Katsoin vanhaa moottoripyörää jonka hinta oli sopiva kun otti huomioon kunnon. Soitin myyjälle ja sanoi että hintaa on nyt tonni enemmän kun museoi sen juuri mutta ei ole ehtinyt päivittää hintaa. Jäi sitten siihen koska se oli mielestäni liikaa. Prosenteissa se hinnannousu on aika paljon kun hinta nousi kolmesta neljään tonniin.
Mielestäni se museointi ei tuo mitään arvoa mihinkään. Ainoastaan jos sillä ajaa kerran kesässä niin siihen saa museoajoneuvoille tarkoitetun vakuutuksen mutta ne on ajoon tarkoitettu niin ei sellaista kukaan ota.
Nostaako museointi muka arvoa?
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Museoidun pyörän korkeampi hinta voidaan perustella korkeintaan sillä, että siihen saa halvemman vakuutuksen. Mutta keskusteluja seuranneena olen ymmärtänyt, että museotarkastajiakin on monenlaisia. Toiset on tarkkoja yksityiskohdista, mutta toisille kelpaa mikä vain, kunhan on vähän vanhan henkinen. Joku kilikali spraylla maalattu pappa Tunturi, jossa on puulaatikko tarakalla, kelpaa toisille museointiin. Itse kannatan nykyään "pelastettu museoinnilta" periaatetta. Pitäisi olla kaikille yli 30 vuotiaille moottoripyörille sama käytäntö. Eli tieliikennekunnossa oleva saisi jonkun museo statuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683