Ja Formula e -kilpailu kestää 45 minuuttia, pidempää kuin erikoiskoe ja Formula e -autoissa on 470 hevosvoimaa. Pit Boost -lataus kestää hurjat 30 sekuntia.
Kummasti Formula e:ssä lataus onnistuu, vaikka kaikkien tiimien autot rynnisivät samalla kierroksella varikolle välilataukseen.
Ei ole mitään järkeä miksi rallin mm-sarjan pitäisi väkisin yrittää pitää kiinni historic-luokan tekniikasta ja vaikeasti saatavasta erikoispolttoaineesta. Päästöt (pakokaasu ja melu) rajoittavat kilpailujen järjestämistä vuosi vuodelta pahemmin) ja yhä harvemmalta autovalmistajalta löytyy enää kiinnostusta menneen ajan tekniikkaan.
Formula e:ssä välilataus kestää 30 sekuntia. Miksi ralliautoa ei ehdittäisi lataamaan siirtymällä???
10
211
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se varmasti onnistuu jos sama pätkä ajetaan 20 kertaa....🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mä kun meen sinne just sen melun ja öljyn, bensan yms hajun takia. Koskee kaikkea moottoriurheilua.
- Anonyymi
Mutta kun se haju ja pörinä on niin kivaa. Ei muuten penkalle mennä seisomaan ja töllistelemään.
- Anonyymi
ei niistä mitään päästöjä tule , on ekobensaa. rallissa pitää olla ääntä.
- Anonyymi
Miksi- kysymys on aina tietämättömyyttä aiheesta. Niin kuin tämäkin, formuloille on oma sivustonsa.
- Anonyymi
Juu, Formulat ei kuulu yälle sivustolle.....
- Anonyymi
Mitä veikkaatte, onko aloittajalla sähköauto....?🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ralliautoa ei voi ladata siirtymällä koska se siirtymä pitää siirtyä ja siirtymällä ei saa huoltaa käyttäen ulkopuolista apua. Aloittaja tuskin on osallistunut ralliin kilpailijana.
- Anonyymi
Eihän siitä mitään tulisi, jos ralliautot muutettaisiin meluttomiksi ja päästöttömiksi!!! Vaarana olisi, että sarja alkaisi kiinnostamaan autovalmistajia ja kilpailuja voitaisiin järjestää pääkaupunkiseudullakin.
- Anonyymi
Niinpä niin. Sittenhän kaikki olisi helppoa, ei tarvis kun väistellä elokapinoita ja muita vihreitä. Varmaan sinäkin olisit heti valmis osallistumaan kisaan suurella innolla. Miksi muuten rallia pitäisi ajaa pääkaupunkiseudulla? Erittäin tyhmä ajatus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162763Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81139Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986