Miksi "ihminen" tupakoi?

Anonyymi-ap

Oon aina ihmetellyt ja mielenkiinnolla seurannut ihmisiä jotka polttavat tupakkaa, miksi ihmeessä, puuttuuko elämänhallinta vai mikä saa polttamaan niin pahan hajuista ja epäterveellistä asiaa ja vielä siitä pitää maksaa. Itse olen aina viihtynyt tupakoimattomien seurassa paremmin.

20

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekin polttelin aikoinaan tupakkia, onneksi en enää.
      Inhottaa koko homma.
      En ehki ala naimaan naista, joka haisee tupakille.
      Enkä miestäkään...

• Anonyymi

Nikotiiniriippuvuus on heroiiniriippuvuuttakin vaikeampi irrottautua.

• Anonyymi

Miksi pitää alkaa riippuvaiseksi jostain?

• Anonyymi

Älkää hyvät ihmiset tupakoiko, jos se suikin on mahdollista. Kun omat keuhkot ajaa loppuun, niin pois lähteminen tulee, tukehtumisen kautta. Kun läheiselle tämä sattuu, niin se on kova paikka katsella, kun ei voi auttaa, mitenkään. Ja koko ajan näkee, miten elämä valuu, pikku hiljaa pois.
      Mutta aina se on "oma valinta", sanoi muut mitä tahansa?!

• Anonyymi

Miksi ihminen kirjoittaa tänne

• Anonyymi

Kerro!

• Anonyymi

Nuotion äärellä on ihmislaji istunut satoja tuhansia vuosia. Tuli on tuonut turvaa pedoilta, joten jo pelkkä savun haju luo ihmiseen turvallisuuden tunteen. Se on meillä geeneissä, se tarve haistella savua.

• Anonyymi

Savulla on hoidettu iän kaiken keuhkosairauksia ja allergioita. Siihen sen himokin saattaa perustua.
        Tupakka on vanha lääkekasvi. Sitä on poltettu tuhansia vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Savulla on hoidettu iän kaiken keuhkosairauksia ja allergioita. Siihen sen himokin saattaa perustua.
        Tupakka on vanha lääkekasvi. Sitä on poltettu tuhansia vuosia.

Lääkekasvi joka aiheuttaa keuhkosyöpää, kiitos ei.

• Anonyymi

Miksi ylipäätään yhtään mitään? Kuitenkin kuolee pois! Jokainen kuolee tavallaan, ei ainoastaan tupakoijat. Myös tukehtumalla, esim ALS yms yms. Kuolema korjaa, elit niin tai näin. Kannattaa alkaa elämään omaa elämäänsä, eikä pohtia ja pamiloida toisen elämää. Ok? Vai?

• Anonyymi

Ihmisissä ja ajatusmaailmoissa on aika isoja eroja, toisilla elämä on hallinnassa ja toisilla ei voi niin sanoa...kuhan ollaan.

• Anonyymi

Miksi sinä vaivaat itseäsi moisella eli rööki vaikuttaa sinunkin elämään on ongelmat toisilla kai nuo pitää jo ihan keksimällä keksiä itselle noi ongelmat

• Anonyymi

No työnnä vaikka peukku rektumiisi ja liikuttele sitä kiihtyvällä tahdilla edes takas ni mää käyn röökillä ni ku tuun sieltä kerro löysitkö siitä itsellesi uuden harrastuksen ni ei tartte muiden ihmisten elämää miettiä enää

• Anonyymi

Mie niin mieleni pahotin 🤭

• Anonyymi

Nyt on erittäin pahat tilanteet täytyy sanoo...
      Katsos, jos minä vetelen punaista Jorttia posket lommolla ja nautin yksilövapaudesta ja sitten kun olen tervannu riittävästi omia rakkaita keuhkoja, niin se on sitten....hups
      se onkin sen jälkeen yhteiskunnan ongelma,
      ja hirveän kallis sellainen?!

• Anonyymi

Kyllähän se on tyhmää tupakoida, kun laskee mitä se maksaa. Aski päivässä yli 10€ tarkoittaa 1v. 4000€ ja 10v. 40 000€. Mitä se hyödyttää olla jästipää, kun ei älyä vain lopettaa. Se on helppoa, kun sen vain päättää ja sitä päätöstä ei tule koskaan katumaan. 🚬👎👉💪👍

• Anonyymi

Parvekkeen kummallakin puolella ja yläpuolella tupakoidaan, vaikka tupakkapaikka on roskakatoksen päädyssä ja parvekkeilla ei saisi tupakoida. Tupakoimattomalle tympeää, varsinkin kesäaikaan, kun ei voi olla omalla parvekkeella istumassa.

• Anonyymi

Kyllä tupakoivat kuuluu keskivertoa tyhmempään kansanosaan.

• Anonyymi

Niin kuin sinä kun tänne kommentoi 😂

• Anonyymi

Totta, tupakoitsijat ei kuulu hyväosaisiin 😃

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      103
      2868
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      211
      1772
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      129
      1742
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1584
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1292
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      84
      1088
    7. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      91
      1072
    8. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      57