pitäisi saaha pulitiikkaratioo..,,
Ylestä ei tule enää mitään kuunneltavaa kun lopettivat Radio Puheen
22
447
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sieltä tule sinulle sopiva toive radio vielä.
- Anonyymi
Pahinta oli se kun ei enää kuule kasarista 2000-luvulle -raportteja...,,,,
- Anonyymi
Järviradio Puhe korvaa YLE Puheen.
- Anonyymi
Järviradio on ihan hyvä kohderyhmälleen mutta en kuulu viulunvingutusta kuunteleviin hihhuleihin
- Anonyymi
Onneksi on Pooki!
- Anonyymi
Valittettavasti lähimpänä tällä hetkellä on Radio Nova mutta sillä on raskaita taloudellisia rajoitteita rajoittamassa keskustelua
- Anonyymi
Yle menee alas kuin lehmän häntä näissä asiaohjelmien uudistuksissa. En ollut uskoa korviani, kun Maailmanpolitiikan arkipäivää siirtyi aamuseiskaan! Töykeyden ja älyttömyyden huippu kuvitella, että hienosti toteutettu tärkeä ohjelma saisi uutta kuulijakuntaa tuollaisella lähetysajalla.
Ylen linja on suosia näitä esiintymishalukkaita vaan ei -kykyisiä show'n vetäjiä ja jättää fiksut seinäruusuiksi. Yle unohtaa, että sen palkanmaksajat eivät välttämättä tästä suunnasta pidä.- Anonyymi
Nythän on hyvä vaihtoehto parhaaseen kuunteluaikaan: Järviradiossa menossa Perussuomalaisen puolueen puoluekokous. Kansa saa äänen kuuluviin. Hyvä Järviradio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän on hyvä vaihtoehto parhaaseen kuunteluaikaan: Järviradiossa menossa Perussuomalaisen puolueen puoluekokous. Kansa saa äänen kuuluviin. Hyvä Järviradio!
Tuossa yksi pääsyistä, että miksei Järviradiota voi kuunnella. Se on poliittisesti suuntautunut radio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelen joskus sitä järviradion raamattuohjelmaa. Olen pannut merkille, että pastori hoveineen kaivaa isosta kirjasta Israelia tukevia väkivallantekoja. Kas, juuri nyt! Oksettavaa toimintaa, jossa haiskahtaa politiikan tuominen takavasemmalta ääliöiden ajatusmaailmaan.
Israelia johtaa sotarikollinen ja etninen puhdistaja ja sen maan puolustaminen on ihmisyyttä (ja raamatun oppeja) vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelen joskus sitä järviradion raamattuohjelmaa. Olen pannut merkille, että pastori hoveineen kaivaa isosta kirjasta Israelia tukevia väkivallantekoja. Kas, juuri nyt! Oksettavaa toimintaa, jossa haiskahtaa politiikan tuominen takavasemmalta ääliöiden ajatusmaailmaan.
Israelia johtaa sotarikollinen ja etninen puhdistaja ja sen maan puolustaminen on ihmisyyttä (ja raamatun oppeja) vastaan.Etkös sinä itse juuri tuo vihervasemmistolaisen terroristeja suosivan politiikkasi peliin? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä itse juuri tuo vihervasemmistolaisen terroristeja suosivan politiikkasi peliin? 🤭
Pappi lukee kuin piru raamattua. Ei sellainen ole hyväksyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä itse juuri tuo vihervasemmistolaisen terroristeja suosivan politiikkasi peliin? 🤭
Milloinkaan siviiliväestön murhaaminen ja lasten kärsimyksiä vähättelevä asenne ei ole jumalallista hyvää. Nyt on kyseessä yksi pahimpia sotarikoksia, joita sinä siis puollat. Avaa silmäsi ja varsinkin sydämesi, muutos on mahdollinen. Niin kauan kuin teikäläisiä pahan peesaajia riittää, väkivaltaa sallitaan. Haluaisitko omalle kohdallesi ja lapsillesi samaa?
- Anonyymi
Miksi pitäs kuunnella radioo kun on podcastit joista voi kuunnella erilaisia asiaohjelmia, viihdettä jne? Musiikissa radiolla on tosi suppea musalista niin en ihmettele miks musiikin suoratoistopalvelut on tosi suosittuja kun saat itse valita mitä musaa kuuntelet.
- Anonyymi
Et ole selvästikkään kuunnellut Jenny & Alma Showta. Parasta mitä radiossa on.
- Anonyymi
Tirsk 🤣🤣🤣🤣💩
- Anonyymi
Vänkäävät että yle areenasta löytyy kaikki? Ei löydy kasarista 2000-luvulle raportteja..,,, vain blankko sivu
- Anonyymi
Miksi pitäisi löytyä? Se on menneisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi löytyä? Se on menneisyyttä.
Se on elintärkeää elää 80-luku yhä uudestaan muuten me menehdymme ja kuolemme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on elintärkeää elää 80-luku yhä uudestaan muuten me menehdymme ja kuolemme
Eikö niitä raportteja ole missään torrentissa tai muissa luotettavissa lähteissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö niitä raportteja ole missään torrentissa tai muissa luotettavissa lähteissä
Täällä on jotakin aihepiiriä liippaavaa ainakin tuo ensimmäinen vuodelta 1984
Puheessa kuultua: Arkisto: 1984 Jari Kurri suhtautui kuuluisuuteen tyynen rauhallisesti
https://castbox.fm/episode/Puheessa-kuultua:-Arkisto:-1984-Jari-Kurri-suhtautui-kuuluisuuteen-tyynen-rauhallisesti-id1014289-id100488685?country=fi
https://castbox.fm/channel/Puheessa-kuultua-id1014289?country=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711458
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462727- 402375
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61426Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v381387