Kruisailu kiinnostaa

Anonyymi-ap

Voiko tuohon Pukkila Cruising'25 tapahtumaan osallistu uudehkolla saksalaisella käyttöautolla (siis ihan mersusta ei ole kysymys)? Ps. Moottorikaan ei ole ihan V8.

20

381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Musta toi droppais vähän tunnelmaa! Entäs jos järjestäisit oman häppeningin käyttöautoille. mukaan sakujen lisäksi vaikka Pösö, Seatti ja miksei Ladakin, jos joltain vielä löytyy moinen.

• Anonyymi

Kyllä " Tervetuloa autot Amerikasta, Euroopasta ja miksei muualtakin" tarkoittaa, että auto kuin auto on tervetullut! Kannattaa lukea järjestäjän ilmoitukset vähän tarkempaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä " Tervetuloa autot Amerikasta, Euroopasta ja miksei muualtakin" tarkoittaa, että auto kuin auto on tervetullut! Kannattaa lukea järjestäjän ilmoitukset vähän tarkempaan!

Näin tämän vähän liian myöhään. Tuli sitten käytyä omatoimikruisailulla Mäntsälän suunnalla. Kruisailukokoontuminen kyllä jatkossa kiinnostaa vaikka ameriikonautoa ehkä ei tulekaan hankittua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tämän vähän liian myöhään. Tuli sitten käytyä omatoimikruisailulla Mäntsälän suunnalla. Kruisailukokoontuminen kyllä jatkossa kiinnostaa vaikka ameriikonautoa ehkä ei tulekaan hankittua!

Tämä ilmoitus Mäntsälän suunnalla saksalaisella cruisailusta sai mahdollisesti tässä uutta merkitystä? Autoilun lisäksi junahommia?

• Anonyymi

1970 Ford Mustang Fastback on kova rassi! Saksalainen käyttöauto on yleensä toimiva kauppakassi ja työmatkakulkuneuvo.

• Anonyymi

Kruisailu (engl. cruising) on homokulttuuriin kuuluva termi ja toiminta, joka tarkoittaa kuljeskelua, jonka tavoitteena on löytää seksiseuraa.

Kruisailu oli yleisempää aikana, jolloin homoseksuaalisuus oli laissa sekä vallitsevissa normeissa kiellettyä, vainottua ja paheksuttua. Monet homomiehet elivät kaapissa ja viharikosten pelossa, joten ainoa tapa löytää seuraa, toteuttaa itseään sekä omaa seksuaalista suuntautumistaan, oli kruisailemalla. Kruisailu syntyi tarpeesta tavata muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia, mutta koska sellaista ei voinut julkisesti tehdä, täytyi tapaamisten pysyä salassa ja piilossa. Seksuaalivähemmistöjen oikeuksien ja aseman parannuttua sekä sitä myötä LGBTQ+-ihmisille suunnattujen tilojen ja seurustelusovellusten yleistyttyä kruisailu on vähentynyt.

• Anonyymi

Itse olen kyllä aina luullut, että cruisailu tarkoittaa vain ja ainoastaan ameriikanrautojen kokoontumisajoja. Toinen merkitys sanalle siis on homoseksuaalien seuranhakutoiminta? Aina sitä oppii uutta. Kiitokset asiantuntijalle tästä tietoiskusta! Meitä pukkilalaisia on moneen junaan!

• Anonyymi

Itse olen kyllä aina luullut, että cruisailu tarkoittaa vain ja ainoastaan ameriikanrautojen kokoontumisajoja. Toinen merkitys sanalle siis on homoseksuaalien seuranhakutoiminta? Aina sitä oppii uutta. Kiitokset asiantuntijalle tästä tietoiskusta! Meitä pukkilalaisia on moneen junaan!

• Anonyymi

Vakuuttelua moneen kertaan! Onko kruisailu kuitenkin tuttu harrastus?

• Anonyymi

Yhdet matkustaa junalla, toiset tekee junan miesten saunaillassa ja osa tekee noita molempia. VR kiittää!

• Anonyymi

Tulkaa gruisailemaan Loviisan keskustaan joka kesäyö kostoksi eliitin sadismista jota he harrastaa köyhiä kohtaan!!

• Anonyymi

I pass!

• Anonyymi

Voiko myös kannattaa Gazaa ja ilmastotekoja jos tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko myös kannattaa Gazaa ja ilmastotekoja jos tulee?

Kyllä kaikki kapina on tervetullut.
        Itse en toki osallistu mutta eliitin hyvinvointi tuhoutuu kuitenkin joten voitte aloittaa sen jo nyt.

• Anonyymi

Mikä on nykyään paras kuppila Loviisassa?

• Anonyymi

En tunne kuppiloita.

• Anonyymi

Loviisan paras ravintola nykyisellään on ABC. Tosin alkoholitarjoilu on aika köyhää.

• Anonyymi

-80-90 luvulla kun olin parikymppinen niin autolla kun cruisailtiin eli ajettiin pillurallia niin monella meistä oli auton katolla pitkä piiska ja autossa La-radio. Huudeltiin mikrofoniin.
      Miksi ei nykyään enää kenelläkään ole lälläriä autossa paitsi joillakin LA-harrastajilla.

• Anonyymi

Nykyään kuski ja kaikki matkustajat selaa koko ajan somea. Ei siinä jouda lällärillä soittelemaan tai misuja tiirailemaan. Jorma kourassa joka jätkällä. Ei oo ihme että syntyvyys laskee!

• Anonyymi

Kyllä Malmgårdin kartanon fasaanijahdeissakin 70-luvulla käytettiin LA-radioita. Niillä oli hyvä huudella että missä tiput oli milloinkin menossa.
      Osallistujien autot olivat enimmäkseen uudennihkeitä Mersuja, mutta saattoi siellä jokunen Cadillackin olla joukossa. Kansanautoja ei ollut paitsi apumiesten kärryt huoltorakennuksen takana.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3044
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1887
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1870
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      75
      1561
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1358
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1289
    9. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      102
      1081
    10. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1071
    Aihe