Eiköhän se jo ala olemaan ihan tarpeeksi eräällä henkilöllä tuo facebookin päivittelymäärä. Tässä joutessani laskin, notta ainakin kuusi uutta päivitystä vuorokaudessa. Esim. päivitetään, että alkaa tekemään ruokaa ja sen jälkeen kuva ruokalautasista, jossa on mm. palaneet paahtoleivät. Ketä kiinnostaa😆.
Face-päivityksiä solokenaan
9
434
Vastaukset
- Anonyymi
Sua ilmeisesti kiinnostaa kun piti mennä ihan laskemaan ne julkaisut
- Anonyymi
No tottakai kiinnostaa, mäntti!
- Anonyymi
Putinistit raportoi tietoa toisilleen toisista.kateellista punaisen puoluekirjan väkeä..
- Anonyymi
Eikai se mikään pakko oo ketään seurata jos siitä paha mieli tulee ja niin paljo alakaa ärsyttämään että ihan keskustelun tänne teet
- Anonyymi
Eihän tämä vain ole nainen? 30 tai vähän yli? Kuullut hänen kuntosalipäivityksistään?
Miksi käydä salilla, jos ei näy missään? Anorektikko mallia 13 tusinassa. - AnonyymiUUSI
Eihän vain makkaraniskasta ole kysymys?
- AnonyymiUUSI
Osaatko itse tehä niistä homehtuneista ruokaa mitä on jäljellä?
- AnonyymiUUSI
Koko facebook on jo vanhanaikainen juttu!
- AnonyymiUUSI
No sitä on joutilasta aikaa,kait sen ajan voisi käyttää järkevämminkin van jokainen tavallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733