Kuulemma kakkonen on vaihtunut ykköseksi. Nopeaa on muutos täytynyt olla jossain vaiheessa jos 2000 luvulla asukkaita on ollut jopa 4500 ainakin kuulopuheiden mukaan. Sahalaitos on ollut suurin työllistäjä, joka sekin kuuluu palaneen eikä uutta ole tilalle rakennettu. Kesämökkejä on rannat väärällään mutta teollisuus puuttuu, kaivannaisteollisuudesta ei taida apua tulla mutta tulisiko tuuli avuksi kun asukasmäärä taitaa ainakin lähitulevaisuudessa jatkaa laskuaan ja sitä myötä samalla myös veronmaksajien syvät rivit.
Asukasluku alkaa ykkösellä
Anonyymi-ap
6
214
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvä että asukasluku lakee, niin tuulieurot jaetaan pienemmälle porukalle.
- AnonyymiUUSI
Tekoäly laski, että hyryllä on tällä menolla vuonna 2100 kokonaista seitsemän asukasta.
Tosi maahanmuuttaneita saattaa olla sitten muutaman tuhatta tilikkeenä. - AnonyymiUUSI
Ei syytä paniikkiin sillä ykkösen tilalle tulee yhdeksän yllättävänkin nopeasti.
- AnonyymiUUSI
Asukasluku lähtee kyllä nousuun kun vaihtaa kakkosen ykköseen.
- AnonyymiUUSI
Ei sikiä tällä porukalla siltikään, värkit on jo vanahanneet!
- AnonyymiUUSI
Minä jotta Kyösti Kakkosesta oli kysymys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683