Laukaan kaaleet määrä nykyään myös äänekosken ja suolahden asijat.
Kaikille tiioksi
23
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Kosken tunnetuin lintu on vinettosieppo ja tunnetuin sieni ryypätkääpä.
- Anonyymi
Kovia sienestämään..
- Anonyymi
menkää ruotsiin rosvot.
- Anonyymi
Mikset mene jo hähähää
- Anonyymi
Pohojanmaalla ja ruotsissa oli ennen tapporaha mustalaisesta.
- Anonyymi
Vaan sulle ei edes rahasta onneton
- Anonyymi
Miksi hyvästä käytännöstä on luovuttu?
- Anonyymi
Pitäisi maksaa vielä nykyäänkin. Saisi hyvää ja tarvittavaa lisätuoloa.
- Anonyymi
Ei piä paikkaansa. Kyä se on meitin Antsu joka miärää kosken asiat.
- Anonyymi
kalamies määrää
- Anonyymi
lohimiehen ja romanin ero on tosiaan hiuksen ohut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lohimiehen ja romanin ero on tosiaan hiuksen ohut.
Tuohonaikaan yöstä (01:13:29)normaalit ihmiset nukkuvat, ellei pää ole jo samentunut ja homehtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohonaikaan yöstä (01:13:29)normaalit ihmiset nukkuvat, ellei pää ole jo samentunut ja homehtunut.
lohimies on ollut ainakin kännissä. harmittaa, kun ei enää pääse sotkemaan valtuustossa kaupunnin asioita. tullut hienot tulevaisuuden kaupunni viiritkin katulamppujen väliin nyt! tästä se äkin nousu lähtee! jyväskyläkin vapisee kohta rinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lohimies on ollut ainakin kännissä. harmittaa, kun ei enää pääse sotkemaan valtuustossa kaupunnin asioita. tullut hienot tulevaisuuden kaupunni viiritkin katulamppujen väliin nyt! tästä se äkin nousu lähtee! jyväskyläkin vapisee kohta rinnalla.
Se kirjoitetaan kaupungin,,mene opiskelen vielä ja opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Elämänsä rahan vuoksi myyvät ihmiset, eli ahneet tehdastyöläiset valvovat yönsä. Se on katsos raha, raha, raha ja raha mikä kiinnostaa elämässä.🤣
- Anonyymi
tehdastyöläinen ei seikkaile suoli24 jutuista, tai sitten on menty silläkin saralla alaspäin ja pahasti, kertois työläisten tasosta ja sairauksista juttujen perusteella.
- Anonyymi
Köyhiä vituttaa kun on Mörtissä talo, ja uuden karhea Bemari pihassa, ja velattomia tietty.
Nyt voi keskittyä osa-aikaiseen työhön, ja eikä tarvi enään öitä valvoa
- Anonyymi
Kerro vaikka aluksi että mikä se on se tiio?
- Anonyymi
Puttonen määrää ja kaaleet paskoo housuun
- Anonyymi
Suolahen alvari saa katella muun paikan asuakseen tai ei tykkää itetään ja sakistaan
- Anonyymi
Ne ei määrää mitää.
Suosittelen julkista antteksi pyyntöä.
Koiranpanta odottaa talutettavaa, ja kenkäni pussaajaa - Anonyymi
Mitkä asiat? Mitä viedään kaupasta vai murtokohteet.
- Anonyymi
:-D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659