Ei millään hallituksella.
Työeläkeindeksi nostaa eläkkeitä, ei hallituksella on asian kanssa mitään tekemistä
16
150
Vastaukset
- Anonyymi
Eläkeläisillä on paljon muitakin harhaluuloja.
- Anonyymi
Etenkin persueläkeläisillä, jotka tuntuvat olevan kaikkein pölhöimpiä.
- Anonyymi
Taas jälleen otsikko päin mäntyä ja hevon kuusta. Mikä hlvt siinä on, ettei kirjoittaja voi tarkistaa tekelettään ennen kuin lähettää.
- Anonyymi
Työeläkeindeksi on automaattinen eläkkeennostaja. Ei siitä mikään hallitus päätä.
Hallitus kyllä voi "jäädyttää" sen.- Anonyymi
Indeksillä on tarkoitus pitää eläkkeiden taso samalla tasolla miten elinkustannukset nousevat.
Kuinka helvatun tyhmiä nuoret oikein nykyään ovat?
Kyllä tekin eläkkeelle pääsette ja saatte kohtuullisen sellaisen kunhan vaan teette riittävän pitkän työuran tai alatte jo nuorena pistämään jokusen kympin kuussa johonkin rahastoon ja voitte eläkkeellä paksusti. Niin me vanhemmat olemme tehneet.
- Anonyymi
Työeläkeindeksi otettiin käyttöön vuonna 2005. Persu ei ole vielä sitä
tajunnut miten se toimii.- Anonyymi
Höröttäjäpakan potsaa ja maksaa työeläkkeiden korotuksen eikä lintmaaniset
- Anonyymi
Persulle tiedoksi: Työeläkeindeksi määräytyy palkka- ja hintatason vuotuisen muutoksen perusteella. Indeksiä laskettaessa palkkojen muutos vaikuttaa 20 prosenttia ja hintojen muutos 80 prosenttia.
- Anonyymi
Nousun tuottaa vil tuilijahäirikkö
Nuosu ei tule Lintmaanilta
- Anonyymi
Häirikkö nostaa eläkkeitä nosulla eiole mitän tekemistä lintmaanin kanssa
- Anonyymi
Ei persun kaaliin mene. Persu haluaa hakata otsaansa seinään.
- Anonyymi
Persu on juuri seonnut. Se nosti edesmenneen palstalaisen kymmeniä
aloituksia esiin, kun ei enää muuta keksinyt. - Anonyymi
Persuille ei kannata sanoa: "Ottakaa järki käteen !"
Persu ei ollut paikalla, kun järkeä jaettiin. - Anonyymi
Eräät eivät seuraa ollenkaan asioita. Kirjoittelevat puuta heinää.
- Anonyymi
Ei persu kykene käsittämään. Persun tiedontaso on bimbo-Lauran (PS) tasoa:
Maapallo ei ole pallo, se on lätty ja tähdet on liimattu taivaaseen.- Anonyymi
Siinä se tuli. PS:n kannattajan älyn taso.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722