Tässä apua Nintendo switch 2 ostoon.
Nintendo switch 2 on tehokkaampi ja isompi kuin original Nintendo switch.
Nintendo switch 2 on 1080pp 120fps led hdr näyttö.
Original switchissä oli 720p 60fps näyttö. Näyttö on myös paljon kuin Switch oledissa ja varsinkin isompi originalissa. Kun Switch 2 laittaa dokkiin siitä saa 4k 60fps kuvaa tai pienemmällä resoluutiolla 120fps kuvaa.
Mutta, ostetaan pelien takia, joita ei ole vielä paljoa, mutta kyllä niitä vähän myöhemmin alkaa tulemaan. Itse hommasin konsolini eilen, koska nyt se on uusi.
Tuote näyttää kuvissa pienemmältä ja muovisemmalta, älkää antako kuvien hämätä teitä. Ohjainten tatit ja napit ovat nyt paljon isommat ja ohjaimet kiinnittyvät magneeteilla.
Konsoli on puolet kalliimpi kuin original Nintendo switch, mutta nytten konsoli ei ole enää pieni lasten lelu. Eli en suosittele konsolin hommaamista alle 10- vuotiaalle. Eli voit hommata lapsellesi, joka osaa käsitellä sitä.
Itse pystyn vetoamaan hinnassa siihen, että ihmiset ostavat 1400€ puhelimia.
Eli lyhyt tiivistelmä. Parempi, isompi, laadukkaampi ja tehokkaampi Nintendo Switch konsoli.
Unohdin mainita, että konsolissa on taaksepäin yhteensopivuus original Nintendo switch peleihin.
Toivottavasti tästä oli apua.
Saa kysellä lisää juttuja, en lupaa, että huomaan niitä, mutta voin yrittää.👍
-Riku 6.6.2025. Klo 18.30
Nintendo switch 2
Anonyymi-ap
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889