Ylestä ei tule enää mitään kuunneltavaa kun lopettivat Radio Puheen

Anonyymi-ap

pitäisi saaha pulitiikkaratioo..,,

20

360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö sieltä tule sinulle sopiva toive radio vielä.

• Anonyymi

Pahinta oli se kun ei enää kuule kasarista 2000-luvulle -raportteja...,,,,

• Anonyymi

Järviradio Puhe korvaa YLE Puheen.

• Anonyymi

Järviradio on ihan hyvä kohderyhmälleen mutta en kuulu viulunvingutusta kuunteleviin hihhuleihin

• Anonyymi

Onneksi on Pooki!

• Anonyymi

Valittettavasti lähimpänä tällä hetkellä on Radio Nova mutta sillä on raskaita taloudellisia rajoitteita rajoittamassa keskustelua

• Anonyymi

Yle menee alas kuin lehmän häntä näissä asiaohjelmien uudistuksissa. En ollut uskoa korviani, kun Maailmanpolitiikan arkipäivää siirtyi aamuseiskaan! Töykeyden ja älyttömyyden huippu kuvitella, että hienosti toteutettu tärkeä ohjelma saisi uutta kuulijakuntaa tuollaisella lähetysajalla.
      Ylen linja on suosia näitä esiintymishalukkaita vaan ei -kykyisiä show'n vetäjiä ja jättää fiksut seinäruusuiksi. Yle unohtaa, että sen palkanmaksajat eivät välttämättä tästä suunnasta pidä.

• Anonyymi

Nythän on hyvä vaihtoehto parhaaseen kuunteluaikaan: Järviradiossa menossa Perussuomalaisen puolueen puoluekokous. Kansa saa äänen kuuluviin. Hyvä Järviradio!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän on hyvä vaihtoehto parhaaseen kuunteluaikaan: Järviradiossa menossa Perussuomalaisen puolueen puoluekokous. Kansa saa äänen kuuluviin. Hyvä Järviradio!

Tuossa yksi pääsyistä, että miksei Järviradiota voi kuunnella. Se on poliittisesti suuntautunut radio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelen joskus sitä järviradion raamattuohjelmaa. Olen pannut merkille, että pastori hoveineen kaivaa isosta kirjasta Israelia tukevia väkivallantekoja. Kas, juuri nyt! Oksettavaa toimintaa, jossa haiskahtaa politiikan tuominen takavasemmalta ääliöiden ajatusmaailmaan.
        Israelia johtaa sotarikollinen ja etninen puhdistaja ja sen maan puolustaminen on ihmisyyttä (ja raamatun oppeja) vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista! 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelen joskus sitä järviradion raamattuohjelmaa. Olen pannut merkille, että pastori hoveineen kaivaa isosta kirjasta Israelia tukevia väkivallantekoja. Kas, juuri nyt! Oksettavaa toimintaa, jossa haiskahtaa politiikan tuominen takavasemmalta ääliöiden ajatusmaailmaan.
        Israelia johtaa sotarikollinen ja etninen puhdistaja ja sen maan puolustaminen on ihmisyyttä (ja raamatun oppeja) vastaan.

Etkös sinä itse juuri tuo vihervasemmistolaisen terroristeja suosivan politiikkasi peliin? 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkös sinä itse juuri tuo vihervasemmistolaisen terroristeja suosivan politiikkasi peliin? 🤭

Pappi lukee kuin piru raamattua. Ei sellainen ole hyväksyttävää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloinkaan siviiliväestön murhaaminen ja lasten kärsimyksiä vähättelevä asenne ei ole jumalallista hyvää. Nyt on kyseessä yksi pahimpia sotarikoksia, joita sinä siis puollat. Avaa silmäsi ja varsinkin sydämesi, muutos on mahdollinen. Niin kauan kuin teikäläisiä pahan peesaajia riittää, väkivaltaa sallitaan. Haluaisitko omalle kohdallesi ja lapsillesi samaa?

• Anonyymi

Miksi pitäs kuunnella radioo kun on podcastit joista voi kuunnella erilaisia asiaohjelmia, viihdettä jne? Musiikissa radiolla on tosi suppea musalista niin en ihmettele miks musiikin suoratoistopalvelut on tosi suosittuja kun saat itse valita mitä musaa kuuntelet.

• Anonyymi

Et ole selvästikkään kuunnellut Jenny & Alma Showta. Parasta mitä radiossa on.

• Anonyymi

Tirsk 🤣🤣🤣🤣💩

• Anonyymi

Vänkäävät että yle areenasta löytyy kaikki? Ei löydy kasarista 2000-luvulle raportteja..,,, vain blankko sivu

• Anonyymi

Miksi pitäisi löytyä? Se on menneisyyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi löytyä? Se on menneisyyttä.

Se on elintärkeää elää 80-luku yhä uudestaan muuten me menehdymme ja kuolemme

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4993
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      536
      2587
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2212
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2180
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      23
      1863
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1634
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      117
      1161
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      917
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe