Kuinka kännykän yksittäisiä kameran kuvia voi siirtää tietokoneelle tai yleensäkin jonnekin ulkopuoliselle foorumille? Ainoastaan jakamistoiminnolla omaan numeroon Signaaliin ja sitä kautta nettiin onnistuu mutta omaan sähköpostiin tai Whatsappiin lähetys ei onnistu.
Kaapelin kautta hääräily yhden kuvan takia on turhauttavaa.
Jotenkin kömpelö systeemi tuokin. Puhelin on Samsung Galaxy A14
Kuvan siirto tietokoneelle?
15
138
Vastaukset
- Anonyymi
Google kuvat pilvipalvelun kautta. Ei niitä muuten kannata siirtää
- Anonyymi
Mulla lähtee pöytäkoneen kahdesta USB-A:sta ja yhdestä USB-C:stä johdot joihin liitän tarvittaessa ulkoisen kovalevyn tai puhelimen, puhelimen liitän tietysti USB-C:hen. Nyt kun piuha tökätty puhelimeen niin pari hiiren klikkausta ja homma tehty, olipas vaikeaa. Hitaampaahan tuo on viritellä langattomia systeemeitä käyttökuntoon.
- Anonyymi
On aika kömpelöä! Minulla ei tosin ole useinkaan mitään tarvettakaan tuollaiseen mutta kyllä käytännössä homma pitäisi hoitua parilla hiiren klikkauksella ilman piuhoja tai muita ihmevirityksiä piuhoineen ja usb-portteineen. Homma pitää hoitua muutamalla hiiren klikkauksella mihin hyvänsä kohteeseen.
Siinä kehittäjille ja lihaville finninaamaisille nörteille puuhastelua hoitaa hommat kotiin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aika kömpelöä! Minulla ei tosin ole useinkaan mitään tarvettakaan tuollaiseen mutta kyllä käytännössä homma pitäisi hoitua parilla hiiren klikkauksella ilman piuhoja tai muita ihmevirityksiä piuhoineen ja usb-portteineen. Homma pitää hoitua muutamalla hiiren klikkauksella mihin hyvänsä kohteeseen.
Siinä kehittäjille ja lihaville finninaamaisille nörteille puuhastelua hoitaa hommat kotiin!No tuollaiselle on varmaan sitten ylivoimaista sytyttää tulitikku, on siinä niin monen monta työvaihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kehittäjille ja lihaville finninaamaisille nörteille puuhastelua hoitaa hommat kotiin!Ööööö...siis etkö lataa koskaan puhelintasi, siinähän joutuu pelaamaan piuhojen ja latureiden ja usb-porttien ja muiden ihmeviritysten kanssa.
- AnonyymiUUSI
Miten vanhanaikaista ja epäkäytännöllistä touhua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ööööö...siis etkö lataa koskaan puhelintasi, siinähän joutuu pelaamaan piuhojen ja latureiden ja usb-porttien ja muiden ihmeviritysten kanssa.
Eri asia kuin siirtää kuvat.. Ei siihen mitään vanhanaikaista piuhaa kannata käyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eri asia kuin siirtää kuvat.. Ei siihen mitään vanhanaikaista piuhaa kannata käyttää.
Täysamatöörinä vaan lähetän kuvan (kuvat) omaan sähköpostiosoitteeseeni.
Ei voi olla vaikeaa, kun jopa minulta onnistuu;-D - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täysamatöörinä vaan lähetän kuvan (kuvat) omaan sähköpostiosoitteeseeni.
Ei voi olla vaikeaa, kun jopa minulta onnistuu;-DGoogle kuviin ne kannattaa laittaa. Menevät sinne täysin automaattisesti ja helppo ladata tietokoneen selaimella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten vanhanaikaista ja epäkäytännöllistä touhua!
Ai puhelimen lataus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Google kuviin ne kannattaa laittaa. Menevät sinne täysin automaattisesti ja helppo ladata tietokoneen selaimella.
En ikinä salli minkään latautuvan johonkin Googleen. Senhän voi ja kannattaa ekana kieltää puhelimen asetuksissa! Joku tolkku sentään yksityisyydessäkin
Kun annat sähköpostiosoitteesi niin voin käydä lataamassa kaikki sinun kuvasi ja laittaa ne näytille CityMarketi tai Prisman ala-aulaan ilmoitustaululle! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä salli minkään latautuvan johonkin Googleen. Senhän voi ja kannattaa ekana kieltää puhelimen asetuksissa! Joku tolkku sentään yksityisyydessäkin
Kun annat sähköpostiosoitteesi niin voin käydä lataamassa kaikki sinun kuvasi ja laittaa ne näytille CityMarketi tai Prisman ala-aulaan ilmoitustaululle!Jos käyttää Androidia on jo Googlen vanki. Ei mitään väliä siis:)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos käyttää Androidia on jo Googlen vanki. Ei mitään väliä siis:)
Sepä se, mutta kun parempiakaan vaihtoehtoja ei toistaiseksi ole. Appleen en koske pitkällä tikullakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun annat sähköpostiosoitteesi niin voin käydä lataamassa kaikki sinun kuvasi ja laittaa ne näytille CityMarketi tai Prisman ala-aulaan ilmoitustaululle!Miten tuo toisten kuvien lataaminen muka sähköpostiosoitteella onnistuu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo toisten kuvien lataaminen muka sähköpostiosoitteella onnistuu?
Kysy keneltä hyvänsä Linuxin käyttäjältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272034
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021845Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841649Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611504Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331182- 811118
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm531105- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013