Hei
Olen piakkoin lähdössä viikoksi Amsterdamiin ja mietin, että mitä sieltä kannattaisi ostaa. Tietääkö kukaan onko siellä esim. kosmetiikka yhtään halvempaa kuin Suomessa? Ja millainen on hintataso yleensäkin halvempaa/kalliimpaa kuin Suomessa? Mitä olette Amsterdamista ostaneet?
Ostokset Amsterdamissä
6
2032
Vastaukset
- Nimetön
Yleisesti hieman halvempaa kuin suomessa. ei paljoa kuitenkaan. Mielestäni kallis kaupunki, heh, ainakin itsellä on aina rahat loppunu kun on ollut amsterdamissa reissussa. :) Olen parin viikon päästä lähdössä käymään taas..
nattyboy- böö
mahtavaa! mäkin oon damis tossa elokuun alussa...
- nattyboy
böö kirjoitti:
mahtavaa! mäkin oon damis tossa elokuun alussa...
Asiaa! Viikon päästä siellä ollaan! Neljä päivää mahtavaa fiilistelyä! Can't wait! :)
- pufff..
nattyboy kirjoitti:
Asiaa! Viikon päästä siellä ollaan! Neljä päivää mahtavaa fiilistelyä! Can't wait! :)
Täällä kanssa yksi lähtijä. Lähtö kesäkuun alussa ja viikoksi menen :)
- motskarimimmi1
Menen Amterdamiin pikaiselle reissulle la-ma, mutta onko kellään vinkkejä sunnuntaiksi?? Nähtävyydet olen jo nähnyt ja kanavaristeilylle olen menossa, mutta onko kirppareita, kauppoja auki?? Kiitos.
- 5+11
Damissa kun olen ollut puolisoni kanssa, niin huomasin että naisten kengät tuntuivat olevan paljonkin edullisempia kuin suomessa. Niitä hän itselleen sieltä ostikin. Damissa hintataso kyllä heittelee, jossain paikoissa on paljonkin halvempaa ja toisissa taas ihan saman hintaista kuin täälläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337552Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213380Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521500Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291427PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831410Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401- 1461295
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511173Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1761054- 39986