Nyt on jouduttu lyhentämään rippileirien kestoa kun lapaet eivät selviä siitä. Ei nukuta ei syödä ei käydä kakalla. Nyt herää kysymys miten heiltä sujuu maanpuolustus kun kihta tätäkin taitoa tarvitaan?
Rippikoulu
10
226
Vastaukset
- Anonyymi
Kännykällä torjuvat Drooneja
- Anonyymi
Sekoaisin kyllä minäkin siitä uskonnontuputuksesta.
- Anonyymi
Saatetaan siellä tuputtaa myös parrua hanuriin! Eivät nuoret mihinkään poikakuoroon mene poikuuttaan menettämään.
- Anonyymi
Isosilta saa yleensä pilllua.
- Anonyymi
Avaus on höpöhöpö. Älä jauha jaskaa kun koskee vain muutamaa nuorta. Rauhotu ja korkki kii.
- Anonyymi
Kyllä se on inttikin nykyään sellainen kirjekurssi, että sodan alkaessa oltaisiin ihmeissään. Enkä minä kyllä tätä nykyistä sotaakaan ymmärrä, luulin, että sota on totaalista tuhoa ja nyt lähetellään jotain paskalennokkeja.
- Anonyymi
Hyvä että ymmärrät että et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että ymmärrät että et ymmärrä.
Pitsakuskeilla on nyt kiirettä kun parolassa on remontti ja varusmiehet syövät ulkona. Tai kaikkihan eivät syö koska pakista syöminen on liian ällöä. Tilaavat pitsaa. Pärjäämme ehkä sodassakin vaan jos c-miehet laitetaan kuskaamaan pitsoja rintamalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitsakuskeilla on nyt kiirettä kun parolassa on remontti ja varusmiehet syövät ulkona. Tai kaikkihan eivät syö koska pakista syöminen on liian ällöä. Tilaavat pitsaa. Pärjäämme ehkä sodassakin vaan jos c-miehet laitetaan kuskaamaan pitsoja rintamalle.
Kyllä me tilattiin rintamalle Käkisalmen pizzasta ruokaa jo vuonna 1941.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me tilattiin rintamalle Käkisalmen pizzasta ruokaa jo vuonna 1941.
Eikös ne pakit ole kusemista varten ettei tarvi yöllä nousta teltasta palelemaan. Itse ainakin olen vain kussut niihin en ole syönyt niistä tietenkään. Kusellehan ne haisi jo kun ne varusvarastolta saatiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483149Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472468Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?492384- 982035
- 241883
- 301616
- 231612
- 1531445
- 341243