Tourism Collapse - Turismin romahdus

Anonyymi-ap

23

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Aloittaja etsinyt youtubesta jonkun jälkeenjääneen persaukisen nevöhööd-reppureissaajan, joka uusavuttomana itkee ensin 1900 bahtin viisumin hankaluutta jatkokuukaudelle, eikä edes tiedä että kaksi kuukautta on nykyään ilmaisia ja 2+1 systeemillä sen kolmannen saa imistä helposti.

Tuo poika olettaa että maanjäristys on alkanut pelottaa ihmisiä.
      Niillä ei ole turismiin mitään vaikutusta. Sama kuin jättäisi lentämättä siksi että Eurassa putosi kaksi helikopteria.
      Japani, USA, Havaiji, Tiibet, Pakistan, Marokko, Kiina, Iran, Chile, Indonesia, Peru, Haiti ja monet muut paljon vaarallisempia maanjäristysalueita.

Seuraavaksi kertoo että hänestä "tuntuu siltä" että Thaimaa haluaa hänen rahat, mutta ei häntä. No ei kai ne turismilla itseään elättävät ihmiset missään ole siellä ilmaiseksi turistien iloksi kertomassa että voi kuinka ihanaa että tulit!?

Luuleeko tuo poitsu että esimerkiksi Levillä se joulupukki siellä kodassa haluaa ilmaiseksi istua siellä kodassa leikkimässä joulupukkia, taikka se joka niitä lapinkasteita tekee?
      Sitten tuo homppelipoika on närkästynyt kun intialaiset ja kiinalaiset on lisääntyneet. Intialaiset on lisääntyneet, mutta kiinalaiset vähentyneet. Intialaiset on omilla alueillaan eikä ne ketään häiritse ellet mene varta vasten kyttäämään heitä. Rahaa ne tuo kaupunkiin, vaikkakin vähemmän kuin länkkärit.

Länsituristeja ei hänen mukaansa enää palvella niinkuin ennen. Kyllä palvellaan mutta jos menet ylimielisenä ja leikit kuningasta, niin saattaa se olla huonoakin se palvelu. Reppureissaajien tinkimistä on vaikeaa katsoa edes vierestä, joten myyjät ei jaksaisi nähdä sitä vaivaa.
      Itkee myös nousseista hinnoista. Ruoka on kallistunut, mutta ei paljoa ja majoitukset on edelleen loistavalla hinta-laatusuhteella. Kokonaisuus on edullinen, varsinkin reppureissaajalle.

Tuo poika kokee tulevansa huijatuksi joka paikassa. No niinhän ne köyhät kokee aina ja kaikkialla, vaikkei huijausta ole tapahtunutkaan. Köyhän mielestähän se on huijausta, jos ravintola-annos maksaa yli 100 bahtia.

Annan tuolle tubettajalle neuvoksi että älä lähde reissuun jos sinulla ei ole rahaa mennä kunnon majoituksiin, kunnon ravintoloihin eikä varaa elää niinkuin ihmiset.
      Jos elämäsi on pilalla kun taksi pyytää 100 bahtia ylimääräistä kymmenenvuoden takaiseen verrattuna, niin älä poistu ikinä kotoasi.

• Anonyymi
        UUSI

Tubettaja on siis väärässä, ja Thaimaan turismin romahdus johtuu muista syistä. Ehkä joku joskus tuo nuo syyt esiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tubettaja on siis väärässä, ja Thaimaan turismin romahdus johtuu muista syistä. Ehkä joku joskus tuo nuo syyt esiin.

Tuo tubettaja on ihan kossipoika ja vain 7000 seuraajaa, jotka kaiketi samanlaisia luusereita.
        Thaimaan turismi ei ole mihinkään romahtanut. Pasanen vaan toivoo sitä.

Matkailun tuotot on Thaimaassa kasvaneet 5,24% tänä vuonna samalla ajanjaksolla kuin viime vuonna mutta turistimäärä on hieman alhaisempi (-2,7%) ja se selittyy suoraan heikolla maailmantaloudella.

Eurooppa on köyhtynyt ja Suomi sen mukana, USA jatkaa lisää velkaantumistaan ja Kiina on koronasta lähtien hissutellut. Suomalaisten matkailu ulkomaille jatkaa kasvuaan, mutta kun sitä rahaa on vain vähän niin matkustetaan Ruotsiin ja Tallinnaan. Kaukomatkoihin ei ole varaa. Venäläiset Thaimaassa ovat aivan PA, on siellä jokunen rikaskin joukossa jotka on ostelleet kämppiä, mutta ne sotaa pakenevat laskee seiskassa kolikoita että saavatko pakasteriisiä ostettua.

Pelkästään Pattayalla käy tänä vuonna kolme kertaa enemmän ulkomaalaisia turisteja kuin koko Suomessa ja se on vaan plussaa Pattayalle, jos hieman rauhottuisi tuo sesonkiaika varsinkin. Sesonkina ei huvita olla keskustassa. Vielä kolme viikkoa sitten oli liikaa porukkaa kun olin paikalla.

• Anonyymi
        UUSI

Onhan siinä muutama totuuskin, vaikkapa se että thaimaan matkailuhallinto haluaa sinne virallisesti ulkomaalaisia jotka ovat varakkaan puoleisia, kuten 2010 omasta mielestään ilmeisesti on mutta matkailu on pääosin lisääntynyt intia ja kiinalaisten toimesta, hänen väitteensä siitä että länkkärit ovat vähentyneet voivat pitääkin paikkaansa, eikä tuossa porukassa liiku massi, mutta voi olla toisin 10 vuoden kuluttua, on kummassakin maassa on miljardi ihmistä, sinne pakostakin kehittyy varakasta porukkaa, joille 2010 on pelkkä nappikauppias, mutta sitä saamme vielä odottaa monta vuotta.

Kannattaa katsoa tämän hepun muutama muukin video niitä on parisen kymmentä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tubettaja on ihan kossipoika ja vain 7000 seuraajaa, jotka kaiketi samanlaisia luusereita.
        Thaimaan turismi ei ole mihinkään romahtanut. Pasanen vaan toivoo sitä.

Matkailun tuotot on Thaimaassa kasvaneet 5,24% tänä vuonna samalla ajanjaksolla kuin viime vuonna mutta turistimäärä on hieman alhaisempi (-2,7%) ja se selittyy suoraan heikolla maailmantaloudella.

Eurooppa on köyhtynyt ja Suomi sen mukana, USA jatkaa lisää velkaantumistaan ja Kiina on koronasta lähtien hissutellut. Suomalaisten matkailu ulkomaille jatkaa kasvuaan, mutta kun sitä rahaa on vain vähän niin matkustetaan Ruotsiin ja Tallinnaan. Kaukomatkoihin ei ole varaa. Venäläiset Thaimaassa ovat aivan PA, on siellä jokunen rikaskin joukossa jotka on ostelleet kämppiä, mutta ne sotaa pakenevat laskee seiskassa kolikoita että saavatko pakasteriisiä ostettua.

Pelkästään Pattayalla käy tänä vuonna kolme kertaa enemmän ulkomaalaisia turisteja kuin koko Suomessa ja se on vaan plussaa Pattayalle, jos hieman rauhottuisi tuo sesonkiaika varsinkin. Sesonkina ei huvita olla keskustassa. Vielä kolme viikkoa sitten oli liikaa porukkaa kun olin paikalla.

Mikähän näissä lahkolaisissa on mennyt pieleen, jos joku esittää mielipiteensä Thaimaasta se on vähänkin negatiivinen, alkaa hirveä urputus ja tosiasioiden vääntely, miksi, jokaisella on kuitenkin oikeus mielipiteeseensä, myös lahkolaisilla, toisilla mielipide perustuu kokemukseen toisilla taas siihen itse luotuun harhaiseen kuvaan mikä thaimaa oikeastaan on, kun kieltää kaikki tosiasiat, minusta tämä on enemmän kuin sairasta, ei ne negat ole kaikki kuten vaikkapa tuo avauksen video, antaa ymmärtää, ja se on tämä tekijän mielipide, ja hänelle on siihen täysi oikeus, ilman että hän on homo tai köyhä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän näissä lahkolaisissa on mennyt pieleen, jos joku esittää mielipiteensä Thaimaasta se on vähänkin negatiivinen, alkaa hirveä urputus ja tosiasioiden vääntely, miksi, jokaisella on kuitenkin oikeus mielipiteeseensä, myös lahkolaisilla, toisilla mielipide perustuu kokemukseen toisilla taas siihen itse luotuun harhaiseen kuvaan mikä thaimaa oikeastaan on, kun kieltää kaikki tosiasiat, minusta tämä on enemmän kuin sairasta, ei ne negat ole kaikki kuten vaikkapa tuo avauksen video, antaa ymmärtää, ja se on tämä tekijän mielipide, ja hänelle on siihen täysi oikeus, ilman että hän on homo tai köyhä.

Kritiikki on aina paikallaan mutta paskapuheet on asia erikseen. Selvähän se on että hienoiseen laskuun on syynä heikko maailmantalous. Matkailu ei sinänsä vähene, mutta kohteet vaihtuu lähikohteisiin ja halvemmalla. Ei tarvi mitään salaliittoteorioita viljellä siitä mitä mieltä kukakin on mistäkin turistista. Turistikohteiden ulkopuolella on tismalleen sama meininki kuin 30 vuotta sitten. Ystävällisiä ja uteliaita thaimaalaisia parveilee ympärillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kritiikki on aina paikallaan mutta paskapuheet on asia erikseen. Selvähän se on että hienoiseen laskuun on syynä heikko maailmantalous. Matkailu ei sinänsä vähene, mutta kohteet vaihtuu lähikohteisiin ja halvemmalla. Ei tarvi mitään salaliittoteorioita viljellä siitä mitä mieltä kukakin on mistäkin turistista. Turistikohteiden ulkopuolella on tismalleen sama meininki kuin 30 vuotta sitten. Ystävällisiä ja uteliaita thaimaalaisia parveilee ympärillä.

SInäkö määrittelet mikä on paskapuheita, kuten sanoin jokaisella on oikeus mielipiteeseen, minun mielestä sinun juttusi ovat paskapuheita, jotka lahkolaiset viljelevät alati, ja oikein urakalla.

• Anonyymi
      UUSI

Posso ei anna Pattayalle koskaan anteeksi sitä että se toimi vaimonsa työnantajana pankkineidin arvokkaassa ammatissa, vaikkei rahasta tajua mitään eikä osaa laskea.
      Mitenhän se osasi käsipelillä sitten ojentaa asiakkaalle oikean summan, jos ei osannut laskea?

• Anonyymi
        UUSI

Voi resupeppu sinä et siis koskaan ole vaihtanut rahaa bahteihin, siellä on tietokone, ja siinä ohjelma johon syötetään summa vaikkapa 100 euroa, kone näyttää paljonko pitää antaa bahteja asiakkaalle, lisäksi piti ottaa kuva passista ja seteleista samanaikaisesti, sekä liittää siihen kuitti... 555555 Ei tuo ihmeitä vaadi, ja vaimoni selvisi siitä hyvin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi resupeppu sinä et siis koskaan ole vaihtanut rahaa bahteihin, siellä on tietokone, ja siinä ohjelma johon syötetään summa vaikkapa 100 euroa, kone näyttää paljonko pitää antaa bahteja asiakkaalle, lisäksi piti ottaa kuva passista ja seteleista samanaikaisesti, sekä liittää siihen kuitti... 555555 Ei tuo ihmeitä vaadi, ja vaimoni selvisi siitä hyvin...

Juu juu varmasti selvisi. Hän siis noin 20 vuotiaana matkasi Phuketiin rahanvaihtajaksi, tuli raskaaksi ja muutti Jyväskylään muiden thaimaalaisten pankkineitien kanssa? Todella uskottavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu juu varmasti selvisi. Hän siis noin 20 vuotiaana matkasi Phuketiin rahanvaihtajaksi, tuli raskaaksi ja muutti Jyväskylään muiden thaimaalaisten pankkineitien kanssa? Todella uskottavaa.

Itseasiassa hän oli jo saanut pennun 18 vuotiaana, muutti Phukettiin, 22v., töihin, missä hänet tapasin hänet... taisi olla 24 tai 25v, minä ostin hänelle lentoliput.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa hän oli jo saanut pennun 18 vuotiaana, muutti Phukettiin, 22v., töihin, missä hänet tapasin hänet... taisi olla 24 tai 25v, minä ostin hänelle lentoliput.

Samoin hänen pojalleen kun olimme vuoden asuneet yhdessä, jyväskylässä...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ex vaimosi tajusi millainen olet ja laittoi sinut ulkoruokintaan.
        Et saanut pallomahanaspugena piparia Suomessa.
        Matkustit viikon- tai parinviikonmiljonäärinä Phukettiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hurmasit herrasmiehenä korkeasti koulutetun pankkineidin, joka tunsi numerot, mutta ei osannut laskea, eikä vieläkään osaa käyttää rahaa.

• Anonyymi
        UUSI

Sitten sinuun ikämieheen ihastui Chiang Main smoothie baarista ohi mopoileva nuori kitaranmuotoinen hammaslääkäri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakaslapsi että jaksat se halpa pipari on aitoa todellinen motiivi lahkolaisuuteen, ja pattaya rakkauteen, pärjään ex-vaimoni kanssa varsin hyvin, olen aina pärjännyt, mitä luulet toimiiko ns. kahden viikon miljonääri, 25 vuotta minkä olemme olleet nyt aviossa, muuten melkein päivälleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakaslapsi että jaksat se halpa pipari on aitoa todellinen motiivi lahkolaisuuteen, ja pattaya rakkauteen, pärjään ex-vaimoni kanssa varsin hyvin, olen aina pärjännyt, mitä luulet toimiiko ns. kahden viikon miljonääri, 25 vuotta minkä olemme olleet nyt aviossa, muuten melkein päivälleen.

Okkei. Kirjataan.

Epäilty siis myöntää tämän todeksi:

"Ex vaimosi tajusi millainen olet ja laittoi sinut ulkoruokintaan.
        Matkustit viikon- tai parinviikonmiljonäärinä Phukettiin.".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okkei. Kirjataan.

Epäilty siis myöntää tämän todeksi:

"Ex vaimosi tajusi millainen olet ja laittoi sinut ulkoruokintaan.
        Matkustit viikon- tai parinviikonmiljonäärinä Phukettiin.".

Ja jatkaisin, jos Tuomari itse, sallii.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jatkaisin, jos Tuomari itse, sallii.

Syytetyn tämä väite ja väittämät:

"Voi rakaslapsi että jaksat se halpa pipari on aitoa todellinen motiivi lahkolaisuuteen, ja pattaya rakkauteen, pärjään ex-vaimoni kanssa varsin hyvin, olen aina pärjännyt, mitä luulet toimiiko ns. kahden viikon miljonääri, 25 vuotta minkä olemme olleet nyt aviossa, muuten melkein päivälleen."

Eivät kaikelta osaltaan pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kyllä lentolipuilla Suomeen päässyt. Prosessi on paljon pidempi varsinkin jos lapsi vielä piti saada mukaan.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Syytetyn tämä väite ja väittämät:

"Voi rakaslapsi että jaksat se halpa pipari on aitoa todellinen motiivi lahkolaisuuteen, ja pattaya rakkauteen, pärjään ex-vaimoni kanssa varsin hyvin, olen aina pärjännyt, mitä luulet toimiiko ns. kahden viikon miljonääri, 25 vuotta minkä olemme olleet nyt aviossa, muuten melkein päivälleen."

Eivät kaikelta osaltaan pidä paikkaansa.

Nämä väitteet :

Eivät pidä paikkaansa. Näiden väitteiden on oltava mieleltään sairaan henkilön harhoja.

En onneksi ole tämän henkilön lapsi. Oikeastaan vähän hirvittää ajatus, että mahdollisesti mitä oikeastaan on tehnytkään "rakkaille" lapsilleen?

En ole ikinä ollut minkään lahkon jäsen, enkä edes tällaisen vaikutus vallan alla, mutta en ihmettelisi, jos itse syyttelijä on / ollut.

Syyttelijä, ilman mitään perusteita väittää, että olisin joku" Pattayan rakkaansa". En, en ja en ole. En, en ,vaikka syyttelijälle mitä ilmeisemmin kaikki muut, paitsi mielikuvitusystäväns,ä ovat.

Miksi syyttelijä epäilee, että kukaan muu kuin hän, ei olisi voinut olla yhdessä ylikin 25 vuotta jonkun kanssa,?

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe