Laukaan kaaleet määrä nykyään myös äänekosken ja suolahden asijat.
Kaikille tiioksi
15
321
Vastaukset
- Anonyymi
Kosken tunnetuin lintu on vinettosieppo ja tunnetuin sieni ryypätkääpä.
- AnonyymiUUSI
Kovia sienestämään..
- Anonyymi
menkää ruotsiin rosvot.
- AnonyymiUUSI
Mikset mene jo hähähää
- AnonyymiUUSI
Pohojanmaalla ja ruotsissa oli ennen tapporaha mustalaisesta.
- AnonyymiUUSI
Vaan sulle ei edes rahasta onneton
- AnonyymiUUSI
Miksi hyvästä käytännöstä on luovuttu?
- AnonyymiUUSI
Pitäisi maksaa vielä nykyäänkin. Saisi hyvää ja tarvittavaa lisätuoloa.
- AnonyymiUUSI
Ei piä paikkaansa. Kyä se on meitin Antsu joka miärää kosken asiat.
- AnonyymiUUSI
kalamies määrää
- AnonyymiUUSI
lohimiehen ja romanin ero on tosiaan hiuksen ohut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
lohimiehen ja romanin ero on tosiaan hiuksen ohut.
Tuohonaikaan yöstä (01:13:29)normaalit ihmiset nukkuvat, ellei pää ole jo samentunut ja homehtunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuohonaikaan yöstä (01:13:29)normaalit ihmiset nukkuvat, ellei pää ole jo samentunut ja homehtunut.
lohimies on ollut ainakin kännissä. harmittaa, kun ei enää pääse sotkemaan valtuustossa kaupunnin asioita. tullut hienot tulevaisuuden kaupunni viiritkin katulamppujen väliin nyt! tästä se äkin nousu lähtee! jyväskyläkin vapisee kohta rinnalla.
- AnonyymiUUSI
Elämänsä rahan vuoksi myyvät ihmiset, eli ahneet tehdastyöläiset valvovat yönsä. Se on katsos raha, raha, raha ja raha mikä kiinnostaa elämässä.🤣
- AnonyymiUUSI
tehdastyöläinen ei seikkaile suoli24 jutuista, tai sitten on menty silläkin saralla alaspäin ja pahasti, kertois työläisten tasosta ja sairauksista juttujen perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750