Hei
Olen piakkoin lähdössä viikoksi Amsterdamiin ja mietin, että mitä sieltä kannattaisi ostaa. Tietääkö kukaan onko siellä esim. kosmetiikka yhtään halvempaa kuin Suomessa? Ja millainen on hintataso yleensäkin halvempaa/kalliimpaa kuin Suomessa? Mitä olette Amsterdamista ostaneet?
Ostokset Amsterdamissä
6
2024
Vastaukset
- Nimetön
Yleisesti hieman halvempaa kuin suomessa. ei paljoa kuitenkaan. Mielestäni kallis kaupunki, heh, ainakin itsellä on aina rahat loppunu kun on ollut amsterdamissa reissussa. :) Olen parin viikon päästä lähdössä käymään taas..
nattyboy- böö
mahtavaa! mäkin oon damis tossa elokuun alussa...
- nattyboy
böö kirjoitti:
mahtavaa! mäkin oon damis tossa elokuun alussa...
Asiaa! Viikon päästä siellä ollaan! Neljä päivää mahtavaa fiilistelyä! Can't wait! :)
- pufff..
nattyboy kirjoitti:
Asiaa! Viikon päästä siellä ollaan! Neljä päivää mahtavaa fiilistelyä! Can't wait! :)
Täällä kanssa yksi lähtijä. Lähtö kesäkuun alussa ja viikoksi menen :)
- motskarimimmi1
Menen Amterdamiin pikaiselle reissulle la-ma, mutta onko kellään vinkkejä sunnuntaiksi?? Nähtävyydet olen jo nähnyt ja kanavaristeilylle olen menossa, mutta onko kirppareita, kauppoja auki?? Kiitos.
- 5+11
Damissa kun olen ollut puolisoni kanssa, niin huomasin että naisten kengät tuntuivat olevan paljonkin edullisempia kuin suomessa. Niitä hän itselleen sieltä ostikin. Damissa hintataso kyllä heittelee, jossain paikoissa on paljonkin halvempaa ja toisissa taas ihan saman hintaista kuin täälläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812