Kuvan siirto tietokoneelle?

Anonyymi-ap

Kuinka kännykän yksittäisiä kameran kuvia voi siirtää tietokoneelle tai yleensäkin jonnekin ulkopuoliselle foorumille? Ainoastaan jakamistoiminnolla omaan numeroon Signaaliin ja sitä kautta nettiin onnistuu mutta omaan sähköpostiin tai Whatsappiin lähetys ei onnistu.
Kaapelin kautta hääräily yhden kuvan takia on turhauttavaa.

Jotenkin kömpelö systeemi tuokin. Puhelin on Samsung Galaxy A14

15

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Google kuvat pilvipalvelun kautta. Ei niitä muuten kannata siirtää

• Anonyymi

Mulla lähtee pöytäkoneen kahdesta USB-A:sta ja yhdestä USB-C:stä johdot joihin liitän tarvittaessa ulkoisen kovalevyn tai puhelimen, puhelimen liitän tietysti USB-C:hen. Nyt kun piuha tökätty puhelimeen niin pari hiiren klikkausta ja homma tehty, olipas vaikeaa. Hitaampaahan tuo on viritellä langattomia systeemeitä käyttökuntoon.

• Anonyymi

On aika kömpelöä! Minulla ei tosin ole useinkaan mitään tarvettakaan tuollaiseen mutta kyllä käytännössä homma pitäisi hoitua parilla hiiren klikkauksella ilman piuhoja tai muita ihmevirityksiä piuhoineen ja usb-portteineen. Homma pitää hoitua muutamalla hiiren klikkauksella mihin hyvänsä kohteeseen.
        Siinä kehittäjille ja lihaville finninaamaisille nörteille puuhastelua hoitaa hommat kotiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aika kömpelöä! Minulla ei tosin ole useinkaan mitään tarvettakaan tuollaiseen mutta kyllä käytännössä homma pitäisi hoitua parilla hiiren klikkauksella ilman piuhoja tai muita ihmevirityksiä piuhoineen ja usb-portteineen. Homma pitää hoitua muutamalla hiiren klikkauksella mihin hyvänsä kohteeseen.
        Siinä kehittäjille ja lihaville finninaamaisille nörteille puuhastelua hoitaa hommat kotiin!

No tuollaiselle on varmaan sitten ylivoimaista sytyttää tulitikku, on siinä niin monen monta työvaihetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööööö...siis etkö lataa koskaan puhelintasi, siinähän joutuu pelaamaan piuhojen ja latureiden ja usb-porttien ja muiden ihmeviritysten kanssa.

• Anonyymi

Miten vanhanaikaista ja epäkäytännöllistä touhua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööööö...siis etkö lataa koskaan puhelintasi, siinähän joutuu pelaamaan piuhojen ja latureiden ja usb-porttien ja muiden ihmeviritysten kanssa.

Eri asia kuin siirtää kuvat.. Ei siihen mitään vanhanaikaista piuhaa kannata käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri asia kuin siirtää kuvat.. Ei siihen mitään vanhanaikaista piuhaa kannata käyttää.

Täysamatöörinä vaan lähetän kuvan (kuvat) omaan sähköpostiosoitteeseeni.

Ei voi olla vaikeaa, kun jopa minulta onnistuu;-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysamatöörinä vaan lähetän kuvan (kuvat) omaan sähköpostiosoitteeseeni.

Ei voi olla vaikeaa, kun jopa minulta onnistuu;-D

Google kuviin ne kannattaa laittaa. Menevät sinne täysin automaattisesti ja helppo ladata tietokoneen selaimella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vanhanaikaista ja epäkäytännöllistä touhua!

Ai puhelimen lataus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Google kuviin ne kannattaa laittaa. Menevät sinne täysin automaattisesti ja helppo ladata tietokoneen selaimella.

En ikinä salli minkään latautuvan johonkin Googleen. Senhän voi ja kannattaa ekana kieltää puhelimen asetuksissa! Joku tolkku sentään yksityisyydessäkin
        Kun annat sähköpostiosoitteesi niin voin käydä lataamassa kaikki sinun kuvasi ja laittaa ne näytille CityMarketi tai Prisman ala-aulaan ilmoitustaululle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ikinä salli minkään latautuvan johonkin Googleen. Senhän voi ja kannattaa ekana kieltää puhelimen asetuksissa! Joku tolkku sentään yksityisyydessäkin
        Kun annat sähköpostiosoitteesi niin voin käydä lataamassa kaikki sinun kuvasi ja laittaa ne näytille CityMarketi tai Prisman ala-aulaan ilmoitustaululle!

Jos käyttää Androidia on jo Googlen vanki. Ei mitään väliä siis:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käyttää Androidia on jo Googlen vanki. Ei mitään väliä siis:)

Sepä se, mutta kun parempiakaan vaihtoehtoja ei toistaiseksi ole. Appleen en koske pitkällä tikullakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo toisten kuvien lataaminen muka sähköpostiosoitteella onnistuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo toisten kuvien lataaminen muka sähköpostiosoitteella onnistuu?

Kysy keneltä hyvänsä Linuxin käyttäjältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      85
      6923
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      32
      3189
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1787
    4. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      870
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      773
    6. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      752
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      45
      733
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      699
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      656
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      622
    Aihe