Voi mahdoton miten kovasti täälläkin ajellaan...
Kaahari ajellut
5
517
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan toyota :D
- Anonyymi
Saanut ansionsa mukaan.
- Anonyymi
olihan se reilu vuosi sitten paikallinen piripää haastanut maasturi bemarillaan paikallisen teslan,vuan ei pärjännä,keskarie kylillä vilautteli sen jäläkeen,on voenu kääpiötä v,,,,aa
- Anonyymi
Paltamon "tesla" on alfa venepajan kuplan pohjalle rakennettu lasikuitu "tesla"
- Anonyymi
Turvallisuuden vuoksi olisi hyvä noudattaa nopeusrajoituksia. Niin minä ainakin teen. Paitsi kerran.
Olin körötellyt hyvän matkaa 60 km:n rajoituksen mukaan. Tuli mutka ja oli hiljainen liikenne, ei ristinsielua missään. Tiesin että tuossa 200 metrin päässää muuttuu 80 km:n rajoitukselle. Niinpä polkaisin kaasua.
Siinä samassa poliisiauto pölähti vastaan. Huomasivat että ajan liian lujaa. Poliisikuski onneksi vain heilutteli kädellään, että katsoppa nopeusmittaria.
Se on sitä minun tuuria tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232