Työeläkeindeksi nostaa eläkkeitä, ei hallituksella on asian kanssa mitään tekemistä

Anonyymi-ap

Ei millään hallituksella.

14

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eläkeläisillä on paljon muitakin harhaluuloja.

• Anonyymi

Etenkin persueläkeläisillä, jotka tuntuvat olevan kaikkein pölhöimpiä.

• Anonyymi

Taas jälleen otsikko päin mäntyä ja hevon kuusta. Mikä hlvt siinä on, ettei kirjoittaja voi tarkistaa tekelettään ennen kuin lähettää.

• Anonyymi

Työeläkeindeksi on automaattinen eläkkeennostaja. Ei siitä mikään hallitus päätä.
      Hallitus kyllä voi "jäädyttää" sen.

• Anonyymi

Indeksillä on tarkoitus pitää eläkkeiden taso samalla tasolla miten elinkustannukset nousevat.
        Kuinka helvatun tyhmiä nuoret oikein nykyään ovat?
        Kyllä tekin eläkkeelle pääsette ja saatte kohtuullisen sellaisen kunhan vaan teette riittävän pitkän työuran tai alatte jo nuorena pistämään jokusen kympin kuussa johonkin rahastoon ja voitte eläkkeellä paksusti. Niin me vanhemmat olemme tehneet.

• Anonyymi

Työeläkeindeksi otettiin käyttöön vuonna 2005. Persu ei ole vielä sitä
      tajunnut miten se toimii.

• Anonyymi

Höröttäjäpakan potsaa ja maksaa työeläkkeiden korotuksen eikä lintmaaniset

• Anonyymi

Persulle tiedoksi: Työeläkeindeksi määräytyy palkka- ja hintatason vuotuisen muutoksen perusteella. Indeksiä laskettaessa palkkojen muutos vaikuttaa 20 prosenttia ja hintojen muutos 80 prosenttia.

• Anonyymi

Nousun tuottaa vil tuilijahäirikkö
        Nuosu ei tule Lintmaanilta

• Anonyymi

Häirikkö nostaa eläkkeitä nosulla eiole mitän tekemistä lintmaanin kanssa

• Anonyymi

Ei persun kaaliin mene. Persu haluaa hakata otsaansa seinään.

• Anonyymi

Persu on juuri seonnut. Se nosti edesmenneen palstalaisen kymmeniä
      aloituksia esiin, kun ei enää muuta keksinyt.

• Anonyymi
      UUSI

Persuille ei kannata sanoa: "Ottakaa järki käteen !"
      Persu ei ollut paikalla, kun järkeä jaettiin.

• Anonyymi
      UUSI

Eräät eivät seuraa ollenkaan asioita. Kirjoittelevat puuta heinää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe