Voiko tuohon Pukkila Cruising'25 tapahtumaan osallistu uudehkolla saksalaisella käyttöautolla (siis ihan mersusta ei ole kysymys)? Ps. Moottorikaan ei ole ihan V8.
Kruisailu kiinnostaa
17
294
Vastaukset
- Anonyymi
Musta toi droppais vähän tunnelmaa! Entäs jos järjestäisit oman häppeningin käyttöautoille. mukaan sakujen lisäksi vaikka Pösö, Seatti ja miksei Ladakin, jos joltain vielä löytyy moinen.
- Anonyymi
Kyllä " Tervetuloa autot Amerikasta, Euroopasta ja miksei muualtakin" tarkoittaa, että auto kuin auto on tervetullut! Kannattaa lukea järjestäjän ilmoitukset vähän tarkempaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä " Tervetuloa autot Amerikasta, Euroopasta ja miksei muualtakin" tarkoittaa, että auto kuin auto on tervetullut! Kannattaa lukea järjestäjän ilmoitukset vähän tarkempaan!
Näin tämän vähän liian myöhään. Tuli sitten käytyä omatoimikruisailulla Mäntsälän suunnalla. Kruisailukokoontuminen kyllä jatkossa kiinnostaa vaikka ameriikonautoa ehkä ei tulekaan hankittua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tämän vähän liian myöhään. Tuli sitten käytyä omatoimikruisailulla Mäntsälän suunnalla. Kruisailukokoontuminen kyllä jatkossa kiinnostaa vaikka ameriikonautoa ehkä ei tulekaan hankittua!
Tämä ilmoitus Mäntsälän suunnalla saksalaisella cruisailusta sai mahdollisesti tässä uutta merkitystä? Autoilun lisäksi junahommia?
- Anonyymi
1970 Ford Mustang Fastback on kova rassi! Saksalainen käyttöauto on yleensä toimiva kauppakassi ja työmatkakulkuneuvo.
- Anonyymi
Kruisailu (engl. cruising) on homokulttuuriin kuuluva termi ja toiminta, joka tarkoittaa kuljeskelua, jonka tavoitteena on löytää seksiseuraa.
Kruisailu oli yleisempää aikana, jolloin homoseksuaalisuus oli laissa sekä vallitsevissa normeissa kiellettyä, vainottua ja paheksuttua. Monet homomiehet elivät kaapissa ja viharikosten pelossa, joten ainoa tapa löytää seuraa, toteuttaa itseään sekä omaa seksuaalista suuntautumistaan, oli kruisailemalla. Kruisailu syntyi tarpeesta tavata muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia, mutta koska sellaista ei voinut julkisesti tehdä, täytyi tapaamisten pysyä salassa ja piilossa. Seksuaalivähemmistöjen oikeuksien ja aseman parannuttua sekä sitä myötä LGBTQ+-ihmisille suunnattujen tilojen ja seurustelusovellusten yleistyttyä kruisailu on vähentynyt.- Anonyymi
Itse olen kyllä aina luullut, että cruisailu tarkoittaa vain ja ainoastaan ameriikanrautojen kokoontumisajoja. Toinen merkitys sanalle siis on homoseksuaalien seuranhakutoiminta? Aina sitä oppii uutta. Kiitokset asiantuntijalle tästä tietoiskusta! Meitä pukkilalaisia on moneen junaan!
- Anonyymi
Itse olen kyllä aina luullut, että cruisailu tarkoittaa vain ja ainoastaan ameriikanrautojen kokoontumisajoja. Toinen merkitys sanalle siis on homoseksuaalien seuranhakutoiminta? Aina sitä oppii uutta. Kiitokset asiantuntijalle tästä tietoiskusta! Meitä pukkilalaisia on moneen junaan!
- Anonyymi
Vakuuttelua moneen kertaan! Onko kruisailu kuitenkin tuttu harrastus?
- Anonyymi
Yhdet matkustaa junalla, toiset tekee junan miesten saunaillassa ja osa tekee noita molempia. VR kiittää!
- Anonyymi
Tulkaa gruisailemaan Loviisan keskustaan joka kesäyö kostoksi eliitin sadismista jota he harrastaa köyhiä kohtaan!!
- Anonyymi
I pass!
- Anonyymi
Voiko myös kannattaa Gazaa ja ilmastotekoja jos tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko myös kannattaa Gazaa ja ilmastotekoja jos tulee?
Kyllä kaikki kapina on tervetullut.
Itse en toki osallistu mutta eliitin hyvinvointi tuhoutuu kuitenkin joten voitte aloittaa sen jo nyt.
- Anonyymi
Mikä on nykyään paras kuppila Loviisassa?
- Anonyymi
En tunne kuppiloita.
- Anonyymi
Loviisan paras ravintola nykyisellään on ABC. Tosin alkoholitarjoilu on aika köyhää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929