


    • Anonyymi

      Miksei sinne muuten kelpuuteta yhtään tavista? Siis ihan ketä vain, ehkä jonkun sortin tanssitaustalla.

    • Anonyymi

      Danny eli iso DDDDDDDDDD

    • Anonyymi

      Ainoa "Peltsi" oli Matti Pellonpää.Muut matkiva häntä.Urpot.

      • Anonyymi

        Totta turiset lajitoveri.


    • Anonyymi

      Ei mitään "sometähtiä" ja vaikuttajia, vaan ihmisiä jotka ovat ihan oikeasti saaneet jotakin aikaan, tai vaikuttavat kaikille näkyvissä ammateissa. Toisaalta olisi kiva jos joskus olisi kisa ihan tavisten kesken, julkimoillahan on paremmin itselläkin varaa tanssitunteihin kuin taviksilla.

    • Anonyymi

      Mielellään ei yhtään julkkista, vaan ihan tavallisia
      tallaajia jostain nuorisoseuran lavalta.
      Juontajat ja tuomaristo vaihtoon niin saadaan uutta
      mielenkiintoa.

    • Anonyymi

      Niin ja kisoihin sais lisätä myös jenkan ja polkan

    • Anonyymi

      Kisoihin mukaan Sanna Marin ja Riikka purra

    • Anonyymi

      Ei vaan jaksa tuota vappua.. Tv ura lopettaa..

      • Anonyymi

        Sulla on ongelma. Hänellä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on ongelma. Hänellä ei ole.

        Eihän noilla julkkisilla muuta olekkaan kuin ongelmaa !

        Juurikin luin kuinka ellenin ottopohjalla oli wessa hukassa !
        Kyllä sellaunen kannattaa lehteen laittaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noilla julkkisilla muuta olekkaan kuin ongelmaa !

        Juurikin luin kuinka ellenin ottopohjalla oli wessa hukassa !
        Kyllä sellaunen kannattaa lehteen laittaa !

        Ja pitää koittaa elää terveellisesti että kerkiäisi nähdä joskus pimiällä suun kiinni !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noilla julkkisilla muuta olekkaan kuin ongelmaa !

        Juurikin luin kuinka ellenin ottopohjalla oli wessa hukassa !
        Kyllä sellaunen kannattaa lehteen laittaa !

        Siinä olet kyllä oikeassa, että aivan idioottijutuilla pitää lehteen tai muuhun mediaan päästä. Vappu P. lienee niitä harvoja, joilla bling-blong -juttuja on harvoin tai ei juuri ollenkaan.


    • Anonyymi

      tämä saatanan rahan tuhlaus pitää loppua.....apinoita lavalla...sitä ruotii...apinat...kun olis valta...mut ei.....lopettakaa..ok

    • Anonyymi

      Joko Dannyn Helmi on ollut?

    • Anonyymi

      Jorma joutaa jo eläkkeelle. Tilalle voi palkataj onkun työttömän näyttelijän...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      4
      3128
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      9
      2148
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      116
      1778
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1106
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      996
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      992
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      783
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      733
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      701
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      675
    Aihe