Kuka on niin urpo, että tuo sohvan, television ja kissankuljetuslaatikon Haverisen metsään. Sattumalta osuin paikkaan ja otin valokuvat tavaroista. Olisikohan uudella ympäristölautakunnalla syytä käydä katsomassa paikkaa. Sinne pääsee autolla.
Kaatopaikka Haverisessa
15
462
Vastaukset
- Anonyymi
Minä toin, mutta haen ne pyhänä pois sieltä. Älä hermoille zaatana!
- Anonyymi
Joillakin on viehtymys sotkeutua toisten asioihin. Kaiketi kyseessä kansankynttilä.
- Anonyymi
..eksyy ne oman kylän kasvatitkin , tarkoitus oli kyllä kunnan kaatopaikalle mutta ...
- Anonyymi
Ei ole kaatopaikkaa vaan lajitteluasema.
- Anonyymi
Lienekkö LOKAPOIKIEN uusi kaatopaikka!
- Anonyymi
Haverisessa oli joskus kaatopaikka.
- Anonyymi
Oli ja jätteet ovat siellä edelleenkin. Ei ollut jätteiden lajittelua oli vasemalla puollella oli metallit ja oikealla puolella sekäjäte. Paljon rottia ja kärpäsiä. Siellä oli myös purkupaikka imukeräilyautolle elikkä ihmisen eritteille.
Ihmetystä herätti kun kaatopaikka suljettiin mutta jätteet jäivät sinne.
Pitäskö ottaa näytteitä onko vaarallinen paikka luonnolle ja meille sotkijoille- Anonyymi
Lopetettiin koska pohjavesialuetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetettiin koska pohjavesialuetta.
joko laskit yön pohjavetesi?
- Anonyymi
juu kyllä ja vähän muutakin
syntyi 5 kg jööti hengettömänä- AnonyymiUUSI
Millonpa se elossa paska syntyisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millonpa se elossa paska syntyisi?
Kaksi kakkaa eroaa toisistaan. Olisiko parenpi sanonta 🙃
- Anonyymi
Oltiin alle 15 v ja käytiin Haverisen kaatopaikalla piekkarilla rottia teurastamassa. Hiljaa kun jaksoi istua niin sai jonkun ammuttua hengiltä. Kohtapuoliin tulivat kumppanit ja söivät raadon. Isä oli vihainen kun ei ollut lupia meillä pojilla ja salaa piti piekkari ottaa käyttöön
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733