Jäin kiinni näpistelystä mutta poistuin paikalta, tuleeko poliisi hakemaan kotoa?

Anonyymi-ap

Jäin kiinni näpistyksestä kassalla jossa maksoin osan tuotteista pankkikortilla ja osa oli kassissa koska varaa ei ollut. Myyjä pyysi näyttämään laukkuani ja en suostunut. Lähdin vaan pois ja kukaan ei tullut perään. Olivat kuulemma nähneet minun tekevän samaa aiemmalla viikolla myös. Tuleeko tästä jälkikäteen kutsu poliisin puheille ja saavatko tietoni pankkikortista jossa myös oli kaupan etu eli sbonus mukana?
Saa moralisoida myös mutta se ei nyt auta. Köydän oli pakko, kun ruoka-apuakaan ei saa ja lapselle piti saada ruokaa.

12

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai tietävät, kuka olet, kun kerran bonuskorttiakin ystävällisesti käytit ja jos on todistaja tai esim. valvontakameran kuvaa niin toivottavasti tekevät asiasta ilmoituksen. Toivottavasti myös selvitään tarve lapsesi huostaanottoon, jos taloudenhallintasi on sillä tasolla, ettet kykene ostamaan lapsellesi ruokaa. Häpeäisit.

• Anonyymi

Ei tule, mutta kutsuvat kuulemiseen, sakkoja tulee ja joudut maksamaan varastamasi.

• Anonyymi

Vai kuulemiseen kutsuvat.... miten tämä kutsu tulee? Onko tosiaan näin, että lapsi otetaan huostaan jos olen kerran varastanut...?

• Anonyymi

https://www.minilex.fi/a/huostaanotto-kriteerit

"Köydän oli pakko, kun ruoka-apuakaan ei saa ja lapselle piti saada ruokaa."

Jos tilanne kodissa on se, että lapsen ruokkiminen vaatii varastamista, kyllä tuossa mielestäni vähintään perusteet lastensuojelullisten toimien tarpeen selvittämiseen on olemassa. Mihin kaikki rahat menevät? Suomessa on ihan riittävä tukijärjestelmä sille, että rahaa ruokaan pitäisi olla.

• Anonyymi

Miksi joudun maksamaan varastamani, kun tuotteet jäi sinne.

• Anonyymi

Auttaako asiaa jos soitan itse poliisille tästä ja kerron sillä toki minua hävettää ja kaduttaa.

• Anonyymi

Vähän samanlainen tilanne itsellä ja mietin meneekö tieto työpaikalle...?

• Anonyymi

No tässä erään kauppiaan näkemys: Kauppiaan kokemuksen mukaan pelkän valvontakameran kuvan lähettäminen vartiointiliikkeen kautta poliisille "on yhtä tyhjän kanssa". Mutta jos ilmoituksessa on epäillyn nimi, tuomioita tulee.

Eli vaikea sanoa tuleeko mitään seuraamuksia jos edes nimi ei ole tiedossa sillä kauppahan sitä ei saa kuitista. Mistä sitten...?

• Anonyymi

Huoh. Luitko edes avausta? "saavatko tietoni pankkikortista jossa myös oli kaupan etu eli sbonus mukana"

Jos tiedossa on tapahtuman aika ja kassa, meinaatko tosissasi, että kauppa ei tiedä, kuka on heidän bonuskortinsa numero X haltija?

• Anonyymi

Poliisin sukulainen ei tutkita. Varastaa lisää jakaa myös poliisille.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Älä ainakaan salessa käy koska olen toimitusjohtaja kanta hämeessa ggay ystäväni ei siitä myöskään pitäisi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1184
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1060
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      808
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      806
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      790
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      761
    Aihe